1. خانه
  2. اخبار خودرو
  3. خودروسازان خارجی
  4. نسخه مخصوص پژو 208 GTi عرضه شد

نسخه مخصوص پژو 208 GTi عرضه شد

13 مرداد 1397
  • 0

پژو در استرالیا 208 GTi ادیشن Définitive را عرضه کرد که با به روز رسانی های فنی و ظاهری کامل می شود.

تنها 20 دستگاه از این خودرو عرضه می شوند که هر یک قیمت 33990 دلار دارند که 4 هزار دلار بیش تر از قیمت 208 GTi استاندارد است.

 نسخه مخصوص پژو 208 GTi عرضه شد

در صدر ویژگی های این مدل می توان به رنگ بدنه سفید صدفی با تزئینات مشکی مات متضاد، نشان پژو اسپرت روی ستون های C، کمک فنرها و دمپرهای منحصر به فرد، دماغه های جلو و عقب عریض تر و ارتفاع سواری کم تر اشاره کرد.

هم چنین رینگ های آلیاژی 18 اینچی جدید به رنگ مشکی مات برای این خودرو تعبیه شده اند که 0.5 اینچ عریض تر از رینگ های استاندارد این خودرو بوده و با تایرهای Pilot Super Sport میشلین پوشیده شده اند. پشت رینگ های این خودرو ترمزهای 323 میلی متری با کالیپرهای چهار پیستون برمبو به رنگ قرمز در جلو و نسخه های خاکستری در عقب تعبیه شده است.

 نسخه مخصوص پژو 208 GTi عرضه شد

زیر بدنه این خودرو دیفرانسیل جلوی لغزش محدود تورسن و ترمز اضطراری خودکار تعبیه شده است. سیستم ایمنی اکتیو این خودرو تا سرعت 30 کیلومتر بر ساعت کار می کند.

پژو اعلام کرده شتاب صفر تا صد این خودرو به 6.5 ثانیه کاهش یافته در حالی که موتور 1.6 لیتری توربوشارژ بنزینی آن همچنان قدرت 153 کیلووات دارد.

در کابین این خودرو کف پایی های قرمز مخصوص با نشان پژو اسپرت، دستگیره های در مشکی با دوخت قرمز، کمربندهای ایمنی قرمز و صندلی های جلوی اسپرت bucket آلکانترا و دوخت متضاد تعبیه شده است.



نظرات