1. خانه
  2. خودرو‌ ها
  3. میتسوبیشی
  4. لنسر
  5. تیپ 4 (2007-2017)

میتسوبیشی لنسر تیپ 4 2007-2017

Mitsubishi Lancer Type 4 2007-2017

تیپ ها
  • توقف فروش
  • 1,330,000,000 (تومان)
نمودار قیمت
تیپ 4
حداکثر سرعت (KM/H)
شتاب 0 تا 100 (برحسب ثانیه)
ثانیه
سدان
1800 سی سی
بنزین سوز
4
انتقال قدرت اتوماتیک پیوسته
6.6 لیتر در 100 کیلومتر
بیشتر

معرفی خودرومیتسوبیشی لنسر تیپ 4 2007-2017

مدتی پس از آغاز واردات لنسر تیپ 2 به بازار ایران در سال 2014، آرین موتور موفق به کسب جواز واردات این خودرو با موتور 1.8 لیتری هم شد. لنسر 1.8 لیتری با سطح امکانات بالاتر وارد بازار ایران شد و تیپ 4 نام گرفت. این خودرو در سال 2015 تغییرات اندکی را تجربه کرد و سپس در سال 2016 دچار یک فیس لیفت شد و واردات مدل فیس لیفت آن نیز تا سال 2018 ادامه یافت. در این صفحه به معرفی کامل مدل 2014 خواهیم پرداخت و سپس به توضیح تفاوت های کامل مدل های مختلف میتسوبیشی لنسر تیپ 4 با یکدیگر را توضیح می دهیم.

 

 

میتسوبیشی لنسر تیپ 4 قرمز.webp

 

  • طراحی ظاهری

طراحی لنسر تیپ 4 یکی از خاص ترین و ماندگار ترین طرح های دوره معاصر صنعت خودرو سازی است و از این حیث در کنار خودرویی مانند BMW E46 قرار می گیرد. این خاص بودن ناشی از تلفیق شدن چهره اسپرت و زیبا با سادگی است. حضور پر رنگ این چهره در بازی های کامپیوتری و سینما (البته در نسخه اوولوشن) نیر ماندگاری را برای این چهره به ارمغان آورده. نمای جلوی لنسر تیپ 4 خشن و عصبانی است؛ چراغ های لنز دار اخمالو و کشیده، سپر بلند و جلو پنجره ذوزنقه ای بزرگ عواملی هستند که این خشم را در چهره لنسر نشان می دهند.

 

نمای کناری لنسر تیپ 4 مقداری ساده تر، اما جذاب و هماهنگ با طرح کلی بدنه است. یک خط از روی گلگیر جلو تا منتهی الیه چراغ عقب رفته و یک خط دیگر هم در زیر درب ها گلگیر جلو را به عقب متصل کرده است. رینگ های 18 اینچی تاثیر زیادی روی حجیم شدن نمای کناری گذاشته اند. همچنین رکاب بلند و نسبت زیاد بدنه به شیشه نیز عوامل دیگری هستند که به جذابیت نمای کناری لنسر افزوده اند.

 

نمای عقبی لنسر تیپ 4 هم خشن و در عین حال ساده و به دور از حجم های اغراق آمیز است؛ چراغ های عقب به صورت دو تکه از کنار گلگیر عقب تا میان صندوق کشیده شده اند. گرافیک داخلیشان هم متفاوت است و چراغ مه شکن و دنده عقب بدون حفظ قرینگی در دو سمت خودرو هستند. بال بلندی که روی صندوق قرار دارد نمای عقب را عضلانی تر کرده و دوربین دنده عقب نیز زیر لوگوی میتسوبیشی قرار گرفته است.

