درباره سایت خودرو
وب سایت خودرو با هدف اطلاع رسانی در حوزه خودرو در آذر 92 فعالیت خود را آغاز نموده است. سعی بر آن بوده که مرجعی برای اطلاعات و مشخصات فنی خودروهای داخل ایران باشیم و بتوانیم به صورت تخصصی مقایسه، قیمت، تست و بررسی خودروها را انجام بدهیم. همواره پذیرای انتقادات و پیشنهادات شما خواهیم بود.
لطفا باز نگری شود همه در یک سطح حالا بالا و پایین مشکل نیست مشکل هماهنگی لازم است
دوستان یک سوال
به طور مثال اگر خودرویی با سرعت 120 کیلومتر جنوب به شمال بزرگراههایی مانند یادگار امام ، شیخ فضل الله نوری یا مدرس را هنگامی که تردد ندارند بپیماید چه مشکلی پیش خواهد آمد ؟
حتما این کار را کردن که سطح جریمه افزایش پیدا کند طبق معمول برای آسایش مردم نیست
به نظر من به جای اینکه اینقدر روی سرعت بالا حساس باشند و سختگیری کنند باید روی نوع رانندگی ، رعایت فاصله طولی و عرضی ، عدم حرکات مارپیچ ، سبقت غیر مجاز ،لایی کشیدن و تصادفات شدید حساس باشند
به طور مثال یک راننده با سرعتی 5 الی 10کیلومتر بیشتر از سرعت مجاز داخل اتوبان رانندگی میکند و ایجاد خطر و مزاحمت برای کسی ندارد توسط پلیس متوقف و جریمه میشود ولی راننده بی احتیاطی که به علت عدم رعایت موارد اصولی رانندگی موجب تصادف میشود و مال و جان و وقت دیگر هموطنان را میگیرد یا اصلا جریمه نمیشود یا به اندازه دیگران جریمه میشود
بهتر است با نصب تابلو های دیجیتال سرعت در بزرگ راههای استان تهران متغیر باشد و بر اساس تراکم خودرو تغییر کند و با رانندگانی که موجب خطر میشوند برخورد شدید شود
چرا باید سرعت در بزرگراه شهید حکیم و شهید صدر80 تا باشه فقط!
این سرعتها که بیشتر شبیه کفه تا سقف!
ووووااااایییی واااااای
بدبخت شدیم دیگه از تخته گاز خبری نیست!
جاده که استاندارد نباشه سرعت همینه ولی بازم خوبه
حداکثر سرعت های نیایش، همت، زین الدین، و حکیم رو کاهش دادن. دوستان حواسشون باشه.
من خودم با کاهش سرعت موافقم. برای بیشتر ما مردم با این رانندگی های زیبا به نظر من همین سرعت ها مناسبه.
اما کاهش سرعت زین الدین برام عجیبه. فکر میکنم با اون پهنای زیاد و آسفالت عالی شمیتونست همون 100 بمونه. در حالیکه خرازی پر از پستی و بلندیه اما 100 باقی مونده.
خیلی مسخره است! سرعت باید بالاتر باشه.
آره دوست من. این سرعت که برای لاکپشته.
حداکثر سرعت ها رو کاهش دادن؟؟؟؟
آره متاسفانه!