1. خانه
  2. اخبار خودرو
  3. خودروسازان خارجی
  4. بی ام و هیبریدی با 700 اسب قدرت

بی ام و هیبریدی با 700 اسب قدرت

26 آذر 1393
  • 1

یک گروه فنی مخفی در بی ام و یک خودروی 4 چرخ محرک 700 اسبی ساخته است که قاتل تسلا P85D خواهد بود. این خودرو تا حدی سری هست که حتی هنوز یک نمونه پروتوتایپ رسمی هم محسوب نمی شود.

سری 5 جی تی پاور E درایو خودرویی است که اعضای بخش بازاریابی بی ام و آن را ترکیبی از نسل بعدی فن آوری باطری این شرکت، دو موتور برقی و یک موتور بنزینی توربو که در جلو نصب می دانند. این خودرو به این منظور ساخته تا تفکرات خوش بینانه مهندسان را ثابت کند که معتقدند یک شکاف قابل پر شدن بین خودروهای هیبریدی و برقی وجود دارد. آنها این شکاف را The Thing می نامند.

خودرویی که این شکاف را پر می کند یا همان The Thing، مدلی برای آینده خودروهای پاک یا بدون آلایندگی بی ام و است با قدرتی که بین 250 تا 650 اسب قابل تنظیم است به این صورت که حداقل دو سوم اوقات در حالت تمام الکتریکی کار می کند. آقای فردریک ویلهلم از مهندسان بی ام و می گوید: " این خودرو طراحی شده تا همان حس عملکردی 550i و 650i را القا کند در حالی که بیشتر مواقع فقط با برق و با رنج حرکتی بیش از 600 کیلومتر کار کند ". بی ام و هنوز از بیان اطلاعات قاطع در مورد این مدل سکوت می کند اما طبق تخمین هایی که بسیار غیر رسمی هستند به نظر می رسد این خودرو در زمانی حدود 4 ثانیه به 60 مایل برسد. این خودروی دو دیفرانسیل ترکیبی از یک موتور برقی الکتریکی 270 اسبی در عقب، نسل جدید موتور برقی 200 اسبی در جلو، یک باطری با دو برابر ظرفیت خودروهای هیبریدی فعلی بی ام و (با سایز یکسان) و یک موتور بنزینی توربو 4 سیلندر 230 اسبی است که در مواقع نیاز (نه اکثر اوقات) به کار گرفته می شود. در حالت تمام برقی این خودرو 470 اسب تولید می کند. می تواند هنگام حرکت از سکون هر 4 چرخ را به حرکت در بیاورد. اکنون چه کسی می گوید که خودروهای برقی کسل کننده هستند؟!

در واقع این خودرو به حدی قوی و پر شتاب و با سرعت نهایی بالا است که می توانید آن را به عنوان مدل پایه پورشه 918، لافراری و مک لارن پی وان به حساب آورید که البته از آنها کاربردی تر است. به امید آنکه این پیشرانه پر آتیه در مدلی جذاب تر از سری 5 جی تی نصب شود.

 بی ام و هیبریدی با 700 اسب قدرت

 بی ام و هیبریدی با 700 اسب قدرت



نظرات

  • دومینیک تورتو دومینیک تورتو (26 آذر 1393 ساعت 00:34)

    فقط یک کمی قیافش زشته...........همینو بس