1. خانه
  2. خودرو‌ ها
  3. رنو
  4. فلوئنس
  5. ای 4 اتوماتیک (2010-2021)

رنو فلوئنس ای 4 اتوماتیک 2010-2021

Renault Fluence E4 Automatic 2010-2021

تیپ ها

اطلاعات کلی

ای 4 اتوماتیک
حداکثر سرعت (KM/H)
شتاب 0 تا 100 (برحسب ثانیه)
ثانیه
سدان
1997 سی سی
بنزین سوز
4
انتقال قدرت اتوماتیک پیوسته
7.8 لیتر در 100 کیلومتر
بیشتر

معرفی خودرو

ترکیب امکانات فراوان و فضای کابین رنو فلوئنس آنرا بین خانواده سدان های رده کوچک C و سدان های متوسط قرار می دهد. این خودرو میان رقبا با خطوط روان و موقر خود متمایز است و در عین حال راحتی وکیفیت داخلی آن از طریق کیفیت بالای ساخت، مواد اولیه و ارگونومی بالا به راحتی قابل لمس است. رنو فلوئنس شرایط کاملی را برای راحتی راننده ارائه می دهد که شامل روشن کردن و ورود به خودرو بدون دخالت دست و بسته شدن خودکار قفل ها هنگام دور شدن کارت هوشمند از خودرو می باشد. همچنین سیستم مسیریابی جدید Carminat TomTom و چند نوع سیستم صوتی دیگر شامل سیستم Arkamys با قابلیت ارتباط با بلوتوث نیز ارائه می شوند. شاسی رنو فلوئنس ، رانندگی لذت بخش و راحت را فراهم می کند . سیستم فنربندی آن به گونه ای طراحی شده تا فرمان پذیری و قابلیت هدایت دقیقی را ایجاد کند. نگین خودرو

مدیا گالری

نظرات کاربران
  • محمد 31 اردیبهشت 1400 ساعت 01:06

    سلام برای معاوضه چانگان با فلوئنس تماس بگیرید اصفهان هستم ????

  • احسان 11 فروردین 1400 ساعت 10:33

    الآن شش ماهی میشه مدل اتوماتیک 2016 فلوئنس را سوارم واقعا و انصافا عالیع و در مقایسه با ماشینهای قبلیم النترا و... سواری نرم ، مطمئن و لذت بخشی داره تو جاده و بخصوص سبقت به خوبی روسفیدم کرد و از انتخابم واقعا راضیم بخصوص اینکه گیربکسش cvt هستش و اصلن تعویض دنده رو حس نمیکنی چون واقعا تعویض دنده گیربکسهای دیگه رو اعصابه چون همشون اولا تعویض دنده رو حس میکنی و ثانیا تقه زدنهای حین تعویض دنده که طبیعی هم هستش رو اعصابه خلاصه از هر لحاظ عالیه من پیشنهاد میکنم حتما بخرید به نظرم از النترا کرولا و سوناتا بهتره

  • کاربر سایت 27 شهریور 1399 ساعت 14:11

    ماشین خوبیه. خیلی دنبال خریدش بودم تا اینکه فهمیدم گیربکس CVT ساخت Jatco داره و جستجو کردم دیدم تو سایتای خارجی خیلی از این گیربکس انتقاد کردن. آیا کسی هست که با این گیربکس بدون مشکل تا ۲۰۰ هزار کیلومتر رونده باشه؟

اضافه کردن نظر

مشخصات فنی

مشخصات تولید کننده

  • کشور تولید کننده فرانسه
  • نام خودرو رنو فلوئنس ای 4 اتوماتیک 2010-2021
  • شرکت گارانتی/خدمات دهنده نگین خودرو

مشخصات فنی بدنه

  • کلاس بدنه سدان
  • کلاس اتومبیل C Segment
  • وزن 1288 کیلوگرم
  • تعداد فضای سرنشینان 4
  • ابعاد و نوع لاستیک چرخهای جلو 205/65R16
  • ابعاد و نوع لاستیک چرخهای عقب 205/65R16

