1. خانه
  2. خودرو‌ ها
  3. هیوندای
  4. آزرا (گرنجور)
  5. 2400 (2018-2024)

هیوندای آزرا (گرنجور) 2.4 2018-2021

Hyundai Azera (grandeur) 2.4L 2018-2024

تیپ ها
  • توقف فروش
  • 6,130,000,000 (تومان)
نمودار قیمت
حداکثر سرعت (KM/H)
شتاب 0 تا 100 (برحسب ثانیه)
ثانیه
سدان
2359 سی سی
بنزین سوز
4
اتوماتیک تیپ ترونیک
8.3 لیتر در 100 کیلومتر
بیشتر

معرفی خودروهیوندای آزرا (گرنجور) 2.4 2018-2021

هیوندای آزرا آی جی 2018 - Hyundai Azera IG 2018 - ششمین نسل این سدان فول سایز هیوندای و سومین نسلی است که به صورت انبوه به ایران وارد شده است.
این خودرو در سال 97 و توسط کرمان موتور به بازار ایران راه یافت، طراحی و متریال این نسل آزرا از نسل‌های گذشته آن پخته و لوکس تر است، اما قانون ممنوعیت واردات خودروهای بالای 2500 سی سی، کرمان موتور را ناگزیر به عرضه ضعیف ترین قوای فنی قابل سفارش برای این خودرو به ایران کرده است.
آزرا ig در ایران باید با فولکس واگن پاسات تازه وارد به رقابت بپردازد.

گالری هیوندای آزرا (گرنجور) 2.4 2018-2021

نظرات کاربران
  • عبدالرضا غیایی شاملو 28 آذر 1399 ساعت 04:08

    بدلیل علاقه ای که به خودروی آزرا دارم کلأ همه نسلها و همه اطاق های این خودرو را هر کدام برای مدتی استفاده کردم اما چه از نظر شتاب و چه از نظر راحتی اطاق بویژه قسمت سرنشین های عقب به نظر بنده اطاق اولین نسل این خودرو که وارد ایران شد مخصوصأ مدل ۲۰۱۱ آن که به آزرای کالیفرنیا معروف میباشد هنوز هم در مقایسه با نسلهای جدید آن یک سر و گردن بالاتر است.

  • علی 18 اردیبهشت 1399 ساعت 11:42

    اگه پولشو داشتیم میتونستیم بخریم ماشین خوبی میشد برامون

  • علی اکبر 20 مهر 1398 ساعت 21:54

    خدايا کمک کن توحسرت پراید نمونم دیگ چه برسه بنز بینوه

اضافه کردن نظر

مشخصات تولید کننده

  • کشور تولید کننده کره جنوبی
  • نام خودرو هیوندای آزرا (گرنجور) 2.4 2018-2021
  • شرکت گارانتی/خدمات دهنده کرمان موتور

مشخصات فنی بدنه

  • کلاس بدنه سدان
  • کلاس اتومبیل D Segment
  • ابعاد 1470 / 1865 / 4930
  • وزن 1590 کیلوگرم
  • تعداد فضای سرنشینان 5
  • ابعاد و نوع لاستیک چرخهای جلو 245/40R19
  • ابعاد و نوع لاستیک چرخهای عقب 245/40R19

مشخصات فنی موتور

  • حجم موتور 2359 سی سی
  • نوع موتور بنزین سوز
  • تعداد سیلندرها 4
  • تعداد سوپاپ ها 16
  • آرایش قرار گیری سیلندرها خطی مستقیم
  • محل قرار گیری موتور موتور جلو
  • سیستم سوخت رسانی انژکتور با سیستم پاشش سوخت مستقیم GDI
  • حداکثر توان خروجی (دور بر دقیقه / اسب بخار) 188 اسب بخار در 6000 دور در دقیقه
  • حداکثر گشتاور خروجی (دور بر دقیقه / نیوتن متر) 241 نیوتن در 4000 دور در دقیقه
  • توان خروجی حجمی (اسب بخار بر لیتر) 78.33 اسب بخار بر لیتر
  • ظرفیت باک 70 لیتر بنزین

مشخصات جعبه دنده ( Transmission )

  • نوع جعبه دنده اتوماتیک تیپ ترونیک
  • تعداد دنده (جلو) 6
  • محل قرار گیری اهرم تعویض دنده کنسول میانی و پدالهای پشت فرمان
  • سیستم حرکتی خودرو (انتقال قدرت) موتور جلو دیفرانسیل جلو

سیستم ترمزها

  • نوع سیستم ترمز دارای سیستم ترمز ضد قفل ABS و توزیع الکترونیکی نیروی ترمز EBD
  • نوع دیسک و کالیبر ترمز جلو دیسکی با پره های خنک شونده
  • نوع دیسک و کالیبر ترمز عقب دیسکی

