ورود
مشخصات فنی بدنه | |
---|---|
کلاس اتومبیل | C Segment |
وزن | 1190 کیلوگرم |
تعداد فضای سرنشینان | 5 |
مشخصات فنی موتور | |
---|---|
تعداد سوپاپ ها | 16 |
آرایش قرار گیری سیلندرها | خطی مستقیم |
محل قرار گیری موتور | موتور جلو |
سیستم سوخت رسانی | انژکتور |
حداکثر توان خروجی (دور بر دقیقه / اسب بخار) | 114 اسب بخار در 6050 دور در دقیقه |
حداکثر گشتاور خروجی (دور بر دقیقه / نیوتن متر) | 150 نیوتن متر در 4000 دور در دقیقه |
توان خروجی حجمی (اسب بخار بر لیتر) | 71.8 اسب بخار بر لیتر |
ظرفیت باک | 60 لیتر بنزین + لیتر گاز + لیتر باک سوخت دوم |
روغن مناسب برای خودرو | 5w30 SN |
روغن مناسب برای خودرو 2 | 10w40 SN |
مشخصات جعبه دنده ( Transmission ) | |
---|---|
تعداد دنده (جلو) | 6 |
محل قرار گیری اهرم تعویض دنده | کنسول میانی |
سیستم حرکتی خودرو (انتقال قدرت) | موتور جلو دیفرانسیل جلو |
سیستم ترمزها | |
---|---|
نوع سیستم ترمز | چهارچرخ دیسکی |
نوع دیسک و کالیبر ترمز جلو | دیسکی خنک شونده |
نوع دیسک و کالیبر ترمز عقب | دیسکی |
سیستم تعلیق و فرمان | |
---|---|
تعلیق جلو | مک فرسون |
تعلیق عقب | نیمه مستقل |
کمک فنرهای جلو | هیدرولیکی |
کمک فنرهای عقب | هیدرولیکی |
نوع سیستم فرمان | EPS ( برقی) |
عملکرد اتومبیل | |
---|---|
حداکثر سرعت | 180 کیلومتر بر ساعت |
شتاب 0 الی 100 (برحسب ثانیه) | 12.1 ثانیه |
مصرف سوخت شهری(بنزین) | 9 لیتر در 100 کیلومتر |
مصرف سوخت جاده ایی(بنزین) | 5.2 لیتر در 100 کیلومتر |
استاندارد آلایندگی | یورو 6 |
ستاره ایمنی از مرکز استاندارد و ایمنی اروپا EURONCAP | 3 |
کیسه های هوا ( نوع و تعداد ) | کیسه ی هوا برای راننده و سرنشین جلو |
سیستم های پایداری و کمک راننده | سیستم ترمز ضدقفل ABS - توزیع نیروی ترمز EBD - سیستم کنترل پایداری ESP |
سیستم های امنیتی و حفاظتی | سیستم ضد سرقت ایموبلایزر - قفل مرکزی |
سیستمهای تهویه مطبوع | سیستم تهویه مطبوع نیمه اتوماتیک |
سیستم صوتی و تصویری | - سیستم پخش با (CD, USB, AUX) |
سیستمهای مولتی مدیا | - مانیتور لمسی 7 اینچی با قابلیت اتصال به تلفن همراه |
سیستم صندلیهای عقب | دارای پشت سری برای سرنشینان عقب |
سیستم آیینه ها | تنظیم آینه های جانبی به صورت برقی، آینه ها یا قاب همرنگ بدنه، قابلیت جمع شوندگی آینه به صروت برقی |
سیستم شیشه ها | شیشه های جلو و عقب برقی |
سیستم های سقف | سانروف برقی 2 حالته |
سنسورهای پیش فعال | سیستم کنترل فشار باد تایر ها TPMS |
سیستم های کمک رانندگی | کروزکنترل - سنسور پارک دنده عقب، دوربین دنده عقب، کامپیوتر سفری |
سدان جمع و جور پژو، پژو 301 - Peugeot 301 که قرار بود پس از برجام ابتدا به صورت وارداتی و سپس با مونتاژ در خطوط تولید ایکاپ به بازار ایران وارد شود، اما با خروج آمریکا از برجام و بازگشت تحریم ها، سرنوشت این پروژه دچار تغییر شد تا سر انجام در نمایشگاه خودروی تهران سال 97، مدیر عامل ایران خودرو از شروع پروژه داخلی سازی فیس لیفت جدید این خودرو بدون حضور پژو در ایران خبر داد.