 

کابین و فضای داخلی میتسوبیشی لنسر تیپ 4.webp

 

  • کابین و فضای داخلی

طراحی کابین لنسر تیپ 4 ساده، زیبا و با کیفیت به نظر می رسد. داشبورد و رودری های خودرو از جنس پلاستیک هستند و در فرمان، صندلی ها، رودری ها و کنسول میانی نیز از چرم دوزی استفاده شده. تمامی متریال استفاده شده در داخل خودرو کیفیت بسیار مطلوبی دارند و در کارکرد های بالای صد هزار کیلومتر هم نه سر و صدایی در کابین شنیده می شود و نه اثری از افت کیفیت چرم ها به چشم می خورد. روی داشبورد یک مانیتور 6.4 اینچی مزین به لوگوی Rockford Fosgate خودنمایی می کند. این نوشته کوچک بالای مانیتور احتمالا هیجان انگیز ترین بخش کابین لنسر تیپ 4 است؛ زیرا که امکان استفاده از تمام اسپیکر ها، آمپلی فایر و ساب ووفر برند Rockford آمریکا را در اختیارتان قرار می دهد تا هنگام رانندگی از گوش سپردن به موسیقی با کیفیت لذت ببرید.

 

فرمان 3 شاخه لنسر طراحی ارگونومیک و راحتی دارد و کلید های مربوط به سیستم مولتی مدیا و کروز کنترل روی آن قرار دارند، شیفتر های پشت فرمان نیز بر خلاف اکثریت خودرو ها به صورت ثابت نصب شده اند و هنگام چرخاندن فرمان حرکت نمی کنند. روی کنسول میانی داشبورد کلید های فلاشر، غیر فعال کردن ایربگ ها و نمایشگر هشدار نبستن کمربند ایمنی به چشم می خورد. زیر آنها نیز پنل تهویه مطبوع اتوماتیک خودرو است که به صورت دایره ای طراحی شده و متناسب با ذات اسپرت خودرو است. 

 

صندلی های لنسر تیپ 4 بسیار راحت هستند و سرنشین را به خوبی در بر می گیرند. به علت فاصله محوری 2634 میلی متری، بر خلاف مزدا 3 لنسر فضای پای مناسبی در اختیار سرنشینان ردیف عقب خود قرار می دهد و افراد بلند قامت به راحتی می توانند در ردیف عقب این خودرو بنشینند.

 

مشخصات فنی میتسوبیشی لنسر تیپ 4.webp

 

  • مشخصات فنی

زیر کاپوت لنسر تیپ 4 یک موتور 1.8 لیتری SOHC با کد 4J10 وجود دارد. این موتور 140 اسب بخار قدرت در 6000 دور دقیقه و 176 نیوتون متر گشتاور در 4200 دور در دقیقه تولید می کند. این توان تولیدی توسط یک گیربکس CVT که 6 دنده مجازی هم دارد به چرخ های جلو منتقل می شوند. این گیربکس در حالت D عملکردی مشابه همه گیربکس های CVT رایج دارد و ضریب دنده آن متغیر است اما هنگام قرار دادن لیور دنده روی حالت M، گیربکس لنسر 6 ضریب دنده را به صورت مجازی شبیه سازی می کند تا بتوانیم مانند گیربکس های اتوماتیک معمولی دنده ها را تعویض کنیم. این قوای فنی می تواند لنسر 1350 کیلوگرمی را در 11 ثانیه از سرعت صفر به صد کیلومتر بر ساعت برساند.

 

مصرف سوخت لنسر تیپ 4 نیز به علت استفاده از گیربکس CVT بسیار مناسب است و در رانندگی ترکیبی شهر و جاده، تنها 6.5 لیتر بنزین در هر صد کیلومتر پیمایش مصرف می کند که در مقایسه با رقبا، در میان بهترین ها است. لنسر تیپ 4 در جلو از سیستم تعلیق مک فرسون و ترمز های دیسکی خنک شونده و در عقب از سیستم تعلیق مولتی لینک و ترمز های دیسکی بهره می برد.

 

همچنین سیستم فرمان آن نیز از نوع کمک الکتریکی حساس به سرعت (EPS) است. این مجموعه سواری نرم، هندلینگ قوی و ترمز گیری قابل اطمینانی را برای لنسر تیپ 4 به ارمغان می آورند. همچنین سیستم های کمکی ترمز ضد قفل (ABS)، توزیع الکترونیکی نیروی ترمز (EBD) و ترمز کمکی (BA) نیز بر روی این خودرو نصب شده اند. 

