ﺑﺎ ﺍﺭﺍﻳﻪ ﻧﺴـﻞ ﺟﺪﻳﺪ این خودرو، ﺑﻪ ﻭﺿﻮﺡ ﭘﺘﺎﻧﺴـﻴﻞ ﻓﺮﺍﻭﺍﻥ ﻭ ﺷﺨﺼﻴﺖ ﻛﺎﻣﻼ ﻣﺘﻤﺎﻳﺰ ولوو سی30 - Volvo C30 ﺯﻧﺪﻩ شده ﺍﺳﺖ. ﺑﻪ ﻋﻨﻮﺍﻥ ﻳﻜﻰ ﺍﺯ ﻣﺪﻝﻫﺎﻯ ﺗﺎﺛﻴﺮ ﮔﺬﺍﺭ ﻭﻟﻮﻭ ﺑﺮﺍﻯ ﺁﻥ ﺩﺳـﺘﻪ ﺍﺯ ﻣﺸﺘﺮﻳﺎﻧﻰ ﺷﻜﻞ ﮔﺮﻓﺘﻪ ﻛﻪ ﺑﻴﺸﺘﺮ ﺍﻭﻗﺎﺕ ﺧﻮﺩ ﺭﺍ ﺩﺭ ﻓﻀﺎﻯ ﺷﻬﺮ ﻣﻰﮔﺬﺭﺍﻧﻨـﺪ ﻭ ﺧﻮﺍﻫﺎﻥ ﺧﻮﺩﺭﻭﻳﻰ ﻣﻨﺎﺳـﺐ، ﺑﺎ ﻃﺮﺍﺣﻰ ﺯﻳﺒﺎ ﻭ ﻫﻴﺠـﺎﻥ ﺍﻧﮕﻴﺰ، ﺗﻮﺍﻧﺎﻳﻰﻫﺎﻯ ﺣﺮﻛﺘﻰ ﻗﺎﺑﻞ ﻗﺒﻮﻝ ﻭ ﺍﺯ ﻫﻤﻪﻣﻬﻢ ﺗﺮ ﺷﺨﺼﻴﺘﻰ ﻣﺘﻤﺎﻳﺰ ﻫﺴﺘﻨﺪ. ﺍﺯ ﺑﻬﺎﺭ 2010 ﻭﻟﻮﻭ C30 ﺑﺎ ﭘﻴﺸــﺮﺍﻧﻪ 1,6 ﻟﻴﺘﺮﻯ ﺩﻳﺰﻝ ﻣﺠﻬﺰﺑﻪ ﺳﻴﺴﺘﻢ ﭘﻴﺸــﺮﻓﺘﻪ start/stop ﺩﺭ ﺍﺧﺘﻴﺎﺭ ﻣﺸﺘﺮﻳﺎﻥ ﻗﺮﺍﺭ ﮔﺮﻓﺘﻪ ﺍﺳﺖ. ﺍﻳﻦ ﺳﻴﺴﺘﻢﺩﺭ ﻣﻮﺍﻗﻌﻰ ﻛﻪ ﺧﻮﺩﺭﻭ ﻣﺘﻮﻗﻒ ﺍﺳــﺖ ﺑﻪ صـﻮﺭﺕ ﺍﺗﻮﻣﺎﺗﻴﻚ ﭘﻴﺸﺮﺍﻧﻪ ﺭﺍ ﺧﺎﻣﻮﺵ ﻛﺮﺩﻩ ﻭ ﻫﻨﮕﺎﻣﻰ ﻛﻪ ﺭﺍﻧﻨﺪﻩ ﺍﻗﺪﺍﻡ ﺑﻪ ﺗﻌﻮﻳﺾﺩﻧﺪﻩ ﻳﺎ ﻓﺸﺮﺩﻥ ﭘﺪﺍﻝ ﮔﺎﺯ ﻣﻰﻛﻨﺪ ﺑﻪ ﺳﺮﻋﺖ ﺧﻮﺩﺭﻭ ﺭﺍ ﺩﻭﺑﺎﺭﻩ ﺭﻭﺷﻦ ﻣﻰﻛﻨﺪ. ﺑﻪ ﻛﺎﺭﮔﻴﺮﻯ ﺍﻳﻦ ﺳﻴﺴــﺘﻢ ﺑﺎﻋﺚ ﺷﺪﻩ ﺗﺎ ﻣﺼﺮﻑ ﻭﻟﻮﻭ C30 ﺑﺎ ﺍﻳﻦ ﭘﻴﺸﺮﺍﻧﻪﺗﻨﻬﺎ 3,9 ﻟﻴﺘﺮ ﺩﺭ ﻫﺮ 100 ﻛﻴﻠﻮﻣﺘﺮ ﻭ ﻣﻴﺰﺍﻥ ﺍﻧﺘﺸﺎﺭ ﮔﺎﺯ CO2 ﺩﺭ ﺁﻥ 104 ﮔﺮﻡ ﺑﻪ ﺍﺯﺍﻱ ﻫﺮ ﻛﻴﻠﻮﻣﺘﺮ باشد ﻛــﻪ ﺟﺰء ﻛﻢ ﻣﺼﺮﻑﺗﺮﻳﻦ ﻭ ﭘﺎﻙ ﺗﺮﻳﻦ ﺧﻮﺩﺭﻭﻯﻫﺎﻯ ﺍﻳﻦ ﺳﮕﻤﻨﺖ ﺑﻪ ﺣﺴﺎﺏ ﻣﻰﺁﻳﺪ. پیشرانه 2.5 لیتری سی 30 نیز با بهره گیری از نوربو شارژر توانی برابر با 227 اسب بخار تولید و به چرخ های جلو منتقل می نماید.
آقا این چه وضعیه، 200 میلیون تومان، البته فکر کنم پول ما پول نیست.
باسلام/ خودرویی باتوان خوروجی بالا، شتاب تقریبا ایده آل ، فیس لیفت قابل قبول، ایمنی بالا و قیمت مناسب میباشد....یاعلی
باسلام/ خودرویی باتوان خوروجی بالا، شتاب تقریبا ایده آل ، فیس لیفت قابل قبول، ایمنی بالا و قیمت مناسب میباشد....یاعلی