1. خانه
  2. اخبار خودرو
  3. خودروسازان خارجی
  4. ام جی 6 جدید بدون استتار

ام جی 6 جدید بدون استتار

18 تیر 1393
  • 1

اولین تصاویر از خودروی MG6 که فاقد پوشش‌های استتار است و به عنوان مدل 2015 در حال آزمایش بود، توسط عکاسان چینی فاش گردید.

سدان متوسط MG6 برای اولین بار در سال 2009 در نمایشگاه خودروی شانگهای پدیدار شده بود و حالا بعد از 6 سال باید اولین فیس خود را دریافت نماید. متأسفانه با وجود گذشت این دوره طولانی، از تغییر نسل یا تغییرات گسترده خبری نخواهد بود.

شرکت SAIC که سازنده چینی و مالک MG محسوب می‌گردد، این خودرو را بر اساس روور 550 و با قوای محرکه و قسمت‌هایی از مدل 75 و برخی مدل‌های MG طراحی کرده بود. فیس لیفت اخیر با چراغ‌های جلو و عقب اندکی متفاوت، تغییر سپر عقب و تغییر اندازه آرم MG مشخص می‌گردد.

ترکیب موتور احتمالاً دست‌نخورده باقی می‌ماند و شامل یک موتور 1.8 لیتری با قدرت 133 اسب بخار و یک مدل توروبوشارژر با توان 158 اسب بخار می‌گردد. در بازار انگلستان می‌توان نمونه توربو دیزل 1.9 لیتری با قدرت 148 اسب بخار و گشتاور 350 نیوتن متر را نیز دریافت نمود. گیربکس مدل‌های استاندارد نیز شش سرعته دستی می‌باشد.

معرفی رسمی ام جی جدید احتمالاً در نمایشگاه چنگدو در ماه سپتامبر رخ خواهد داد و از اواخر سال فروش آن آغاز خواهد شد.

این احتمال نیز وجود دارد که بلافاصله در ابتدای سال آینده این مدل در ایران نیز عرضه گردد.



نظرات

  • نریمان نریمان (19 تیر 1393 ساعت 13:13)

    موریس گاراجز و یا همان ام جی یک برند ۹۰ ساله انگلیسی هست که در سال ۲۰۰۵ تا ۲۰۰۷ توسط شرکت سایک چین در قالب شرکت مادر و سرمایه گذار خریداری شد و طراحی ام جی کماکان توسط ام جی در بیرمنگام انگلیس انجام میشه و حتی نظارت بر ساخت هم مطابق با استانداردهای اروپا و توسط تیم کنترل کیفیت ام جی در سایک انجام میشه ، بنابراین سایک هیچ نقشی در طراحی نداره و فقط مونتاژ میکنه . هر چند که خود سایک خود یک شرکت بزرگ و معتبر میباشد که با جنرال موتورز و وولکس واگن هم شریک میباشد. در حال حاضر تاتا هند هم نقش سایک را برای جگوار و رنجروور و ماهیندرا هند برای سانگ یانگ داره ، پس باید گفت این برندها هم هندی هستند؟!!!!
    http://mg.co.uk/about-mg
    http://chinaautoweb.com/auto-companies/saic-shanghai-automotive-industry-corporation