1. خانه
  2. خودرو‌ ها
  3. رنو
  4. کولیوس
  5. اتوماتیک (2007-2016)

رنو کولیوس نسل اول 2007-2016

Renault Koleos 1 2007-2016

تیپ ها
حداکثر سرعت (KM/H)
شتاب 0 تا 100 (برحسب ثانیه)
ثانیه
شاسی بلند
2488 سی سی
بنزین سوز
4
انتقال قدرت اتوماتیک پیوسته
9.5 لیتر در 100 کیلومتر
بیشتر

معرفی خودرورنو کولیوس نسل اول 2007-2016

کولیوس، اولین کراس اور"Cross over" واقعی رنو است، با ترکیبی منحصر به فرد از قابلیت های راحتی، ایمنی و ظاهری بسیار زیبا. توانایی های فنی و طراحی بدیع این خودرو، بهترین مشخصه های یک خودروی چند منظوره MPV و یک خودروی چهارچرخ متحرک4WD راکنار هم گرد آورده است . این بدان معنی است که شما می توانید همزمان رانندگی لذت بخش و مطمئن را تجربه کنید. کولئوس با در اختیار گذاشتن امکانات 4×, 4 نیاز راننده را به یک خودروی راحت برآورده می کند . این بدان معنی است که کلئوس قادر است از انواع مسیرها - چه در شهر و چه در خارج از آن- با حفظ ایمنی و ارائه امکانات پیشرفته به راحتی عبور کند. کولئوس دهمین مدل رنو است که موفق به دریافت 5 ستاره از موسسه Euro N'CAP شده است. نگین خودرو

گالری رنو کولیوس نسل اول 2007-2016

نظرات کاربران
  • Moka 4 خرداد 1401 ساعت 10:06

    نسل جدیدش توی یک کلام؛ عااالیه ۱- از همه ی رقباش طراحیش بهتره (اصلا مقایسه مثل پراید و مگانه....) ۲-فنی‌ش و وزنش هم بهتر از اوناس ۳-خودرو اروپاییه (البته تو کره مونتاژ میشه مثل خیلی برند های دیگه تویوتا و بنز و... در اصل رنو هست که اروپاس????????) ۴-قیمتش هم که عالیه نسبت به سانتافه لگن و راوفور و....... ‌ مگه بهتر از کولیوس هم هست؟ نه واقعا نیست عاااااااالیه.❤

  • وحید 3 بهمن 1398 ساعت 11:46

    ایمنی خوبی داره به خصوص رانندگی در شب. ولی انتظار آفرود نباید داشته باشی. فوق العاده ضعیف حتی از ویتارا.

  • عليرضا 7 دی 1397 ساعت 11:40

    سلام من خودم توسان ٢٠١٧ داشتم با سانتافه هم رانندگي كردم ولي اخيرا كوليوس خريدم واقعا از هردوي أونها بهتره و رانندگي باهاش بسيار لذت بخشتره واقعا شتاب بهتري هم داره و سرنشين ها هم راحت ترند در كل بسيار بهتر از برند هيونداست و واقعا طراحي اروپايي داره.

اضافه کردن نظر

مشخصات تولید کننده

  • کشور تولید کننده فرانسه
  • نام خودرو رنو کولیوس نسل اول 2007-2016
  • شرکت گارانتی/خدمات دهنده نگین خودرو

مشخصات فنی بدنه

  • کلاس بدنه شاسی بلند
  • کلاس اتومبیل J Segment
  • وزن 1622 کیلوگرم
  • تعداد فضای سرنشینان 4
  • ابعاد و نوع لاستیک چرخهای جلو 225/R18
  • ابعاد و نوع لاستیک چرخهای عقب 225/55R18

مشخصات فنی موتور

  • حجم موتور 2488 سی سی
  • نوع موتور بنزین سوز
  • تعداد سیلندرها 4
  • تعداد سوپاپ ها 16
  • آرایش قرار گیری سیلندرها خطی مستقیم
  • محل قرار گیری موتور موتور جلو
  • سیستم سوخت رسانی انژکتوری تزریق مستقیم
  • حداکثر توان خروجی (دور بر دقیقه / اسب بخار) 170 اسب بخار در 6000 دور در دقیقه
  • حداکثر گشتاور خروجی (دور بر دقیقه / نیوتن متر) 226 نیوتون متر در 3600 دور در دقیقه
  • توان خروجی حجمی (اسب بخار بر لیتر) 68 اسب بخار بر لیتر
  • ظرفیت باک 65 لیتر بنزین
  • روغن مناسب برای خودرو 5w30 SM
  • روغن مناسب برای خودرو 2 5w40 SN
  • روغن مناسب برای خودرو 3 5w30 A3/B3

مشخصات جعبه دنده ( Transmission )

