1. خانه
  2. اخبار خودرو
  3. خودروسازان خارجی
  4. پرچم‌دار کادیلاک، آغازی دوباره در بازار سدان های لوکس

پرچم‌دار کادیلاک، آغازی دوباره در بازار سدان های لوکس

8 دی 1393
  • 0

کادیلاک با مدل بسیار لوکس CT6 می‌خواهد بار دیگر در سطح بالای کلاس خودروهای لوکس حضور داشته باشد. جایی که مرسدس کلاس اس، آئودی A8 و ب ام و سری 7 از اروپا و لکسس LS از ژاپن فرمانروایی می‌کنند.

در هر صورت کادیلاک برای احیای کامل برند خود نیاز به حضور در چنین کلاس پرطمطراقی نیز دارد. خودروی پرچمدار کادیلاک، طبق قانون نام‌گذاری جدید این شرکت، CT6 نامیده خواهد شد.

این خودروی سدان بزرگ و لوکس از ویژگی‌های زبان طراحی جدید کادیلاک، همچون چراغ‌های عمودی باریک و جلوپنجره مشبک بزرگ، سود خواهد برد. اما خبر بد برای طرفداران کادیلاک این است که خبری از طراحی مطابق نسخه مفهومی و کانسپت المیراژ (Elmiraj) نخواهد بود. خودروی کانسپتی که با زیبایی فریبنده و خیره کننده خود، بسیار رؤیایی به نظر می‌رسید.

بدین ترتیب، کادیلاک از رؤیاپردازی دست برداشته و متواضعانه، طرحی عملی‌تر، امروزی‌تر و ساده‌تر را برای CT6 برگزیده است. این خودرو همانند یک CTS یا حتی ATS است که ابعاد آن کشیده‌تر شده است و البته همین موضوع می‌تواند برای آن و بازار فروش آن خطرآفرین شود. اما اگر به رقبای آن نیز نگاه کنیم، چیزی متفاوت از این استراتژی را نیز نخواهیم دید.

کادیلاک CT6 در پایان سال 2015 و یا اوایل سال 2016 روانه بازار خواهد شد.

 پرچم‌دار کادیلاک، آغازی دوباره در بازار سدان های لوکس

 پرچم‌دار کادیلاک، آغازی دوباره در بازار سدان های لوکس

منبع Carscoops


نظرات