مشخصات فنی موتور

  • حجم موتور 1997 سی سی
  • نوع موتور بنزین سوز
  • تعداد سیلندرها 4
  • تعداد سوپاپ ها 16
  • آرایش قرار گیری سیلندرها خطی مستقیم
  • محل قرار گیری موتور موتور جلو
  • سیستم سوخت رسانی انژکتوری تزریق مستقیم
  • حداکثر توان خروجی (دور بر دقیقه / اسب بخار) 143 اسب بخار در 6000 دور در دقیقه
  • حداکثر گشتاور خروجی (دور بر دقیقه / نیوتن متر) 195 نیوتون متر در 3750 دور در دقیقه
  • توان خروجی حجمی (اسب بخار بر لیتر) 71.5 اسب بخار بر لیتر
  • ظرفیت باک 60 لیتر بنزین
  • روغن مناسب برای خودرو 10w40 Renault RN 0700
  • روغن مناسب برای خودرو 2 10w40 A3/B3
  • روغن مناسب برای خودرو 3 10w40 SL

مشخصات جعبه دنده ( Transmission )

  • نوع جعبه دنده انتقال قدرت اتوماتیک پیوسته
  • تعداد دنده (جلو) 5
  • محل قرار گیری اهرم تعویض دنده کنسول میانی
  • سیستم حرکتی خودرو (انتقال قدرت) موتور جلو دیفرانسیل جلو

سیستم ترمزها

  • نوع سیستم ترمز روغنی با بوستر خلائی
  • نوع دیسک و کالیبر ترمز جلو دیسکی خنک شونده
  • نوع دیسک و کالیبر ترمز عقب دیسکی

سیستم تعلیق و فرمان

  • نوع سیستم تعلیق مستقل برای هر چرخ
  • تعلیق جلو مک فرسون
  • تعلیق عقب اکسل نیمه صلب
  • نوع سیستم فرمان قدرت کمکی الکتریکی و حساس به سرعت

عملکرد اتومبیل

  • حداکثر سرعت 195 کیلومتر بر ساعت
  • شتاب 0 الی 100 (برحسب ثانیه) 10.2 ثانیه
  • مصرف سوخت شهری(بنزین) 10.5 لیتر در 100 کیلومتر
  • مصرف سوخت جاده ایی(بنزین) 6.2 لیتر در 100 کیلومتر
  • مصرف سوخت ترکیبی 7.8 لیتر در 100 کیلومتر
  • استاندارد آلایندگی یورو 4

محدوده گارانتی

امکانات رفاهی و آپشن ها

  • کیسه های هوا ( نوع و تعداد ) 6 عدد کیسه هوای ایمنی که شامل : 2 عدد برای راننده و سرنشین,2 عدد جانبی نصب شده برای سرنشینان جلو,2 عدد پرده ای نصب شده برای سرنشینان جلو و عقب
  • سیستم های پایداری و کمک راننده سیستم ترمز اضطراری EBA ، سیستم کنترل پایداری ESP ، فعال شدن اتوماتیک فلاشرها هنگام ترمز ناگهانی
  • سیستم های امنیتی و حفاظتی قفل مرکزی اتوماتیک درها هنگام حرکت
  • سیستم فرمان و هدایت پذیری قدرت کمکی الکتریکی با ضریب متغیر
  • نوع غربیلک سه شاخه به همراه دکمه های کنترل کننده سیستم صوتی
  • سیستمهای تهویه مطبوع سیستم تهویه مطبوع اتوماتیک دوگانه
  • سیستم صوتی و تصویری سیستم صوتی Arkamys ، ورودی USB و iPod
  • سیستم صندلیهای جلو تنظیم دستی صندلیها ، گرمکن صندلی جلو ، پشت سری ( Headrest ) ایمنی جهت جلوگیری از آسیب دیدگی گردن ، دارای روکش چرم
  • سیستم صندلیهای عقب پشت سری ( Headrest ) عقب با قابلیت تنظیم ارتفاع ، صندلی عقب با سیستم ایزوفیکس ، دارای روکش چرم
  • سیستم آیینه ها آینه های جانبی برقی ، چراغ چشمک زن ( راهنما ) بر روی آینه های جانبی
  • سیستم شیشه ها سیستم شیشه بالابر جلو و عقب برقی
  • سیستم های سقف سان روف 
  • سیستم روشنایی جلو چراغهای زنون همراه با شیشه شور چراغ
  • سیستم روشنایی عقب چراغ مه شکن به همراه چراغ سوم ترمز
  • سنسورهای پیش فعال برف پاک کن اتوماتیک مجهز به سنسور باران
  • سیستم های کمک رانندگی سیستم هشدار دهنده موانع عقب ، سیستم کروز کنترل ، سیستم محدود کننده سرعت ( Speed Limiter )
حداکثر سرعت (KM/H)
شتاب 0 تا 100 (برحسب ثانیه)
ثانیه

