1. خانه
  2. خودرو‌ ها
  3. ژانگ ژینگ
  4. لندمارک وی7
  5. دنده ای (1393-1395)

ژانگ ژینگ لندمارک وی7 دنده ای 1393-1395

Zhong Xing Land Mark V7 Manual 1393-1395

اطلاعات کلی

دنده ای
حداکثر سرعت (KM/H)
شتاب 0 تا 100 (برحسب ثانیه)
ثانیه
شاسی بلند
2378 سی سی
بنزین سوز
4
دنده دستی
بیشتر

معرفی خودرو

مدیا گالری

نظرات کاربران
  • تجسام 8 مرداد 1399 ساعت 21:40

    سلام.بامیزان پولی که براش هزینه نمودیم ماشین عالی هست.جفت دف.پرقدرت.جادار.وپرشتاب باوجود۲تن نیم وزن.من۶ساله همه جای ایران رورفتم وهمیسه سوارش هستم فقط بنزین وروغن وحرکت.اگرتمیزش گیرتان بیادکارهایلوکس روانجام میدهدازخیلی ماشینهای سرهمی مانندآمیکوآسناکه هیچیزش استانداردنیست چندرده بالاتره

  • مصطفی 3 مرداد 1398 ساعت 14:47

    سلام به همه من این ماشینو 4 ساله دارم ازش راضیم درسته چهره نداره همه میگن چینیه ولی نسبت به هم رده هاش کم نمیاره خیلی خوبه مثل سرانزا مثل رونیز مثل پاترول دو کابین چهار سیلندر فرمون تیزی داره و تنها مشکلش اینه که صندلیهاش نسبت به خودش ضعیفه

  • سعید 27 بهمن 1397 ساعت 23:01

    با سلام. میخواستم بدونم کسی از دوستان هست که رینگ فابریک لندمارک رو داشته باشه. 4 تا میخوام

اضافه کردن نظر

مشخصات فنی

مشخصات تولید کننده

  • کشور تولید کننده ایران
  • نام خودرو ژانگ ژینگ لندمارک وی7 دنده ای 1393-1395
  • شرکت گارانتی/خدمات دهنده بهمن یدک

مشخصات فنی بدنه

  • کلاس بدنه شاسی بلند
  • کلاس اتومبیل J Segment
  • وزن 1855 کیلوگرم
  • تعداد فضای سرنشینان 4

مشخصات فنی موتور

  • حجم موتور 2378 سی سی
  • نوع موتور بنزین سوز
  • تعداد سیلندرها 4
  • تعداد سوپاپ ها 16
  • آرایش قرار گیری سیلندرها خطی مستقیم
  • محل قرار گیری موتور موتور جلو
  • سیستم سوخت رسانی انژکتور چند نقطه ای
  • حداکثر توان خروجی (دور بر دقیقه / اسب بخار) 128 اسب بخار در 3000 دور در دقیقه
  • حداکثر گشتاور خروجی (دور بر دقیقه / نیوتن متر) 200 نیوتن متر در 2500 دور در دقیقه
  • توان خروجی حجمی (اسب بخار بر لیتر) 53.33 اسب بخار بر لیتر
  • ظرفیت باک 74 لیتر بنزین
  • روغن مناسب برای خودرو 10w40 SL
  • روغن مناسب برای خودرو 2 10w40 SJ
  • روغن مناسب برای خودرو 3 5w30 SL

مشخصات جعبه دنده ( Transmission )

  • نوع جعبه دنده دنده دستی
  • تعداد دنده (جلو) 5
  • محل قرار گیری اهرم تعویض دنده کنسول میانی
  • سیستم حرکتی خودرو (انتقال قدرت) موتور جلو چهار چرخ محرک

سیستم ترمزها

  • نوع سیستم ترمز ترمز ضد قفل ABS + EBD
  • نوع دیسک و کالیبر ترمز جلو دیسکی
  • نوع دیسک و کالیبر ترمز عقب کفشکی

