درباره سایت خودرو
وب سایت خودرو با هدف اطلاع رسانی در حوزه خودرو در آذر 92 فعالیت خود را آغاز نموده است. سعی بر آن بوده که مرجعی برای اطلاعات و مشخصات فنی خودروهای داخل ایران باشیم و بتوانیم به صورت تخصصی مقایسه، قیمت، تست و بررسی خودروها را انجام بدهیم. همواره پذیرای انتقادات و پیشنهادات شما خواهیم بود.
شتاب 3.12 یعنی چی دیگه؟
یکی من و از خواب بیدار کنه
با پاراگراف آخر متن موافقم.
یعنی بعد این همه سال هنوز سمندو آزمایش فنی نکردن!؟؟؟
یه نکته: یعنی طراحای ایرانی اون گوشه گلگیر جلو ماشینو هیچ جور دیگه نمیتونن در بیارن که تیبا و دنا جفتشون یه شکله اون قسمتش!!.....طراحی عقبشم خیلی افتضاحه این دیگه سلیقه ای نیست هر بد سلیقه ای میگه بده!!
اما بدون هیچ اغراق پس از سمند میتوان آن را بزرگترین قدم روبه جلو، البته با تأخیر در رسیدن به خودکفایی صنعت خودروسازی با کمک علم جدید و بزرگان این رشته در دنیا دانست.
این هم جک سال از پر سابقه ترین نشریه خودرویی کشور
یه زمانی ماشینها رو که تست می کردند هم نقاط ضعفشون رو می گفتند و هم نقاط قوت ولی انگار در مورد این شتر گاو پلنگ فقط قراره که نقطه قوتهاش گفته بشه حتی از بحث قیمت به راحتی گذشت کردند در حالی که یه اس کلاس رو وقتی تست می کنند یه نقاط ضعفی براش در میارند که خود بنز هم نفهمیده ولی برا این ماشین به اصطلاح شتر گاو پلنگ حاضر نشدند نقاط ضعفش رو حدقل مطرح کنند یعنی یه سمند آرایش کرذده اینقدر می ارزه؟؟یعنی بعد از 40 سال از مونتاژ خودرو باید به این برسیم و کلی هم خوشحال باشیم این ماشین در برابر یکی از محصولات عادی هیوندای و یا کیا که به قول معروف با ایران فرقون با هم شروع کردند ,چه برتری داره؟چرا اینقدر به شعور مشتری باید توهین بشه که بعله ما یه ماشینی ساختیم که کل بازار دنیا رو فتح می کنه من نمی دونم نویسنده این مقاله که اتفاقا آقای فرزانه هم هستند و کلی سابقه تست خودروها رو دارند آیا این نظر کارشناسی است ؟؟؟خوهشا بیشتر به شعور مشتریان و مخاطبان مخصوصا در دنیای ارتباطات امروزی احترام بگزارید
با تشکر
دنا رو با هیوندای i10 مقایسه کنی پوچ در میاد
فقط ظاهرش خوبه
به نسبت بقیعه ایرانی ها بهتره و قیمتش اگه 20 تا 23 بود میارزید...همونطور که اول قرار بود باشه ولی یهو سر از 40 ، 50 در اورد...
نسبت به قیمتش خیلی نقطه ضعف داره
ررررررررررررررررررر د