1. خانه
  2. اخبار خودرو
  3. خودروسازان خارجی
  4. افزایش بهره وری کاری در خودروها با کمک مایکروسافت

افزایش بهره وری کاری در خودروها با کمک مایکروسافت

23 دی 1394
  • 0

همه ما گاه و بی گاه از کمبود وقت و ازدیاد کارها می‌نالیم؛ از ماندن در صف نانوایی گرفته تا مسافرت با مترو همه و همه از دلایل اتلاف زمان گران‌بهای بشر هستند. اما از همه اینها گذشته، آیا تا به حال به زمان‌هایی که در هنگام بودن در خودرویتان تلف می‌شوند فکر کرده‌اید؟

به تازگی کمپانی هارمن کاردون، که از بزرگان عرصه تجهیزات صوتی است، در تلاش برای افزایش بهره‌وری کاری در خودروها دست به دست مایکروسافت داده؛ تلاشی که اولین حضور کمپانی ساکن ردموند در زمینه خودروهای را رقم می زند.

اما راه حل مایکروسافت و هارمن برای زنده کردن وقت مرده شما چیست؟ غول تکنولوژی در تکاپو است تا پکیج نرم افزاری Microsoft Office 365 خود را با سیستم‌های اطلاعاتی/ سرگرمی هارمن کاردون بیامیزد تا بدین وسیله بر بهره‌وری کاری در اتومبیل‌ها تاکید کرده باشد. همچنین این دو شرکت محصولات، سرویس‌ها و تکنولوژی‌های کنونی خود نطیر دستیار صوتی کورتانای مایکروسافت را با هم به اشتراک خواهند گذاشت تا این ویژگی نو را برای تجربه‌ای ایمن و قابل اعتماد از کار کردن در خودرو را به کاربر ارائه دهند.

هنوز حرفی مبنی بر زمان راه‌یابی محصول این شراکت به بازار در میان نیست اما لحظه ای به تفاوت طرز تفکر بین این دو و شرکت‌هایی چون ولوو و بی ام دبلیو توجه کنید. درحالی که خودروسازان سوئدی و آلمانی مشغول توسعه ایده‌های سرگرمی محور پر زرق و برق‌اند، در جبهه دو غول تکنولوژی تنها سخن از بیزینس است و بس – مسلما این موضوع تنها بیانگر تفاوت حوزه کاری ولوو و بی ام دبلیو است و نه برتری کار مایکروسافت و کارمن.

به هر حال، این ابتکار عمل در معرفی آفیس ۳۶۵ برای اتومبیل‌ها برای "انجام وظایف بدون به خطر افتادن امنیت است." با وجود این سرویس نرم افزاری کاربر قادر به تعیین زمان ملاقات‌ها، گوش دادن و پاسخ دادن به ایمیل‌ها و پیوستن به کنفرانس‌های تلفنی بدون وارد کردن شماره تلفن و پسورد خواهد بود.

علاوه بر آن به کمک آفیس رانندگان قادرند تا در هنگام پارک بودن و یا کنترل خودکار خودرو با آسودگی خاطر به تماس‌های اسکایپ خود برسند – لازم به گفتن نیست که برای مورد دوم خودروی شما حتماً باید این قابلیت را داشته باشد.

فیل آیلر، رئیس بخش خودروهای متصل هارمن معتقد است که:

رانندگان خواهان تجربه‌ای همه جانبه و شخص سازی شده در خودرو هستند. در این بین خواسته‌هایی برای بهره‌وری غنی‌تر نیز روز به روز افزایش می‌یابند. این همکاری تمامی این قابلیت‌ها را با چاشنی قابل اعتماد بودن، امنیت و کمترین حواس پرتی به بازار می‌آورد.

 افزایش بهره وری کاری در خودروها با کمک مایکروسافت

 افزایش بهره وری کاری در خودروها با کمک مایکروسافت

 افزایش بهره وری کاری در خودروها با کمک مایکروسافت

 افزایش بهره وری کاری در خودروها با کمک مایکروسافت

منبع پدال


نظرات