 

امکانات ایمنی و رفاهی میتسوبیشی اوتلندر.webp

 

  • امکانات ایمنی و رفاهی

ایمنی لنسر تیپ 4 در سطح بالایی قرار دارد؛ 7 ایربگ برای سرنشینان خودرو در نظر گرفته شده که شامل ایربگ های راننده، سرنشین جلو، جانبی سرنشینان جلو، پرده ای سرنشینان جلو و عقب و زانویی راننده است. این خودرو همچنین در تست تصادف توانسته حداکثر امتیازات، یعنی 5 ستاره ایمنی از موسسه یورو انکپ دریافت کند. لنسر علاوه بر سیستم های کمکی ترمز که پیشتر اشاره شد، از سیستم های کمک رانندگی مانند سیستم کنترل کنترل هرزگردی TCL و سیستم کنترل پایداری ASC نیز بهره می برد که تجربه رانندگی را بسیار ایمن تر می کنند. سیستم های ورود و استارت بدون کلید و ایموبلایزر نیز وظیفه محافظت از خودرو در برابر سرقت را بر عهده دارند.

 

امکانات رفاهی میتسوبیشی لنسر تیپ 4 نیز در سگمنت خود تقریبا کامل است و ضعف خاصی در این ماشین مشاهده نمی شود. سانروف دو حالته، شیشه بالابر های برقی، آینه های جانبی برقی گرمکن دار، آینه وسط الکتروکرومیک، سنسور های پارک عقب و دوربین دنده عقب، سیستم صوتی راکفورد مجهز به مانیتور و ساب ووفر با قابلیت کنترل از طریق کلید های روی فرمان، کروز کنترل، سیستم تهویه مطبوع اتوماتیک، کیلس استارتر، چراغ های جلو Bi-Xenon با تنظیم خودکار ارتفاع نور، چراغ روشنایی در پیچ ها (Corner Light)، سنسور نور برای روشن شدن خودکار چراغ ها، سنسور باران و برف پاکن اتوماتیک، صفحه کیلومتر رنگی سوپر ویژن، کامپیوتر سفری و سیستم شستشوی چراغ های جلو، لیست امکانات رفاهی این خودرو را تشکیل می دهند.

 

تجربه رانندگی با لنسر تیپ 4.webp

 

  • تجربه رانندگی با لنسر تیپ 4

غنی و توانمند، اما سرسنگین و بی ادعا. لنسر تیپ 4 نه به پرشوری و هیجان انگیزی خودرویی مانند مزدا 3 نیو است و نه ظاهر اغراق آمیز و کابین پر زرق و برق الانترا را دارد؛ اما آنچه را که بلد است، به بهترین نحو در اختیار راننده می گذارد. ورود به کابین لنسر تیپ 4 و نشستن روی صندلی های نرم و راحت آن که بدن راننده را کاملا در بر می گیرند قطعا برای هر کسی که دوست دار این خودرو است لحظه ای هیجان انگیز خواهد بود. با وجود اینکه لنسر تیپ 4 ورود و استارت بدون کلید دارد، اما استارتش دکمه ای نیست و مانند خودرو های پورشه باید با چرخاندن یک ضامن موتور آن را روشن کنیم.

 

با انجام این کار، موتور در نرمی و سکوت استارت می خورد و صفحه کیلومتر رنگی سوپر ویژن روشن می شود. هنگام شروع حرکت، کندی ذاتی گیربکس CVT به چشم می آید. اما با مقداری بالاتر رفتن سرعت این کندی کم کم از بین می رود و جای خود را به عکس العمل های نسبتا خوب می دهد. با اینکه لنسر تیپ 4 شتاب صفر تا صد 11 ثانیه ای دارد، به علت عملکرد خاص گیربکس CVT در لحظات اولیه شتاب گیری تا زمانی که دور موتور هنوز بالا نرفته مقداری تنبل به نظر می رسد.