نظرات کاربران

نظر خود را بیان کنید
  • محمد محمد (31 اردیبهشت 1400 ساعت 01:06)

    سلام
    برای معاوضه چانگان با فلوئنس تماس بگیرید اصفهان هستم ????

  • احسان احسان (11 فروردین 1400 ساعت 10:33)

    الآن شش ماهی میشه مدل اتوماتیک 2016 فلوئنس را سوارم واقعا و انصافا عالیع و در مقایسه با ماشینهای قبلیم النترا و... سواری نرم ، مطمئن و لذت بخشی داره تو جاده و بخصوص سبقت به خوبی روسفیدم کرد و از انتخابم واقعا راضیم بخصوص اینکه گیربکسش cvt هستش و اصلن تعویض دنده رو حس نمیکنی چون واقعا تعویض دنده گیربکسهای دیگه رو اعصابه چون همشون اولا تعویض دنده رو حس میکنی و ثانیا تقه زدنهای حین تعویض دنده که طبیعی هم هستش رو اعصابه خلاصه از هر لحاظ عالیه من پیشنهاد میکنم حتما بخرید به نظرم از النترا کرولا و سوناتا بهتره

  • کاربر سایت کاربر سایت (27 شهریور 1399 ساعت 14:11)

    ماشین خوبیه. خیلی دنبال خریدش بودم تا اینکه فهمیدم گیربکس CVT ساخت Jatco داره و جستجو کردم دیدم تو سایتای خارجی خیلی از این گیربکس انتقاد کردن.
    آیا کسی هست که با این گیربکس بدون مشکل تا ۲۰۰ هزار کیلومتر رونده باشه؟

  • سعید سعید (24 مهر 1398 ساعت 00:40)

    سلام. من یک مدل ۲۰۱۷E4 خریدم واقعا ماشین نرم زیبا و راحتی هستش مخصوصا تو جاده عالیه. کفش هم مثل بقیه سدان های خارجی به ناهمواریهای جاده گسر نمینه. آپشن هاش هم همه چی داره. تو رنج ۳۰۰ میلیون بهترین انتخابه

  • محمد محمد (19 بهمن 1397 ساعت 23:57)

    سلام
    من دوروزه گرفتم اتوماتش رو دلیل گازخوردن الکی و دنده عوض کردن تو دور موتور بالا چیه

  • حیدری حیدری (10 خرداد 1397 ساعت 21:34)

    من سراتو و آزرا سوار شده ام و دوساله که فلوئنس دنده ای دارم..بسیار نرم تر،پرشتاب تر، جادارتر است.ولی آپشن چندانی ندارد که اهمیتی ندارد.من این خودرو را به دوستان توصیه میکنم.

