1. خانه
  2. اخبار خودرو
  3. خودروسازان خارجی
  4. اولین هاچبک دیفرانسیل جلوی جگوار

اولین هاچبک دیفرانسیل جلوی جگوار

1 اردیبهشت 1394
  • 0

جگوار گزارش می‌دهد: به دنبال رقابت با دیفرانسیل جلوهای A کلاس و سری ۱ هستیم. جگوار قبلاً نشان خود را بر روی یک ماشین دیفرانسیل جلو حک کرده بود، و حالا گزارش‌های اخیر می‌گوید که ممکن است دوباره این کار را انجام دهید و به دنبال رقابت با مرسدس A-کلاس و بی ام و سری ۱ می‌باشد.

نشریه Motoring در نمایشگاه اتومبیل نیویورک یک مصاحبه با یان کالوم، رئیس بخش طراحی جگوار انجام داده است و کالوم در صحبت‌هایش گفته:

همیشه فضا برای رفتن به سمت کوچک‌تر وجود دارد – جهان به‌سرعت در حال تغییر است.

او اضافه کرده:

یک فرصت بزرگ در بازار خودروهای کوچک وجود دارد، اما این بخش یک کسب‌وکار بسیار دشوار، بسیار رقابتی و بسیار وابسته به قیمت می‌باشد.

ظاهراً هر چند، جگوار هنوز منابع لازم برای تولید یک مدل رقابتی در این زمینه را ندارد اما آنها چشم‌اندازی کاملاً وسوسه‌انگیز، برای این بازار دارند و فقط در حال حاضر آمادگی ورود به این بازار را ندارند.

خصوصاً این که جگوار در حال حاضر پلت فرمی برای پیاده‌سازی خودروی دیفرانسیل جلو ندارد. آخرین ماشین دیفرانسیل جلویی که آن‌ها، معرفی کردند تیپ-X، است که از شالوده بسیار قدرتمند نسل سوم فورد موندئو بهره می‌برد که آن هم واکنش‌های مختلفی در آن زمان، به دنبال داشت. با این حال یک ماشین سرسخت بود و من فکر می‌کنم هنوز هم یک انتخاب مطلوب برای خرید خودروی دست‌دوم باشد هرچند که جگوار از آن به‌عنوان یک اشتباه یاد می‌کند.

نظر یکی دیگر از مدیران جاگوار یعنی نیک راجرز رئیس مهندسی جهانی جگوار لندروور هم در این باره شنیدنی است:

بازگشت به میدان رقابت با سری ۱ ممکن است" که نشان می‌دهد نظرات آن‌ها در این مورد مشترک است.

او توضیح می‌دهد که :

به‌طور مداوم به دنبال همه بخش‌های بازار و به دنبال وسیله نقلیه مناسب در هر بخش هستیم. این می‌تواند، یک حرکت رو به جلو باشد، یک کار معقول برای انجام دادن چون هیچ شرایطی همیشه ثابت نیست. ما باید جاه‌طلبی فوق‌العاده‌ای داشته باشیم – در داخل شرکت فقط به دنبال راندن عالی هستیم.

 اولین هاچبک دیفرانسیل جلوی جگوار

 اولین هاچبک دیفرانسیل جلوی جگوار

 اولین هاچبک دیفرانسیل جلوی جگوار

منبع پدال


نظرات