 

برای کاهش این کندی اولیه می توان از حالت تیپ ترونیک گیربکس استفاده کرد؛  با این کار گیربکس 6 دنده مجازی را شبیه سازی می کند و تا حدودی احساس رانندگی با یک گیربکس اتوماتیک معمولی را به راننده منتقل می کند. شیفتر های پشت فرمان لنسر ابعاد بزرگی دارند و از نوع ثابت هستند که با چرخاندن فرمان در جای خود باقی می مانند. این موضوع از نگاه شخصی نگارنده، نکته مثبت و لذت بخشی است و تعویض دنده در سر پیچ ها را راحت تر می کند.

 

سواری خودرو کاملا نرم و ساکت است و حتی لاستیک های فاق 45 نیز نتوانسته اند خدشه ای به عملکرد سیستم تعلیق فوق العاده این خودرو وارد کنند. قدرتمند بودن این سیستم تعلیق زمانی بیشتر به چشم می آید که وقتی سرعت خود را بالا می بریم، متوجه می شویم که سواری نرم خودرو کوچکترین خللی به پایداری آن وارد نکرده است. لنسر تیپ 4 هندلینگ فوق العاده ای دارد که به ندرت در این کلاس و حتی سگمنت های بالاتر یافت می شود.

 

با این خودرو می توان به نرمی و سبکی از هر پیچی با سرعت بالا عبور کرد و فرمان برقی حساس به سرعت آن هم هیچ وقت در تعویض لاین های پیاپی شما را نا امید نخواهد کرد. سیستم صوتی قدرتمند راکفورد فازگیت لنسر تیپ 4 نیز آپشن جذاب دیگری است که در هیچ خودروی هم رده ای یافت نمی شود و گوش سپردن به موسیقی با کیفیت در حال پخش با این سیستم صوتی، لذت رانندگی با لنسر را دو چندان می کند.

 

تفاوت های لنسر 2014، 2015 و 2016 تا 2018.webp

 

  • تفاوت های لنسر 2014، 2015 و 2016 تا 2018

لنسر تیپ 4 در سال های مختلف وارداتش به ایران تغییرات مختلفی در زمینه امکانات رفاهی و ظاهر خودرو داشت؛ در این بخش تفاوت های موجود میان مدل های مختلف این خودرو را بیان می کنیم.

لنسر تیپ 4 مدل 2014: کامل ترین لنسر موجود در ایران از نظر امکانات رفاهی است و آپشن هایی مانند سیستم صوتی راکفورد و کیلس استارتر را دارد. در بخش ظاهر نیز این مدل جلو پنجره ذوزنقه ای کوچک دارد، راهنما های جانبی روی گلگیر نصب شده اند و بال عقب روی صندوق خودرو به چشم می خورد.

لنسر تیپ 4 مدل 2015: کیلس استارتر از روی این خودرو حذف شده و جای خود را به استارت سوییچی داده است. سپر جلوی آن شبیه به سپر لنسر Ralliart است و جلو پنجره بزرگی دارد. راهنما های جانبی از روی گلگیر به آینه ها منتقل شده اند. بال عقب نیز همچنان پابرجاست.

 

لنسر تیپ 4 مدل 2016 - 17 - 18: در سال 2016 یک فیس لیفت روی این خودرو انجام شد و لنسر تیپ 4 با تغییراتی جدید وارد بازار ایران شد. در کابین کنسول میانی داشبورد تغییراتی جزئی کرد، استارت خودرو همچنان سوییچی باقی ماند و سیستم صوتی راکفورد نیز از روی خودرو حذف شد. البته قابل ذکر است که اسپیکر های این مدل از لنسر های تیپ 4 همچنان راکفورد است اما متفاوت با سیستم صوتی قبلی است و دیگر خبری از ساب ووفر هم نیست و کیفیت صدا تفاوت فاحشی با لنسر های تیپ 4 قبل از فیس لیفت دارد.