سیستم تعلیق و فرمان

  • تعلیق جلو جناغی با میله پیچشی
  • تعلیق عقب فنر تخت

عملکرد اتومبیل

  • استاندارد آلایندگی یورو 4

محدوده گارانتی

امکانات رفاهی و آپشن ها

  • سیستم های امنیتی و حفاظتی قفل مرکزی - ریموت کنترل - سیستم ضد سرقت
  • سیستم فرمان و هدایت پذیری فرمان قابل تنظیم
  • سیستم صوتی و تصویری رادیو پخش
  • سیستم آیینه ها آیینه های جانبی برقی + چراغ راهنما
  • سیستم شیشه ها پاور ویندوز
  • سیستم های سقف سانروف
  • سیستم روشنایی جلو مه شکن جلو
  • سیستم روشنایی عقب مه شکن عقب
  • سیستم های کمک رانندگی سنسور دنده عقب
حداکثر سرعت (KM/H)
شتاب 0 تا 100 (برحسب ثانیه)
ثانیه

نظرات کاربران

نظر خود را بیان کنید
  • تجسام تجسام (8 مرداد 99 ساعت 21:40)

    سلام.بامیزان پولی که براش هزینه نمودیم ماشین عالی هست.جفت دف.پرقدرت.جادار.وپرشتاب باوجود۲تن نیم وزن.من۶ساله همه جای ایران رورفتم وهمیسه سوارش هستم فقط بنزین وروغن وحرکت.اگرتمیزش گیرتان بیادکارهایلوکس روانجام میدهدازخیلی ماشینهای سرهمی مانندآمیکوآسناکه هیچیزش استانداردنیست چندرده بالاتره

  • مصطفی مصطفی (3 مرداد 98 ساعت 14:47)

    سلام به همه من این ماشینو 4 ساله دارم ازش راضیم درسته چهره نداره همه میگن چینیه ولی نسبت به هم رده هاش کم نمیاره خیلی خوبه مثل سرانزا مثل رونیز مثل پاترول دو کابین چهار سیلندر فرمون تیزی داره و تنها مشکلش اینه که صندلیهاش نسبت به خودش ضعیفه

  • سعید سعید (27 بهمن 97 ساعت 23:01)

    با سلام. میخواستم بدونم کسی از دوستان هست که رینگ فابریک لندمارک رو داشته باشه. 4 تا میخوام

  • بابک بابک (25 شهریور 97 ساعت 14:48)

    سلام , من از اسفند 94 این ماشین رو دارم و قبل از این هم سالها رونیز و 4 بار هم پاترول داشتم . اگر ظاهر ماشین خیلی براتون مهم نباشه , بسیار ماشین خوب و راحتیه , به هیچ عنوان و در هیچ شرایطی گیر نخواهید کرد , با توجه به ابعاد دارای سرعت و شتاب خوبیه . من رینگ و لاستیکهاش رو عوض کردم چون فابریکش خیلی کوچک و زشت بود .تا الان که حدود 70 تا کار کرده فقط یکبار لنت ترمز عوض کردم و یکبار استپر .... موفق باشین

  • محمد محمد (17 اسفند 96 ساعت 14:28)

    سلام.
    ببخشید من قصد خرید این ماشین رو دارم اگر یه لندمارک سوار درباره مصرف شتاب و مشکلات عمده که آدم رو اذیت میکنه راهنمایی کنه مچکر میشم.

  • خالد خالد (4 دی 96 ساعت 23:34)

    خدایی ماشین خوب وباظاهر عالی نسبت به قیمت ماشین های دیگه تو ایران وافرودشم عالیه جاهایی باهاش رفتم تراکتور رومانی هم نمیره

  • خالد خالد (4 دی 96 ساعت 23:33)

    خدایی ماشین خوب وباظاهر عالی نسبت به قیمت ماشین های دیگه تو ایران وافرودشم عالیه جاهایی باهاش رفتم تراکتور رومانی هم نمیره

  • لند مارک سوار لند مارک سوار (25 مرداد 96 ساعت 09:38)

    به نسبت قیمت ماشین خیلی خوبیه با این پول نمیشه یه ماشین صفر دودیفرانسیل که اتاق کامل داشته باشه خرید . پیکاپش هم نشون داده که ماشین عمری و با دوامی هست . فقط تبلیغات بهمن موتور کمه و گرنه بسیار از کراس اورهای چینی دیگه که دو دیفرانسیل نیستند بهتره

  • farzan farzan (3 مرداد 96 ساعت 08:49)

    قیمت پایه لند مارک 80 هزار یوان حدود 12 هزار و 600 دلار است. قرار است این خودرو در ایران نیز با قیمتی حدود 35 میلیون تومان عرضه شود.
    حداکثر سرعت لندمارک تنها 140 کیلومتر بر ساعت اعلام شده و نتایجی از شتاب آن نیز منتشر نشده است! جالب اینکه در انجمن سایت موتور ترند خریداران مصری لندمارک، این خودرو را بدترین SUV بازار و خودرویی با ظاهر زیبا و قطعات بد دانسته اند.

