شاید این M7 همانی نباشد که برخی از طرفداران بامو انتظارش را میکشیدند، اما 760Li XDRIVE جدید آغازی برای M پرفورمنس سری ۷ است. با وجود ۵۹۲ اسب بخار که از موتور V12 توربو بیرون میآید، باید به اندازه کافی سریع باشد.
در زیر کاپوت عضلانی آن موتور عظیم ۶.۶ لیتری توئین توربو V12 قرار گرفته که توان ۵۹۲ اسب بخار را در دور ۵۵۰۰ و گشتاور ۸۰۰ نیوتن متر را در دور ۱۵۰۰ تولید میکند که توسط گیربکس ۸ سرعته تیونینگ شده M به سیستم تمام چرخ متحرک XDRIVE بامو با تمرکز بر چرخهای عقب منتقل میشود.
بامو ادعا میکند که پر کردن ۰ تا ۱۰۰ آن در ۳.۹ صورت میگیرد، که ۰.۴ ثانیه سریعتر از M5 فعلی است. حداکثر سرعت آن نیز به صورت الکترونیکی به ۲۵۰ کیلومتر بر ساعت محدود شده است.
با این حال، M760Li XDRIVE در واقع سریعترین و قدرتمندترین سری ۷ است که شما میتوانید از یک نمایندگی بامو خریداری کنید. در مقایسه نسخه تیون شده آلپینا B7 XDRIVE که در اوایل این هفته معرفی شد با موتور ۴.۴ لیتری V8 توئین توربو خود توان ۶۰۰ اسب بخار و گشتاور ۸۰۰ نیوتن متر تولید میکرد که به واسطه آن میتوانست ۰ تا ۱۰۰ را در ۳.۷ ثانیه پر کند.
M760Li XDRIVE به همراه سیستم تعلیق تطبیقی حرفهای بامو، رینگهای ۱۹ اینچی و ترمز M اسپرت با کالیپرهای آبی متالیک ترمز عرضه میشود که در نسخه منحصر به فرد به همراه رینگهای آلیاژی ۲۰ اینچی تریم مات خاکستری متالیک خواهد بود.
در قسمت بیرونی، بخش M پرفورمنس محافظهکارانه عمل کرده و بهروزرسانیها را به سپرها، رکابها و یک جفت اگزوز دوقلو، محدود کرده است و در داخل نیز، تغییرات به فرمان سه پره اسپرت، صندلیهای جلو اسپرت، درجهبندی کیلومتر شمار تا حداکثر سرعت ۳۳۰ کیلومتر بر ساعت، پدالهای آلومینیومی، تریمهای مختلف از جمله تزیینات منحصر به فرد چوب پیانو بامو، خلاصه میشود.
باکمال تعجب این بار بامو بدون هیچ هزینه اضافی آپشن 'Excellence' را ارائه میکند که بسته آیرودینامیک M و جایگزین نشان V12 به جای M 760LI در عقب، اضافه شدن رینگهای ۲۰ اینچی آلیاژ منحصر به فرد بامو با کالیبر ترمز مشکی و تریم کروم در قسمت بیرونی، را شامل میشود.
M760Li XDRIVE طی نمایشگاه ژنو رونمایی میشود و یک ماه بعد نیز فروش آن آغاز میگردد.