  • نوع جعبه دنده انتقال قدرت اتوماتیک پیوسته
  • تعداد دنده (جلو) 6
  • محل قرار گیری اهرم تعویض دنده کنسول میانی
  • سیستم حرکتی خودرو (انتقال قدرت) موتور جلو چهار چرخ محرک

سیستم ترمزها

  • نوع سیستم ترمز روغنی با بوستر خلائی
  • نوع دیسک و کالیبر ترمز جلو دیسکی خنک شونده
  • نوع دیسک و کالیبر ترمز عقب دیسکی خنک شونده

سیستم تعلیق و فرمان

  • نوع سیستم تعلیق مستقل برای هر چرخ
  • تعلیق جلو مک فرسون
  • تعلیق عقب اتصال چندگانه ( مولتی لینک )
  • نوع سیستم فرمان قدرت کمکی الکتریکی و حساس به سرعت

عملکرد اتومبیل

  • حداکثر سرعت 181 کیلومتر بر ساعت
  • شتاب 0 الی 100 (برحسب ثانیه) 9.3 ثانیه
  • مصرف سوخت شهری(بنزین) 12 لیتر در 100 کیلومتر
  • مصرف سوخت جاده ایی(بنزین) 8 لیتر در 100 کیلومتر
  • مصرف سوخت ترکیبی 9.5 لیتر در 100 کیلومتر
  • استاندارد آلایندگی یورو 5
  • ستاره ایمنی از مرکز استاندارد و ایمنی اروپا EURONCAP 5

محدوده گارانتی

امکانات رفاهی و آپشن ها

  • کیسه های هوا ( نوع و تعداد ) دارای 6 کیسه هوا ( ایربگ ) : جلو، جانبی جهت سرنشین جلو، پرده ای
  • سیستم های پایداری و کمک راننده سیستم ترمز اضطراری EBA ، سیستم کنترل پایداری ESP
  • سیستم های امنیتی و حفاظتی فعال شدن اتوماتیک فلاشرها، باز شدن درها و قطع شدن مدار سوخت رسانی هنگام تصادف ، سیستم ایمین شیشه بالابر عقب ، سنسور هشدار دهنده موانع جلو و عقب ، سیستم هشدار دهنده موانع و نقاط کور در حرکت BSW ، کمربند ایمنی جلو با قابلیت محدود کردن فشار وارده و پیش کشنده جلو
  • سیستم فرمان و هدایت پذیری فرمان الکتریکی با ضریب متغیر
  • نوع غربیلک سه شاخه
  • سیستمهای تهویه مطبوع سیستم تهویه مطبوع اتوماتیک دوگانه
  • سیستم صوتی و تصویری سیستم صوتی BOSE ، ورودی USB و iPod
  • سیستم صندلیهای جلو گرمکن صندلی های جلو با قابلیت تنظیم برقی در 6 جهت ، شت سری ( Headrest ) ایمنی جهت جلوگیری از آسیب دیدگی گردن ، صندلی با روکش چرمی
  • سیستم صندلیهای عقب صندلی عقب با سیستم ایزوفیکس ( محل قرار گیری صندلی کودک ) ، صندلی چرمی ، صندلیهای تا شونده
  • سیستم آیینه ها آینه وسط الکتروکرومیک ، آینه های جانبی برقی تاشو مجهز به گرمکن ، آیینه ایمنی
  • سیستم شیشه ها بالابر شیشه های جلو و عقب برقی
  • سیستم های سقف سانروف چند حالته مجهز به ایمنی
  • سیستم روشنایی جلو چراغهای زنون به همراه چرخش در پیچها ، شیشه شور چراغهای جلو
  • سیستم روشنایی عقب دارای مه شکن و چراغ سوم ترمز
  • سنسورهای پیش فعال برف پاک کن اتوماتیک مجهز به سنسور باران
  • سیستم های کمک رانندگی سیستم مدیریت پیمایش با 7 عملکرد متفاوت ، سیستم کروزه کنترل ، سیستم استارت دکمه ای ، سیستم محدود کننده سرعت ( Speed Limiter )
حداکثر سرعت (KM/H)
شتاب 0 تا 100 (برحسب ثانیه)
ثانیه
نظر خود را بیان کنید
  • Moka Moka (4 خرداد 1401 ساعت 10:06)

    نسل جدیدش
    توی یک کلام؛ عااالیه
    ۱- از همه ی رقباش طراحیش بهتره (اصلا مقایسه مثل پراید و مگانه....)
    ۲-فنی‌ش و وزنش هم بهتر از اوناس
    ۳-خودرو اروپاییه (البته تو کره مونتاژ میشه مثل خیلی برند های دیگه تویوتا و بنز و... در اصل رنو هست که اروپاس????????)
    ۴-قیمتش هم که عالیه نسبت به سانتافه لگن و راوفور و.......