  • آرش آرش (9 تیر 96 ساعت 22:47)

    تا حالا لند مارک نداشتم فقط پیکان پراید وسمند داشتم الانم سمند دارم ولی عاشق این ماشینم اگه شرایط فروش بهمن موتور مناسبتر بشه حتما میخرم از مسئولین محترم گروه بهمن موتور خواهش میکنم شرایط فروش را مناسبتر کنند تا قشر بدبخت بی چاره کارمند هم بتوانند بخرندممنون

  • علی علی (11 اسفند 95 ساعت 17:28)

    من تا حالا 80 تا رفتم باهاش - گارانتی نمایندگی مرکزی خوبه و خیلی مودبن - ماشین نسبت به قیمت در ایران عالیه و قتی میبینی یه پیکانتو باید 70 میلیون بدی و ماشین آفرود هم با حدود همین قیمت - موتوری حرف نداره انصافا - آفرود در گل و در برف رفتم با یه جیپ کانادایی پا به پای هم رفتیم ضمن اینکه هندلینگ و شتاب من بیشتر بود - مصرف سوخت مناسبه نسبت به وزن و حجم موتور - جلوبندی جونداری داره - کمک جلو نرمه - عقب شمشه که با توجه به کارایی خودرو و پیش بینی 900 لیتر بار وقتی عقب خالی نباشه نرمه و وقتی خالیه تو دست انداز تیز صدا داره - تو سربالایی خوب میکنه - دنده کمکیش واقعا خوبه و قدرتمنده - امکاناتشم مناسبه یک اس یو وی هست مثل ایربگ - پاور ویندوز - سانروف - مانیتور تاچ - سنسور عقب - کنترل روی فرمون - تنظیم ارتفاع نور چراغ از داخل - و آپشن های کارخونه مثل دوربین عقب که خیلی واجبه - لوازمشم ارزونه فقط خرید ماشین مهم نیست قیمت لوازم خیلی مهمه مثلا وقتی از آفرود برمی گردی و احتیاج به تعویض و تعمیر پیدا کنی با این ماشین واقعا به صرفه است

  • اسماعیل اسماعیل (1 دی 95 ساعت 09:03)

    سلام دوستان
    من هم بعد از تحقیقاتی که کردم به توجه به پولی که داشتم از نظرم بهترین انتخاب در این رنجه قیمت هست.
    مزایا:
    1- قیمت مناسب به نسبت قیمت خودرو در ایران 2- هندلینگ بسیار مناسب در سر پیچ ها (در مقایسه با رونیز و سمند که قبلا داشتم) 3- فرمان بسیار نرم که با توجه به ابعاد ماشین عالیه 4- کمک جلو بسیار نرم 5- فضای بار بی نظیر ایده آل برای مسافرت و پیک نیک - 6- امکانات سفارشی مناسب کارخانه نظیر مانیتور عقب - دوربین عقب - gps - سیستم تاچ - کنترل روی فرمان - سانروف - پاور ویندوز - تی وی کارت - کروز 7- آفرود مناسبتر به نسبت رونیز که قبلا رفتم و نرمتر و مطمئنتر (در برف آفرود رفتم منطقه شیب دار کوهستانی که توسان 2700 سی سی پشتم متوقف شد ولی من انصافا بدون استرس ادامه دادم که فکر میکنم به دلیل ارتفاع مناسب از کف و لاستیک های فابریک آفرود هست) 8- مصرف سوخت مناسب تا 100 کیلومتر
    معایب :1- کمک عقب فنر تخت که البته با توجه به فضا و حجم بار 900 لیتری هر وقت خالی باشه عقب در دست انداز تیز صدا داره ولی با بار مثل سواری میشه 2- دنده دستی 3- شتاب اولیه پایین 4- مصرف سوخت بالا در بیش از 100 کیلومتر 5- برخی بی دقتی های ریز در مونتاژ که تقصیر گروه بهمن هست مثل روکش کربن های بالای درب بی دقت نصب شده که البته با مراجعه به کربن کارها با هزینه 30 هزار تومان اصلاح شد 6- صدای موتور در بالای 120 کیلومتر در ساعت(تا 100 کیلومتر مثل سواری معمولیه)

