درباره سایت خودرو
وب سایت خودرو با هدف اطلاع رسانی در حوزه خودرو در آذر 92 فعالیت خود را آغاز نموده است. سعی بر آن بوده که مرجعی برای اطلاعات و مشخصات فنی خودروهای داخل ایران باشیم و بتوانیم به صورت تخصصی مقایسه، قیمت، تست و بررسی خودروها را انجام بدهیم. همواره پذیرای انتقادات و پیشنهادات شما خواهیم بود.
انحصار صنعت خودرو، خیانت به تولید داخلی و ایجاد رانت. چرا نباید امکان رقابت بر اساس قیمت و کیفیت برای خودوی داخلی با خودروی خارجی وجود داشته باشه؟چرا تعرفه واردات خودرو حذف نمیشه تا مردم ایران همانند سایر کشورها حق انتخاب داشته باشن.حمایت از تولید داخلی به چه قیمتی به قیمت نابودی جان و مال مردم؟ مرزها را باز کنید تا با التماس دنبال مشتری خودرو داخلی بگردین آنهم به قیمت نازل.
آقا من نمیدونم کارشناس دیگه ای جز این آقای فربد زاوه وجود نداره تو این مملکت ! همیشه پای ثابت مصاحبه و همیشه ماله کش خودروساز. جالبه همیشه هم اینو پیدا میکنن به اسم کارشناس. یاد اون بنده خدایی (رئیس اتحادیه نمایشگاه داران) که همین 2 هفته پیش می گفت بازار ریخته و پراید 62 میلیون مشتری نداره ! چند روز بعد معلوم شد پراید هنوز 80 به بالاس...
حالا گذشته از این حرفا به قول این آقا یه فندک نباشه ماشین ناقصه و نباید تحویل شه. اگه خودروساز خودش رو ماشین فندک نگذاشت که ماشین ناقص باشه چه باید کرد جناب مهندس ؟؟!
علت دلال بازی و اختلاف قیمت تولید و عرضه کم خودرو نسبت به تقاضا در بازار است. مسخره نیست یک ماه شعار و تبلیغات برای 25 هزار خودرو آن هم سه ماه بعد تحویل بدهند. ادعا می شود هر کدام روزانه دو هزار خودرو تولید می کنند. که دورغ محض است.
با نظر شخصی یه کارشناس آب از آب تکون نمیخوره این نظریه بیشتر انگار نگران دل سوخته دلالا هستش تا مردم
خب چه کاریه اینکه میخوان نصف پول رو قبل از قرعه بگیرن؟؟؟!!!ثبت نام کنن اونایی که شرایط رو دارن قرعه کشی بشن بعد هرکیی اسمش در اومد پول کامل رو بده!
بجز اینه که میخوان پولارو بالا بکشن ....