1. خانه
  2. اخبار خودرو
  3. خودروسازان خارجی
  4. رونمایی از ایسوزو دی مکس بلید

رونمایی از ایسوزو دی مکس بلید

27 فروردین 1394
  • 0

بعد از معرفی یک نسخه ویژه از ایسوزو دی-مکس در سال گذشته، اکنون ای پیک آپ در یک نسخه جدید با نام بلید روانه بازار می‌شود.

ایسوزو دی-مکس بلید، با جلوپنجره مشبک خاکستری و رنگ بدنه سفید یا مشکی و دستگیره‌ها و روکش آینه‌های جانبی مشکی به نمایش درمی‌آید. بعلاوه درب عقب آرام‌بند، چرخ‌های آلیاژی 18 اینچی و تارهای پیرلی اسکورپیون زیرو هم از دیگر تغییرات آن به شمار می‌روند.

تغییرات داخل کابین از این هم کمتر جلب توجه می‌کنند. روکش صندلی‌های چرمی، گرم‌کن صندلی‌ها، کف‌پوش ویژه و تریم مشکی پیانویی از موارد قابل توجه می‌باشند. دوربین دید عقب و صفحات رکاب پادری، سیستم سرگرمی پایونیر و سیستم ناوبری GPS هم در این خودرو استفاده شده‌اند.

قدرت بخش پیشرانه این خودرو، موتور توربو دیزل 2.5 لیتری بهینه‌شده ای است که 163 اسب بخار نیرو و 400 نیوتن متر گشتاور تولید می‌کند. برای انتقال نیرو هم می‌توان از گیربکس شش سرعته دستی یا 5 سرعته اتوماتیک، بهره جست. صرف‌نظر از نوع گیربکس انتخاب شده، انتقال نیرو به هر چهار چرخ به صورت دو دیفرانسیل، به صورت استاندارد ارائه می‌گردد. با امکان یدک کشیدن باری 3.5 تنی، مصرف سوخت متوسط این خودرو تنها 7.3 لیتر در صد کیلومتر اعلام شده است.

ایسوزو دی-مکس بلید در حال حاضر برای سفارش در بازارها از جمله در بازار انگلستان با قیمت پایه 25999 پاوند در دسترس قرار دارد.

 رونمایی از ایسوزو دی مکس بلید

 رونمایی از ایسوزو دی مکس بلید

منبع پدال


نظرات