رنو لاگونا

کشور
فرانسه فرانسه
شرکت خدمات دهنده
نگین خودرو
نوع عرضه
مونتاژ
قیمت کارخانه
نامشخص
قیمت بازار
نامشخص

مشخصات فنی رنو لاگونا

240 KM/H
حداکثر سرعت
7.4 ثانیه
شتاب 0 تا 100
کلاس بدنه
کوپه
حجم موتور
3498 سی سی
نوع موتور
بنزین سوز
تعداد سیلندرها
6
نوع جعبه دنده
اتوماتیک تیپ ترونیک
مصرف سوخت ترکیبی
10 لیتر در 100 کیلومتر
مشخصات فنی بدنه
کلاس اتومبیل 6S Segment
وزن 81522 کیلوگرم
تعداد فضای سرنشینان 92+2
ابعاد و نوع لاستیک چرخهای جلو 10225/R18
ابعاد و نوع لاستیک چرخهای عقب 11225/45R18
مشخصات فنی موتور
تعداد سوپاپ ها 1524
آرایش قرار گیری سیلندرها 16خورجینی V شکل
محل قرار گیری موتور 17موتور جلو
سیستم سوخت رسانی 18انژکتوری تزریق مستقیم
حداکثر توان خروجی (دور بر دقیقه / اسب بخار) 20240 اسب بخار در 6000 دور در دقیقه
حداکثر گشتاور خروجی (دور بر دقیقه / نیوتن متر) 21330 نیوتون متر در 4400 دور در دقیقه
توان خروجی حجمی (اسب بخار بر لیتر) 2268.5 اسب بخار بر لیتر
ظرفیت باک 67 لیتر بنزین + لیتر گاز + لیتر باک سوخت دوم
روغن مناسب برای خودرو 905w30 SM
روغن مناسب برای خودرو 2 935w30 SN
مشخصات جعبه دنده ( Transmission )
تعداد دنده (جلو) 246
محل قرار گیری اهرم تعویض دنده 25کنسول میانی
سیستم حرکتی خودرو (انتقال قدرت) 265
سیستم ترمزها
نوع سیستم ترمز 27دارای سیستم مدیریت پایداری خودرو
نوع دیسک و کالیبر ترمز جلو 28دیسکی خنک شونده با هوا
نوع دیسک و کالیبر ترمز عقب 29دیسکی خنک شونده با هوا
سیستم تعلیق و فرمان
نوع سیستم تعلیق 30مستقل برای هر چرخ
تعلیق جلو 31مک فرسون
تعلیق عقب 32اکسل H شکل با قابلیت فرمانپذیری
نوع سیستم فرمان 35قدرت کمکی الکتریکی و حساس به سرعت
عملکرد اتومبیل
حداکثر سرعت 36240 کیلومتر بر ساعت
شتاب 0 الی 100 (برحسب ثانیه) 377.4 ثانیه
مصرف سوخت شهری(بنزین) 3815 لیتر در 100 کیلومتر
مصرف سوخت جاده ایی(بنزین) 397.4 لیتر در 100 کیلومتر
استاندارد آلایندگی 41یورو 4
ستاره ایمنی از مرکز استاندارد و ایمنی اروپا EURONCAP 425
امکانات رفاهی رنو لاگونا
کیسه های هوا ( نوع و تعداد )دارای 6 کیسه هوا ( ایربگ ) : جلو، جانبی جهت سرنشین جلو، پرده ای
سیستم های پایداری و کمک رانندهسیستم ترمز اضطراری EBA ، سیستم توزیع نیروی ترمز EBV ، سیستم کنترل پایداری ESP ، سیستم کنترل کشش ASR ،
سیستم های امنیتی و حفاظتیکمربند ایمنی جلو با قابلیت محدود کردن فشار وارده و پیش کشنده دوگانه ،
سیستم فرمان و هدایت پذیریقدرت کمکی الکترو هیدرولیکی به همراه سیستم هوشمند الکترونیکی فرمان و سیستم حساس به سرعت
سیستمهای تهویه مطبوعسیستم تهویه مطبوع اتوماتیک دوگانه
سیستم صوتی و تصویریسیستم صوتی BOSE ، ورودی USB و iPod
سیستم صندلیهای جلوصندلی های چرمی ، گرمکن صندلی های جلو ، صندلی راننده دارای حافظه و قابلیت تنظیم در 8 جهت کاملا برقی ،
سیستم صندلیهای عقبصندلی عقب مجهز به قلابهای نگهدارنده صندلی کودک با سیستم ایزوفیکس ، صندلی های چرمی
سیستم آیینه هاقابلیت اتوماتیک خم شدن آینه های جانبی هنگام انتخاب دنده عقب ، تنظیم برقی به همراه آیینه تا شونده ، آینه وسط الکتروکرومیک ، چراغ چشمک زن ( راهنما ) بر روی آینه های جانبی ،
سیستم شیشه هاتنظیم برقی تمام پنجره ها
سیستم روشنایی جلوسیستم روشنایی چراغهای جلو اتوماتیک
سیستم روشنایی عقبچراغهای عقب LED
سنسورهای پیش فعالبرف پاک کن اتوماتیک مجهز به سنسور باران
سیستم های کمک رانندگیسیستم کروز کنترل ، سیستم محدود کننده سرعت ( Speed Limiter ) ، سیستم هشدار دهنده موانع عقب

این سیستم برای تجربه هیجان انگیز رانندگی طراحی شده است. مانند لاگونا3 ، لاگونا کوپه هم رفتار پویای عالی را به نمایش می گذارد. سیستم چهار چرخ متحرک که در مدل GT به صورت استاندارد نصب می شود، کیفیت سواری خودرو را ده برابر بیشتر می کند. قابلیت هدایت استثنایی، واکنش پذیری و پایداری عالی، رانندگی لذت بخشی را نوید می دهند. نسل جدید لاگونا کوپه: همه سر ها را می چرخاند. باکلاس. این کلمه ای است که وقتی به رنو لاگونا کوپه نگاه می کنید، به ذهن خطور می کند. با طراحی روان و باوقار خود، سطح عملکرد و امکانات بالا ، سنت کوپه های استثنایی را پی می گیرد. رنو لاگونا کوپه از همان سطح بالای کیفیت که برای تمامی مدل های لاگونا در نظر گرفته شده است، بهره می برد. کیفیت ساخت بدنه با بالاترین استانداردهای این رده برابری می کند و توجهی که به جزئیات و انتخاب مواد شده است، دلیل اصلی لوکس بودن این ماشین و لذت رانندگی با آن می باشد. رنو لاگونا کوپه توانایی رسیدن از حالت ثابت به سرعت 100 کیلومتر در ساعت را در کمتر از 7 ثانیه دارد و بالاترین مدل آن از سیستم فرمانپذیری در چهارچرخ سود می برد . نگین خودرو

نظرات کاربران
علی رضا
علی رضا
19 اردیبهشت 1397
من چندوقت پیش یکیشو توی شیراز برا اولین بار دیدم ولی یارو ارم ماشینو عوضکرده بود ویه چیز عجیب زده بود جاش که اصلا ناشناخته بود واسه همین کنجکاو شدم چون رخ ماشین