    مگه بهتر از کولیوس هم هست؟ نه واقعا نیست عاااااااالیه.❤

  • وحید وحید (3 بهمن 1398 ساعت 11:46)

    ایمنی خوبی داره به خصوص رانندگی در شب. ولی انتظار آفرود نباید داشته باشی. فوق العاده ضعیف حتی از ویتارا.

  • عليرضا عليرضا (7 دی 1397 ساعت 11:40)

    سلام من خودم توسان ٢٠١٧ داشتم با سانتافه هم رانندگي كردم ولي اخيرا كوليوس خريدم واقعا از هردوي أونها بهتره و رانندگي باهاش بسيار لذت بخشتره واقعا شتاب بهتري هم داره و سرنشين ها هم راحت ترند در كل بسيار بهتر از برند هيونداست و واقعا طراحي اروپايي داره.

  • محمد جواد محمد جواد (17 آذر 1397 ساعت 09:07)

    سلام
    من 2017 رو دارم واقعا عالی هست از همه نظر امکانات .تیپ.راحتی همه چی عالیه

  • علی رضا علی رضا (6 فروردین 1397 ساعت 19:37)

    سلام بابا شماها که حتی رنو کولیوس از نزدیک ندیدین نظر ندین من خودم شیراز بنگاه دارم همه ماشینی دارم والا از نظر من که از سانتافه خیلی بهتره مخصوصا از لحاظ امکانات و سواری قبلش هم ix 55 زیر پام بود والا هیچی نداشت فقط حجم موتور و جادار بود سواری بد نبود ولی در خرید کولیوس شک نکنید درسته یکم قیمت نگین خودرو بالا هست ولی ارزش خرید داره هی شما هم چرت نگین از خودتون هی نظر میدین بابا برین ماشین یه مدت تست کنین البته این مقایسه تو رنج قیمت 300 میلیون هست سراغ راو 4 و میتسوبیشی هم نرین که بازار خوبی نداری و امکانات جالبی نداره

  • حمید حمید (6 فروردین 1397 ساعت 18:15)

    سلام بابا شماها که حتی رنو کولیوس از نزدیک ندیدین نظر ندین من خودم شیراز بنگاه دارم همه ماشینی دارم والا از نظر من که از سانتافه خیلی بهتره مخصوصا از لحاظ امکانات و سواری قبلش هم ix 55 زیر پام بود والا هیچی نداشت فقط حجم موتور و جادار بود سواری بد نبود ولی در خرید کولیوس شک نکنید درسته یکم قیمت نگین خودرو بالا هست ولی ارزش خرید داره هی شما هم چرت نگین از خودتون هی نظر میدین بابا برین ماشین یه مدت تست کنین البته این مقایسه تو رنج قیمت 300 میلیون هست سراغ راو 4 و میتسوبیشی هم نرین که بازار خوبی نداری و امکانات جالبی نداره

  • حمید حمید (6 فروردین 1397 ساعت 14:55)

    سلام بابا شماها که حتی رنو کولیوس از نزدیک ندیدین نظر ندین من خودم شیراز بنگاه دارم همه ماشینی دارم والا از نظر من که از سانتافه خیلی بهتره مخصوصا از لحاظ امکانات و سواری قبلش هم ix 55 زیر پام بود والا هیچی نداشت فقط حجم موتور و جادار بود سواری بد نبود ولی در خرید کولیوس شک نکنید درسته یکم قیمت نگین خودرو بالا هست ولی ارزش خرید داره هی شما هم چرت نگین از خودتون هی نظر میدین بابا برین ماشین یه مدت تست کنین البته این مقایسه تو رنج قیمت 300 میلیون هست سراغ راو 4 و میتسوبیشی هم نرین که بازار خوبی نداری و امکانات جالبی نداره

  • حمید حمید (6 فروردین 1397 ساعت 14:54)

    سلام بابا شماها که حتی رنو کولیوس از نزدیک ندیدین نظر ندین من خودم شیراز بنگاه دارم همه ماشینی دارم والا از نظر من که از سانتافه خیلی بهتره مخصوصا از لحاظ امکانات و سواری قبلش هم ix 55 زیر پام بود والا هیچی نداشت فقط حجم موتور و جادار بود سواری بد نبود ولی در خرید کولیوس شک نکنید درسته یکم قیمت نگین خودرو بالا هست ولی ارزش خرید داره هی شما هم چرت نگین از خودتون هی نظر میدین بابا برین ماشین یه مدت تست کنین البته این مقایسه تو رنج قیمت 300 میلیون هست سراغ راو 4 و میتسوبیشی هم نرین که بازار خوبی نداری و امکانات جالبی نداره

  • حمید حمید (6 فروردین 1397 ساعت 14:52)