  • علی علی (8 فروردین 1397 ساعت 12:35)

    ماشین پر شتاب ولی عقبش برای افراد قد بلند خوب نیست من دو هفته خریدم 2015 E4 خیلی راحت نبود جلوشم جا پا نداره

    Peiman Peiman (2 شهریور 1397 ساعت 09:28)

    سلام دوست عزیز شما احتمالا قدت بالای ١٩٥ هست و باید ماشین امریکایی سوار شی ،هم عقبش جا نداره هم جلوش؟؟؟؟ای کاش برای تخریب ماشین باجنقات مثلا میگفتی توش بوی دونر کباب میده اونم با رایحه پیاز جعفری
    شما

  • حسینی حسینی (27 اسفند 1396 ساعت 18:25)

    سلام من مدت 2سال تویوتا کرولا مدل 2010فول داشتم 2ماه پیش فروختم و تقریبا با همون پول فلوئنس دنده ایی 2015 خریدم.
    موتورش قوی تره.هندلینگ بهتری داره.سرپیچ ها مسلط تر هست.صدای موتورش کمتره.جادارار هم هست.ارتفاعش بالاتره.ترمزش بهتره.
    کرولا سواریش بهتر بود.سانروف و اتومات بود.برند بود و مناسب ترافیک تهران.
    در مجموع از تصمیمم راضی هستم.

    مهدی مهدی (22 خرداد 1397 ساعت 09:37)

    سلام دوست عزیز
    از قدیم قدیما گفتن هر چه قدر پول بدی
    اون همه اش میخوری وقتی شما رفتی فلوئنس دنده ای بدون سانروف و گیربکس دستی گرفتی انتظار داری گیربکس
    اتومات بشه میتونستی ۳۰ یا ۴۰ تومن حداقل بزاری روش یه نمونه فول بگیری

  • امیر جلیلی امیر جلیلی (17 اسفند 1396 ساعت 22:55)

    دوستان من اتومات خریدم 2917/e4اولش رفته بودم النترا بخرم بعدا که فلوعنس رو دیدم پشیمان شدم یعنی فلوعنس دیدم واقعا بهتره خریدمش اولش که تحویل گرفتم صفر بود یکم موقع حرکت اولیه کند حرکت میکرد وقتی میخواستی گاز بدی .ولی بعدش درست شد با یک اشاره حرکت میکنه خیلی فرمان نرمی داره تازه دست انداز نمیفهمی صدای موتور اصلا داخل نمیاد کلی هم اپشن داره تمام فولش .یعنی سواریش دقیق مثل ازرا یا سوناتا اینا هست خب شتاب هم نسبت به موتورش هست.تازه فلوعنس موتورش دوهزار هست این جدیدها از لحاظ موتور همشون ظعیفن.من وقتی خریده بودم پشیمان بودم چون ظاهرش زیاد زرق و برق نداره ولی وقتی سوار شدم دیدم نه دادش واقعا عالی هست با این قیمتش از همه بهتره .الانم پلاک ملی حدودا صفر باشه صدو پنجاه بالاتره قیمتش.در کل خیلی عالی و خوبه جای هیچ نگرانی نیست بخرین لذتش ببیرین.با تشکر

  • زاهدی زاهدی (16 شهریور 1396 ساعت 16:55)

    بنظرم خودرودمحکم و بااصالتی هست ولی نمیدانم چرا بازار خرید و فروشش مثل بقیه خودرها نیست !
    من ۶ ماهه دارم بسیار بسیار راضی هستم و درمسافرت احساس ایمنی و راحتی دارم....
    باید فرایند فنی خودرو را بشناسید تا تفاوت بین این خودرو اصالتا فرانسوی و کره ای و.....را متوجه بشوید.....