سیستم تعلیق و فرمان

  • تعلیق جلو مک فرسون
  • تعلیق عقب چند اتصالی یا مولتی لینک
  • نوع سیستم فرمان فرمان برقی MDPS

عملکرد اتومبیل

  • حداکثر سرعت 213 کیلومتر بر ساعت
  • شتاب 0 الی 100 (برحسب ثانیه) 9.7 ثانیه
  • مصرف سوخت شهری(بنزین) 11.5 لیتر در 100 کیلومتر
  • مصرف سوخت جاده ایی(بنزین) 6.5 لیتر در 100 کیلومتر
  • مصرف سوخت ترکیبی 8.3 لیتر در 100 کیلومتر
  • استاندارد آلایندگی یورو 6
  • ستاره ایمنی از مرکز استاندارد و ایمنی اروپا EURONCAP 5

محدوده گارانتی

  • محدوده گارانتی 5 سال یا 150 هزار کیلومتر

امکانات رفاهی و آپشن ها

  • کیسه های هوا ( نوع و تعداد ) 9 عدد، راننده و سرنشین، جانبی سرنشینان جلو و عقب، پرده ای، زانوی راننده
  • سیستم های پایداری و کمک راننده سیستم کنترل پایداری الکترونیکی ESC / سیستم مدیریت پایداری خودرو VSM / سیستم کنترل ایستایی در سربالایی HAC
  • سیستم های امنیتی و حفاظتی دارای سیستم ضد سرقت ایموبلایزر / دارای قفل مرکزی / سیستم ورود و خروج بدون کلید با سوییچ کارتی هوشمند و استارت دکمه ای
  • سیستم فرمان و هدایت پذیری فرمان دارای قدرت کمکی برقی با تنظیم عملکرد با انتخاب سیستم رانندگی (Drive Mode)
  • نوع غربیلک غربیلک فرمان 4 شاخه با روکش چرمی و تنظیم دستی تلسکوپی فرمان در 4 جهت / دارای کلید های کنترل مولتی مدیا و کامپیوتر سفری روی فرمان / دارای گرمکن فرمان
  • سیستمهای تهویه مطبوع سيستم تهويه مطبوع دوگانه براي سرنشينان جلو به همراه سیستم يونيزاسیون هواي ورودي / دارای دریچه تهویه مطبوع جداگانه برای سرنشینان عقب
  • سیستم صوتی و تصویری سیستم صوتی حرفه ای اینفینیتی با ساب ووفر و آمپلی فایر / قابلیت پخش CD, USB, AUX و بلوتوث
  • سیستمهای مولتی مدیا دارای مانیتور لمسی 8 اینچی با پشتیبانی از Apple Play و Android Auto / صفحه نمایش رنگی 4.2 اینچی صفحه کیلومتر
  • سیستم صندلیهای جلو دارای روکش چرمی، گرمکن و سرد کن صندلی های جلو / صندلی راننده و سرنشین دارای تنظیم برقی و با قابلیت تنظیم گودی کمر / صندلی راننده دارای تنظیم برقی طول نشیمنگاه / دارای حافظه صندلی راننده / دارای چراغ مطالعه راننده و سرنشین
  • سیستم صندلیهای عقب دارای روکش چرمی و چراغ مطالعه سرنشینان عقب / دارای سیستم گرمکن صندلی های عقب / دارای دریچه دسترسی به صندوق عقب از کابین / درب های عقب دارای پرده دستی و شیشه عقب دارای پرده برقی
  • سیستم آیینه ها آینه های جانبی برقی دارای گرمکن و قابلیت تاشوی برقی اتوماتیک / دارای چراغ خوشامد گویی / آینه وسط الکتروکرومیک
  • سیستم شیشه ها هر 4 شیشه دارای بالابر برقی / دارای سنسور باران و برف پاک کن اتوماتیک / دارای سیستم بخار زدای اتوماتیک شیشه جلو / شیشه های سولار
  • سیستم های سقف دارای سقف پانوراما / روکش جیر سقف و ستون ها
  • سیستم روشنایی جلو چراغ های LED با چراغ روشنایی روز (DayLight) / سیستم هوشمند مشایعت تا درب منزل / سنسور نور
  • سیستم روشنایی عقب چراغ های عقب LED به همراه مه شکن
  • سنسورهای پیش فعال سیستم هشدار فشار باد تایرها TPMS / سیستم هشدار هنگام ترمز ESS
  • سیستم های کمک رانندگی ترمز پارک برقی به همراه اتوهلد / کروز کنترل هوشمند / سنسور های پارک جلو و عقب / دوربین 360 درجه / سیستم درب صندوق عقب هوشمند / دارای قابلیت انتخاب نوع رانندگی (DriveMode)
حداکثر سرعت (KM/H)
شتاب 0 تا 100 (برحسب ثانیه)
ثانیه
نظر خود را بیان کنید
  • عبدالرضا غیایی شاملو عبدالرضا غیایی شاملو (28 آذر 1399 ساعت 04:08)

