هاچبک ایتالیایی که تولید نسل اول آن از سال ۲۰۱۰ آغاز شده است؛ آلفارومئو جولیتا - Alfa Romeo Giulietta. این خودرو در کلاس خودرو کامپکت قرار گرفته و موتور جلو - هاچبک و دیفرانسیل جلو است. جولیتا با دو نوع گیربکس دستی و دو کلاچه TCTعرضه میشود که تنها نسخه ی اتوماتیک دبل کلاچ ( TCT ) در کشور ما عرضه شده است. کیفیت بالای ساخت هر دو گیربکس و انتخاب هوشمندانه ضرایب آنها، سبب شدهاست علاوه بر ارائه پویایی بی نظیری که از یک آلفا رومئو انتظار میرود، مصرف سوخت خودرو نیز بسیار کاهش یابد. سیستم تعلیق جولیتا در جلو از نوع مک فرسون انتخاب شده که در آن از آلیاژهای سبک استفاده شدهاست. این سیستم علیرغم راحتی مناسب، با کمک سیستم مولتی لینک محور عقب، پایداری مناسبی را در پیچها و مانورها در جولیتا برای راننده به ارمغان میآورد.
سلام دوستان من حدود ۴ سال آلفارومئو میتو داشتم بعد از فروختن چند وقت ماشین کره ای خریدم اما چون لذت رانندگی با آلفارو تجربه کرده بودم فروختم و مجدد جولیتا مدل ۲۰۱۲ البته فوق العاده سالم و ۸۰ هزار کارکرد خریدم که عالیه❤
سلام.من حدود ۴ساله مدل۲۰۱۵این ماشینو دارم.qvline و تجربه سواری تقریبا همه ماشینهای کره ای و حتی ۳۲۰و سی ۲۰۰،به همه لحاظ از همشون هم با کیفیت تره،هم اپشناش بالاتره،هم حالت خوبه وقتی توش میشینی.الا۷۰۰۰۰تا کار کرده و جز خرجهای مصرفی هیچ خرجی نداشته برام.و فقط سرویسهاش حدود ۱۰تا۲۰٪گرون تر از کره ای هاست،و بنزین سوپر که بعضی وقتها مشهد ندارن. و به لحاظ قیمتی هم قیمته سراتو یا النترا ۲۰۱۴ که واقعا خنده داره،که بعضیها ها هم حق دارن ماشینو میخرن برای سرمایه گذاری نه لذت
مطمئنین که قیمتو درست نوشتین؟ بیست و یک میلیون؟!