    مهدی مهدی (25 مهر 1396 ساعت 18:30)

    رنو خودرو با اصالتی نیست . ساختمان مرکزیش تو فرانسس. ولی تالیسمان فلوینس و . . . توی سامسونگ موتور کره مونتاژ میشه. تازه فلوینسو ترکیه هم مونتاژ میکنه. نمی دونم چرا دلم آش رشته می خواد

  • حامد حامد (10 شهریور 1396 ساعت 13:22)

    از رنوفلونس سواران عزیز که مدل ۲۰۱۳ رو دارن سوالی دارم ک برا ماشینهای شما هم کولرش ضعیف هستش ؟
    اگه میشه توضیحی در مورد قدرت خنک کنندگیش و شدت وزش سرماش میشه بدین.؟!؟؟؟

  • علی علی (3 مرداد 1396 ساعت 19:16)

    بنده بین هیوندا اکسنت اتومات و فلوئنس اتومات موندم
    از متخصصین امر خواهشمندم راهنمایی و عنایت بفرمایند
    سپاسگزارم

  •   بابک بابک (27 تیر 1396 ساعت 17:30)

    قصد خرید خودرو فلوینس رو دارم لطفا اگر دوستان تجربه ای دارند بفرمایند ضمنا چون برای جنوب وگرمای اونجا میخام خنکی کولرش برام مهمه.ممنون

  • میثم میثم (23 تیر 1396 ساعت 17:09)

    من کلی تحقیق کردم در کل ماشین خوبی هست برای افراد ٤٠ سال به بالا داشبورتش خیلی ساده هست من سراتو گرفتم و به شدت راضی هستم ازش در ضمن دو تا ماشین رو سوار شدم سراتو مصرفش پایین هست شتابش بیشتر هماهنگی موتور و گیربکسش هم عالی

    مهدی مهدی (24 تیر 1396 ساعت 22:38)

    حجم موتور هر دو ماشین یکی است. ولی سراتو کمی سبکتره به خاطر همین شتابش کمی بیشتره. سراتو هیچ برتری نسبت به فلوینس نداره

  • سجادی زاده سجادی زاده (8 تیر 1396 ساعت 13:50)

    سلام دوستان.اگه کسی میتونه واطلاعاتش دقیقه یه جواب بده .رنو فلوئنس مگر نه اینکه ماشین فرانسوی واروپائیه.من تمام داخل موتور ولاستیک هارو نگاه کردم.یا زده ساخت چین.مثلا دینامش.یا روش زده ساخت شرکت نیسان.یا ساخت ترکیه زده.نمیدونم کجاش فرانسویه؟الان من با داشتن فلوئنس دستی نمیدونم ماشینم کجائیه.لا اقل ماشین چینی میدونی همش مال چینه.

    مهدی مهدی (15 تیر 1396 ساعت 07:59)

    رنو شریک شرکت نیسانه. قطعات نیسان در این ماشین استفاده شده.

  • آزاد آزاد (8 تیر 1396 ساعت 13:49)

    انصافا تا وقتی ماشینی مثله مزدا نیو را میشه با این پول خرید چرا باید آدم اینا بخره.
    فقط کافیه تو همین سایت مشخصات فنی این دو تا یه مقایسه بکنید

    مهدی مهدی (12 تیر 1396 ساعت 06:26)

    مزدا کف ماشین پایینی داره توی دست اندازهای غیر استاندارد کف ماشین گیر می کنه و خدمات پس از فروشش افتضاحه . با تقریبا 90 میلیون ماشین خوب و با شتاب بالاست. ماشین چینیرو که حرفشم نزنید.

  • سجادی زاده سجادی زاده (7 تیر 1396 ساعت 13:10)

    رنو فلوینس گیربکس دستی ۲۰۱۷ در نوع خودش که یک ماشین برند اروپایی هست فوقالعاده هست.ولی نقاط ضعف اون چیزی هست که در کشور ما براش بوجود میاد.مثلا در گمرک یا نمایندگی ها کفپوش اون عوض شده ویه چیز بنجل گذاشتن.پمپ باد جاش هست خودش رو باز کردن بردن.نمد زیر در کاپوت رو نداره.اینها چیزی هست که کارخانه ی سازنده گذاشته ولی تو ایران ظاهرا باز میکنن.

