1. خانه
  2. اخبار خودرو
  3. خودروسازان خارجی
  4. S80 گل سر سبد مدلهای ولوو

S80 گل سر سبد مدلهای ولوو

17 اسفند 1393
  • 5

سال آینده ولوو وارد عرصه خودروهای لوکس خواهد شد. سدان ولوو S80 به عنوان پرچم‌دار و گل سرسبد این شرکت، رقابت جدی‌تری با سدان های لوکس آلمانی، ژاپنی و آمریکایی خواهد داشت.

ولوو S80 با الهام از مدل کانسپت کوپه طراحی شده و چهره ای اسپرت و جذاب خواهد داشت. رندرهای این خودرو بر اساس زبان طراحی جدید این شرکت با چراغ‌های چکشی شکل LED، درب کاپوت منحنی، چراغ‌های عقب باریک، جلوپنجره کرومی مشبک و بدنه مجسمه مانند با طراحی سیال می‌تواند بسیار مورد توجه واقع شود.

ولوو در نسل جدید XC90 با همین المان‌ها، توجه بسیاری را به سوی خود جلب نمود. ویژگی‌های ایمنی بسیار خوب در کنار قابلیت‌های پیشرانه‌های چهار سیلندر توربو و سوپر شارژر این خودرو، بیشتر بررسی‌های فنی از آن را بسیار مثبت و امیدوارکننده نشان می‌دهد. در مورد S80 نیز همین روند پیش‌بینی می‌شود و علاوه بر ارائه تصویری از یک خودروی توانا و قابل اطمینان سوئدی، پیشرانه‌های بسیار پرقدرت و در عین حال مقرون به صرفه ای را در آن شاهد خواهیم بود. سبک طراحی داخلی بسیار مدرن و با استفاده از امکانات تکنولوژیک و نمایشگرهای لمسی بزرگ و حذف کلیدها و دکمه‌ها، همانند نسخه کانسپت در این خودرو قابل انتظار خواهند بود. علاقه‌مندان به برند ولوو برای شنیدن اطلاعات رسمی از بهترین و گران قیمت‌ترین خودروی این شرکت، باید کمی منتظر بمانند.

 S80 گل سر سبد مدلهای ولوو

 S80 گل سر سبد مدلهای ولوو

منبع پدال


نظرات

  • محمدماجد محمدماجد (17 اسفند 1393 ساعت 22:02)

    ای جوووونم

  • م ح ع م ح ع (17 اسفند 1393 ساعت 13:38)

    سلام با سلام به وارد کنندگان محترم خودرو و مسئولین عزیز هموطن ، برادر ، خواهر گرامی که در امر واردات خودرو فعال هستید بخصوص شرکتهای مطرح هیوندا ، کیا ، تویوتا کسانی در این کشور وجود دارند که نیاز به خودروی خوب دارند ولی بدلیل بالا بودن قیمت یا شرایط سخت قادر به خرید آن نیستند وظیفه انسانی به شما و کلیه وارد کنندگان خودرو حکم میکنند که نسبت به تهیه خودروی معلولین عزیز بشرح ذیر اقدام نمائید 1 - قیمت مناسب 2 - اقساط بدون بهره تا آنجا که امکان دارد بلند مدت 3 - از مهمترین کارهایی که میتوانید انجام دهید تحویل بدون نوبت با انجام موارد بالا شما دینی که نسبت به معلولین کشورتان را دارید انجام میدهید و آرامش و آسایش و شادی را به فرد معلول و خانواده عزیزشان هدیه میدهید و این کاریست خدا پسندانه و انساندوستانه از مسئولین محترم این سایت نیز بابت درج دلنوشته های من معلول که از زبان معلولین ایران صحبت میکنم نهایت تشکر و قدر دانی را میکنم با تشکر از کلیه هموطنان عزیز

  • حسین معمار حسین معمار (17 اسفند 1393 ساعت 12:26)

    فوق العاده زیبا شده فقط پشتش شبیه آستون مارتینه یکمکی...کاش تو ایران هم بیاد

    پوریا ایرانی پوریا ایرانی (17 اسفند 1393 ساعت 15:15)

    اگه بیاد چنین قیمت نجومی میزارن که کلی پول هم داشته باشی بازم نتونی بخری

  • آفرین آفرین (17 اسفند 1393 ساعت 07:40)

    یک زمانی شاید میتوان گفت ایمن ترین ماشین دنیا ، الان نمیدانم در چه وضعیتی است ، ولی ماشین خیلی خوبی بود تا آنجا که دیدم ،