درباره سایت خودرو
وب سایت خودرو با هدف اطلاع رسانی در حوزه خودرو در آذر 92 فعالیت خود را آغاز نموده است. سعی بر آن بوده که مرجعی برای اطلاعات و مشخصات فنی خودروهای داخل ایران باشیم و بتوانیم به صورت تخصصی مقایسه، قیمت، تست و بررسی خودروها را انجام بدهیم. همواره پذیرای انتقادات و پیشنهادات شما خواهیم بود.
بر خلاف پژو ۲۰۶ صندوق دار که ترمز چرخ های عقب کاسه ای هست، در خودرو رانا چرخهای عقب دیسکی می باشد و این در حالی است که در این مقاله، ایمنی رانا پلاس پایین تر از پژو ۲۰۶ معرفی شده و این در تناقض با مشخصات دو خودرو مذکور میباشد
سلام عزیزانم:
جوونهای سرزمینم از فرط درماندگی و واماندگی مابین تونل وحشت زدگی به آوارگی رسیده اند.
حال چه فرق دارد این یکی یا آن یکی .....؟
جناب داریوش نژاد. قطعا شما تو طویله بزرگ شدی.شک نکن
وقتی ماشین هایی مثل پارس و 206 تو بازار از رانا پلاس گرونتر هستند معلومه که تمایل مردم کشور به همون چیزیه که بهش عادت کردند و گرنه قطعا تولید رانا پلاس از 206 و پارس برای کارخونه بیشتر هزینه بر می داره .
من اگر جای کارخونه بودم با این سلیقه مردم همون پلاس رو هم نمی ذاشتم و رو محصولاتم و انگیزه ای هم برای پیشرفت نداشتم و تا می تونستم استفاده می کردم از این وضعیت.
دقیقا. البته واسه آدمایی ک دو زار عقل دارن بهتره. من خودم صد در صد بین محصولات ایران خودرو رانا پلاس پانوراما رو انتخاب میکنم. پس بهتر که ارزون تره. حق این مردم همون آشغالهای یک نواخت و کسل کنندست. تنها ضعفش کم جا بودنشه
گ.. یا چ.. فرقی ندارند هردو باد معده واز درک خارج میشوند.تف به صنعت مونتاژ