  • علیرضا ا. علیرضا ا. (29 خرداد 1396 ساعت 16:34)

    با عرض سلام و ادب و احترام.بنده 4 ماهه فلوئنس mtگرفتم دارای کروز.مانیتور .دوربین عقب و...می باشد و از اون فوق العاده راضی هستم.

    مهدی مهدی (6 تیر 1396 ساعت 07:30)

    فلوینس ماشین فوق العاده است. اکثر قطعاتش برای کارخانه نیسانه. هر کسی داره قدرشو بدونه. دیگه وارد نمیشه. خوب باید یه جوری این ایرا ن خودرو و سایپا فروششون کم نشه ! یا بهتره بگم دزدیشون کم نشه

  • فرزاد فرزاد (20 فروردین 1396 ساعت 20:03)

    با سلام خدمت دوستان
    بنده با زحمت یک خودروی جک اتومات گرفتم ، و 4000 تا باهاش رفتم و با نذر و نیایش بسیار تونستم به یک آدم ظاهر بین مثل خودم قالب کنم ، بعد رفتم یک ال 90 صفر خریدم ، ماشین خیلی خوبیه و خیلی راضیم مشکل اینه که صندلی عقبش خانواده ام رو اذیت میکنه ، و تو جاده ها مثل سمند مطمئن نیست ولی کلا معرکه است فقط مثل فرغون میمونه و دوستش ندارم ، الان بین کیا سراتو آپشنال سایپا و یک خودروی فلوئنس دنده ای دست دوم با 5000 کارکرد تو بازه قیمتی 80 میلیون گیر کردم راهنمایی کنید کدوم رو بخرم ،

  • ارش ارش (6 فروردین 1396 ساعت 23:10)

    با سلام و عرض احترام به تمامی دوستان
    در مورد خدمات رسانی و همچنین پیگیری های شرکت نگین خودرو باید عرض کنم اصلا گول فریبهای آنها رو نخورید من ماشین 206 داشتم که تصمیم به ارتقا اون به فلوئنس 2017 گرفتم . تحویل خودرو به جای 60 روز به 90 روز افزایش یافت . بعد نوبت به پلاک شدن ماشین شد . هنگام تحویل ماشین چند نفر از همسایه های اینجانب هم تحویل ماشین از شرکتهای دیگری داشتند همگی قبل از عید پلاک شدند اما ماشین اینجانب به اتفاق 230 نفر دیگر پلاک نشد . جالب تر اینکه بعد از اطمینان همگی از پلاک نشدن ماشین در قبل از عید شب 27 اسفند از طرف نگین خودرو به تمامی افراد فراخوان می دهند که اگر فردا روز 28 اسفند سال 95 در تعویض پلاک حضور داشته باشید خودرو شما بعد از 3 ساعت پلاک می شود . این کار هم انجام شد و بعد از سه ساعت با پر رویی تمام اعلام کردند که قادر به پلاک کردن خودرو نبوده و ایراد به گمرک بوده و نگین خودرو در مورد انجام کار فوق صادق بوده . کسی نیست به این عزیزان بگه آقایان اگه اشکال از گمرک بوده پس وضعیت بیمه ماشین چی می شه اونها رو پس کی می بایست انجام می دادید . عید 96 رو به طور کامل برای بسیاری از هموطنان تلخ کردند و همچنین باعث اتلاف وقت بسیاری از افراد ( 230 خانواده ) در روز پایانی سال شدند . نکته دیگر ماشین تحویلی از سوی آنهاست که اصلا بنزین نداشت و زمانی که ماشین روشن شد بعد از چند دقیقه چراغ بنزین اون روشن شد که واقعا جای تاسف داره . واقعا نمی دانم چی بگم به این دوستان نگین خودرویی .

    بهنام بهنام (13 فروردین 1396 ساعت 12:57)

    دو سه ماهه قصد خرید خودرو دارم و گزینه اولم رنو بود اینقد از خدمات و رفتار بد نگین خودرو این ور اون ور شنیدم که کلا دور رنو خط کشیدم

خودروهای هم رده