    سلام بابا شماها که حتی رنو کولیوس از نزدیک ندیدین نظر ندین من خودم شیراز بنگاه دارم همه ماشینی دارم والا از نظر من که از سانتافه خیلی بهتره مخصوصا از لحاظ امکانات و سواری قبلش هم ix 55 زیر پام بود والا هیچی نداشت فقط حجم موتور و جادار بود سواری بد نبود ولی در خرید کولیوس شک نکنید درسته یکم قیمت نگین خودرو بالا هست ولی ارزش خرید داره هی شما هم چرت نگین از خودتون هی نظر میدین بابا برین ماشین یه مدت تست کنین البته این مقایسه تو رنج قیمت 300 میلیون هست سراغ راو 4 و میتسوبیشی هم نرین که بازار خوبی نداری و امکانات جالبی نداره

  • سیدعباس سیدعباس (14 مرداد 1396 ساعت 07:43)

    سلام
    شرکت نگین خودروبد قول ترین شرکت واردکننده خودرو هست که الان دیدم
    تاریخ۹۵/۱۲/۹ کلئوس ثبت نام کردم گفتن تحویل ۶۰روزه تاریخ۹۶/۳/۳۰اعلام کردن واریزی مرحله دوم
    همون روزانجام شد
    تاریخ۹۶/۵/۱۱تحویل دادن
    خودروصندوق دستی هست درصورتی که زمان ثبت نام خودرویی نشون دادن که صندوقش برقی بود و قراربراین بودکه همه کلئوسها صندوقهاشون برقیه
    خودروکلئوس هرچقدرکه خوب باشه بدقولی های شرکت نگین خودرو این خودرو وتام خودروهای رنو رومیبره زیر سوال

  • احمد احمد (31 مرداد 1395 ساعت 16:07)

    بنظر من این ماشین درسته که ظاهر خوبی نداره اما یک برند اروپاییه. ولی خب در مقایسه با سانتافه نیمه فول نمی ارزه/

  • hamid hamid (31 مرداد 1395 ساعت 10:07)

    نگین خودرو خیلی شرکت بد قولیه. الان دوماهه که می خواهد سود مشارکت بده ولی امروز و فردا می کنه. به نظرم بهتره دیگه شماها گولشو نخورید.

    alen alen (9 شهریور 1395 ساعت 06:10)

    آقا شما خسته نشدید هی این متنو کپی پیست میکنید. خب عزیز من اینجا ایران. سفت نجسبی کلاتو باد میبره. سوییس که نیست.همه هم میدونن که همه دزد بد قولو نالایقن. چشم گولشو نمیخوریم. کلافمون کردی با سود مشارکتت. آقای نگین خودرو سود این دوستمونو بده مشکلاتش حل بشه ما هم ببینیم نظر بقیه چیه

  • رخش جاده رخش جاده (3 بهمن 1393 ساعت 22:15)

    قیافه نداره ، خیلی گرونه نمی ارزه

  • امیر ماشین باز امیر ماشین باز (22 دی 1393 ساعت 22:05)

    رنو کلئوس اولین خودرو ی کراس اوور رنو محسوب میشود و همچنین این خودرو در بازار داخل یکی از بهتری کراس اوور ها محسوب میشود کیفیت سواری خوب و عملکرد مناسب موتور و گیربکس cvt ان از ویژگی های این خودرو محسوب میشود ضمن اینکه کیفیت مناسبی هم دارد از نقاف ضعف این خودرو میتوان به طراحی ظاهری و داخلی ان در مقابل رقبا اشاره کرد البته مدل فیس لیفت ان از طراحی بهتری در جلوی خودرو برخوردار است اما باز هم در برابر رقبا درای طراحی پایین تری میباشد

  • رستمکار رستمکار (10 دی 1393 ساعت 23:08)

    تو این کلاس می ارزه من دارم و راضی هستم

  • مهدی تیونینگ مهدی تیونینگ (14 مهر 1393 ساعت 08:49)

    باسلام/ بدون در نظر گرفتن آیتم هایی چون قیمت و فیس لیفت خودروی مناسبی در رده suv ها میباشد.......یاعلی

  • نیماکورکی نیماکورکی (28 شهریور 1393 ساعت 16:50)

    با این قیمت همچین ماشینی نمیگیرم...

  • مهران امانت مهران امانت (26 مرداد 1393 ساعت 08:54)

    این ماشین مونتاژی هست یا وارداتیه؟؟؟

    امیر ماشین باز امیر ماشین باز (3 شهریور 1393 ساعت 12:37)

    با سلام مدل های جدید این خودرو در ابتدا فقط به صورت وارداتی تو سط نگین خودرو عرضه شده اما پارس خودرو نیز شروع به مونتاژ این خودرو کرده است

  • هایپر هایپر (8 مرداد 1393 ساعت 05:54)

    با این قیمت خوب نیست اگه پایین تر بود یه چیزی

خودروهای هم رده