    بدلیل علاقه ای که به خودروی آزرا دارم کلأ همه نسلها و همه اطاق های این خودرو را هر کدام برای مدتی استفاده کردم اما چه از نظر شتاب و چه از نظر راحتی اطاق بویژه قسمت سرنشین های عقب به نظر بنده اطاق اولین نسل این خودرو که وارد ایران شد مخصوصأ مدل ۲۰۱۱ آن که به آزرای کالیفرنیا معروف میباشد هنوز هم در مقایسه با نسلهای جدید آن یک سر و گردن بالاتر است.

  • علی علی (18 اردیبهشت 1399 ساعت 11:42)

    اگه پولشو داشتیم میتونستیم بخریم ماشین خوبی میشد برامون

  • علی اکبر علی اکبر (20 مهر 1398 ساعت 21:54)

    خدايا کمک کن توحسرت پراید نمونم دیگ چه برسه بنز بینوه

  • علی علی (30 شهریور 1398 ساعت 14:02)

    یه زمانی همه ی این ماشین های ۶۰۰ و۷۰۰ میلیونی به اندازه ماشین های چینی الان بود خدارا شکر ما تو ارزونی یه آئودی Q5خریدیم ۴۵۰ میلیون الان مشتری ۱میلیارد و نیم براش اومده

  • مهدی مهدی (29 شهریور 1398 ساعت 21:38)

    از یه مدل بی ام دبلیو کپی کردن

  • Mahdi Mahdi (29 شهریور 1398 ساعت 21:18)

    خاک برسر خودروسازان ما

  • منتقد منتقد (17 شهریور 1398 ساعت 11:38)

    به امید ویرانی ایران خودرو و سایپا و هر چی شرکت خودرو سازی مزخرف ایرانی که کلاه سر ملت بدبخت میزارن. امین

  • r......p r......p (12 شهریور 1398 ساعت 17:32)

    خیلی خوشگل وعالی ان شاالله ما هم بتونیم بخریم

  • تنهاخدا تنهاخدا (9 شهریور 1398 ساعت 21:54)

    خیلی عالی خوشگله ماکه بایددرحسرت بسوزیم ماکه پرایدی نداریم چه برسه اینا،خدانصیب همه کنه

  • هاشم هاشم (3 شهریور 1398 ساعت 14:27)

    میگم عجب پرایدی ساختن بی انصافا!!!!!!!

  • مهدی خلجی مهدی خلجی (2 شهریور 1398 ساعت 11:23)

    خودرو بسیار نرم و روانی میباشد....

  • علی خالقی علی خالقی (26 مرداد 1398 ساعت 18:35)

    ????این درست نیست ۶۰۰ میلون بیشتر قیمت معمولش بفروشی حتا ادم میلیاردر هم باشه حیفه پونصد خورده ای میلیون زرر کنه برو تو همون کره بخره ب گازونتش تا اینجا هم بش می ارزه ????????

  • بهمن بهمن (28 خرداد 1398 ساعت 19:23)

    روزی به وزیر دستور داد که تمام شترهای کشور را به قیمت ده  سکه طلا بخرند. وزیر تعجب کرد و گفت: اعلیحضرت حتماً بهتر می دانند که اوضاع خزانه اصلاً خوب نیست و ما هم به شتر نیاز نداریم.
    گفت فقط به حرفم گوش کن و مو به مو اجرا کن.
    وزیر تمام شترها به این قیمت را خرید.
    گفت حالا اعلام کن که هر شتر را بیست  سکه می خریم. وزیر چنین کرد و عده دیگری شترهای خودشان را به حکومت فروختند. دفعه بعد سی  سکه اعلام کردند و عده‌ای دیگر وسوسه شدند که وارد این عرصه پر سود بشوند و شترهای خود را فروختند.
    به همین ترتیب قیمت‌ها را تا هشتاد سکه بالا بردند و مردم تمام شترهای کشور را به حکومت فروختند.
    به وزیر گفت حالا اعلام کن که شترها را به صد سکه می خریم و از آن طرف به عوامل ما بگو که شترها را نود سکه بفروشند.
    مردم هم به طمع سود ده  سکه ای بار دیگر حماسه آفریدند و هجوم بردند تا شترهایی که خودشان با قیمت های عمدتاً پایین به حکومت فروختند را دوباره بخرند.
    وقتی همه شترها فروخته شد، حکومت اعلام کرد به علت دزدی های انجام شده در خرید و فروش شتر، دیگر به ماموران خود اعتماد ندارد و هیچ شتری نمی خرد.
    به همین سادگی خزانه حکومت از سکه های مردم ابله و طمع کار پر شد و پول کافی برای تامین نیازهای ارتش و داروغه و دیوان و حکومت تامین شد.
    وزیر اعظم هم از این تدبیر شاه به وجد آمد و اینبار کلید خزانه ای را در دست داشت که پر بود از درآمد. این وسط فقط کمی نارضایتی مردم بود که مهم نبود چون اکثرا اصلا نمی فهمیدند از کجا خورده اند.