  • سهیل سهیل (3 آذر 95 ساعت 20:06)

    سواریش حرف نداره سوختشم پایینه اگه150 میلیونم بودمی ارزیدمن 93دارم نزدیک 230هزارتاکارکرده به غیرازروغن چیز دیگه ای عوض نکردم برای مسافرت هم مثل سواری هست

  • حسن حسن (27 آبان 95 ساعت 02:27)

    سلام. بین لندمارک و جک5 کدام به نظرتون بهتره

    عارف عارف (25 مرداد 96 ساعت 11:29)

    صد در صد جک s5 بهتر از اینه

    سجادی سجادی (28 آذر 96 ساعت 09:26)

    قابل مقایسه نیستند لندمارک دو دیفرانسیل و دارای شاسی مجزا و آفرود است ولی جک s5 فقط ظاهر یک شاسی بلند رو داره و به هیچ وجه آفرود نیست. پس گول ظاهر رو نخورید ضمن اینکه از لحاظ جاداری و مصرف سوخت لندمارک در جاده آسفالت هم سرتره

  • محمد 63 محمد 63 (24 مهر 95 ساعت 18:15)

    سلام خدایی نسبت به قیمتش عالیه،جادار،مصرف متوسط نسبت به بزرگی خودرو،عقب اتومبیل قشنگتر میتونست باشه،جون میده برا مسافرت من که راضییم،موتورم میتسو بیشی،و دو دیفرانسیل

  • محمد محمد (5 مهر 95 ساعت 01:11)


    محمد
    1395/6/27
    باسلام
    من حدود یک ماهه که این ماشین رو خریدم و توی این مدت دو بار باهاش مسافرت رفتم وبرای راهنمایی دوستان نظرم رو بدون جانبداری میگم .
    ۱-ماشین از لحاظ قدرت بسیار عالیه و آفرود خیلی خوبی داره وباتوجه به اینکه من ۱۰ سال پیکاپ دارم اما از نظرنرمی و قدرت بسیار بهتراز پیکاپه و رانندگی نرمتری داره.و ضمنااز نظر سرعت راحت ۱۵۰رو پر میکنه و من بیشتر باهاش نرفتم
    ۲-کولربسیار قوی داره و هیچ تاثیری روی ماشین نداره و درجای گرمسیر با هوای خشک کارکرد خیای خوبی داره،
    ۳-صندوق بسیار جاداری داره و مناسب مسافرت و حتی تا حدود ۱ تن حمل بار داره و توی پیچ ها عملکرد خوبی داره . فاصله صندلی های عقب بسیار شرایط راحتی برای سرنشینان عقب داره
    ۴- توی این رنج قیمت ماشینی با این شرایط که کمک دار باشه اصلا نیست و باید بالای ۱۲۰پول داد مخصوصاشرایط فروشش بسیار عالیه
    ۵- آنچه مسلمه کیفیت ماشین های کره ای رو نداره اما با توجه به پولی که میدیم باید انتظارداشت که بیشتر از پولی که میدیم ارزش داره .و برخلاف ایکس ۳۳ و ایکس ۶۰ و حتی رنو داستر و خودروهای در رنج ۱۰۰ میایون یه شاسی بلند واقعیه
    اما عزیزان بهتره ما این ماشین رو با هم رده قیمتی خودش ۸۰ میلیون مقایسه کنیم نه با ماشین های کره ای بالای ۱۵۰ تومن
    که فکر نکنم تو این رنج قیمت ماشینی نمیتونه باهاش رقابت کنه
    البته من لاستیک هاش رو ۲۴۵ کردم که خیلی نرمتر شد

  • شیرزاد شیرزاد (13 شهریور 95 ساعت 12:14)

    میخام یکی بخرم ولی جلو پنجره کاپرا خیلی زیباتر از لندمارکه . کاش یه کم تو قسمتهای ظاهریش بیشتر کار میکردن مخصوصا چراغهای جلو و مه شکن و جلو پنجره

خودروهای هم رده