    شاید این داستان تحیلی باشد ولی هر روز برای ما آن هم در قرن بیست و یکم تَکرار می شود. مردمی که در صف سکه، دلار، خودرو، لوازم خانگی، سود های بانکی بالا، سهام انواع بورس و غیره هستند خودشان هم نمی فهمند که در نهایت چه کسی برندست

  • حسام حسام (27 خرداد 1398 ساعت 19:53)

    اقای قربانی تو تلاش کن بدستش بیار
    یاد ما هم بده

    قربانی قربانی (1 شهریور 1398 ساعت 15:59)

    فکر کنی شاید یاد بگیری.. لج کنی اصلا یاد نمیگیری!!!

  • کریم کریم (26 خرداد 1398 ساعت 12:53)

    ازرا۹۵۰میلیون با چه حسابی فروخته میشه قیمت تمام شده ۵۵۰میلیون هستش چقدر سود باید داشته باشه ۴۰۰میلیون درسته دیگه آزادی مطلق شده هر کی هر قیمتی دوست داره میگه خوست نمی اد نخر اش خالته بخوری نخوری پاته

  • کریم کریم (25 خرداد 1398 ساعت 16:55)

    آدم دزدی کنه ازاین گران فروشی بهتره مگه از کره چند خریدن که الان۹۵۰میلیون می فروشیم بانوان گمرک وخرج مخارجش ۵۵۰تموم میشه چقدر سود کشیدن بالاش دزدی کنین بهتر والله

  • حمید قربانی حمید قربانی (10 اردیبهشت 1398 ساعت 17:13)

    با تلاش میشه به دستش اورد.

  • امیر امیر (4 اردیبهشت 1398 ساعت 20:28)

    واقعا محشره،یه طراحی بی نظیر،هم داخل و هم خارج ماشین عالی طراحی شده،متاسفانه ضعیفترین مدلش وارد ایران شده و با قیمتهای وحشتناک،غیر از این مدل ۲۴۰۰ سی سی GDI که وارد ایران شده دو مدل دیگه با موتور ۳۰۰۰ سی سی ۶ سیلندر و ۳۸۰۰ سی سی فول هم عرضه شده،متاسفم برای سرزمین خودم که باید فقط مشخصاتشو چک کنیم و همیشه حسرتشو بخوریم.

    داشعلی بوستان داشعلی بوستان (26 خرداد 1398 ساعت 21:20)

    دوست من. اگه تا الآن بوده دردیه واسه خودش ولی نگو همیشه اینجور هست. نعخیر شاید اوضاع عوض بشه و در ایران ماشینهایی به مراتب بهتر از این کره ای با قیمتی منصفانه تولید کنیم. یا تولید بشه. هموطن سرزمینمون از دیرباز جای گشادان و تنپرورها بوده ولی اگه این مدل زندگی، جاشو به تفکر و عقلگرایی، همانطور که خداوند در قرآن از ما میخواد، بده ـ حتمن شاهد بهترینها در این مرزوبوم خواهیم بود. شعار ما این باشه که من فکر میکنم و*********** هم برام کار میکنه پس مطمينا اوضااع عوض میشه ولی در حال حاظر نه فکر میکنیم مثل امریکاییها و جاپونیها نه کار میکنیم مثل چینی ها، تا خودمون نخوایم خدا هیچ تغیری نمیده. خب حالا پاشو برو دو تا استکان چای بیار که لبم خشک شد

  • امید امید (1 اردیبهشت 1398 ساعت 12:08)

    آخرش یه روز میخرمش ولی تو پیری دیگه حال نمیده

  • محمدرضا محمدرضا (31 فروردین 1398 ساعت 05:51)

    چرا
    من با پنجاه میلیون سال ۹۴ یه آزرا دست سوم خریدم چهار سال سوارش شدم الان ۱۵۰ میلیون میخرن .....کجای کره زمین همچین مملکتی سراغ دارین ...بدبختیم ما

خودروهای هم رده