 

در بخش ظاهری سپر جلوی خودرو تغییر کرده و چهره لنسر مقداری از آن حالت عصبانی خارج شده است. رینگ های 18 اینچی با طرحی جدید روی خودرو نصب شده اند و در کمال تعجب بال عقب نیز از روی خودرو حذف شده که تاثیر منفی ای روی نمای کناری و جانبی خودرو گذاشته است. (توصیه می شود اگر مالک لنسر فیس لیفت هستید حتما اقدام به نصب بال عقب کنید.)

 

لنسر تیپ 4 در بازار.webp

 

  • لنسر تیپ 4 در بازار

شاید اگر لنسر با پیشرانه 2.0 یا 2.4 لیتری و گیربکسی غیر از CVT وارد بازار ایران می شد، تبدیل به خودرویی غیر قابل دستیابی در مقایسه با رقبا میشد. اما با توجه به عرضه این خودرو با موتور 1.8 لیتری و گیربکس CVT در بازار، اوضاع مقداری متفاوت پیش رفت.

 

لنسر تیپ 4 رقیبانی مانند مزدا 3 نیو، تویوتا کرولا، ام جی 6، کیا سراتو و هیوندای الانترا دارد. اگر عاشقان این خودرو را از لیست خریداران بالقوه آن کنار بگذاریم، این خودرو مناسب برای افرادی است که خودرویی با کیفیت و با دوام برای استفاده طولانی می خواند و سواری نرم، هندلینگ قوی، کابین جادار، امکانات رفاهی کامل و مصرف سوخت پایین برای ایشان اهمیت دارد. اما در سوی دیگر شتاب ضعیف تر نسبت به رقبایی مانند مزدا 3، محدود بودن نمایندگی ها برای خدمات پس از فروش، لوازم یدکی گران قیمت و بازار دست دوم محدود تر از رقبای کره ای، نقاط ضعف قابل ذکر این خودرو هستند.

گالری میتسوبیشی لنسر تیپ 4 2007-2017

نظرات کاربران
  • omid 1 تیر 1398 ساعت 15:12

    سلام من کلا اولین باری که میتسوبیشی رو سوار شدم عاشقش شدم و اولین مدلی که سوارش شدم مدل ۱۹۹۲ بود بعد از اون الان یه ۲۰۱۸ گرفتم بالا دستش نیومده به نظر من سرعت رو توی کاتالوگ ها کم زدن من با مدل ۱۹۹۲ حدود۲۳۰ تا ۱۴۰ تا رفتم ولی با این یکی دلم نیومد خداییش امنیت همچیش عالیه هم اون زمان هم الان

  • امیر طاها 17 آبان 1397 ساعت 13:53

    سلام. من حدود 2 سال لنسرو دارم. قبلش ماکسیما داشتم قبل از اون اپتیما ex داشتم... در مقایسه با اونا یه سر و گردن بالاتره... بدون تعصب میگم... هندلینگش درست مثل تلیسمان هستش و حتی بعضی جاها بهتر.... فقط جون میده سر پیچ با سرعت بپیچی ....... چنان ماشینو جمع میکنه تو مسیر که انگار نه انگار پیچیدی... عالیه

  • حمید 5 آبان 1397 ساعت 14:54

    سلام ماشین فوق العاده کم مصرف، تو 120 تا سرعت دور موتور نریک 2200 میشه. هندلینگ فوق العاده بالا و.... فوق العاده جادار با امکانات کامل . کروز . شیشه شور . چراغ گردان 7 ایربگو ...

اضافه کردن نظر

مشخصات تولید کننده

  • کشور تولید کننده ژاپن
  • نام خودرو میتسوبیشی لنسر تیپ 4 2007-2017
  • شرکت گارانتی/خدمات دهنده آرین موتور پویا

مشخصات فنی بدنه

  • کلاس بدنه سدان
  • کلاس اتومبیل C Segment
  • وزن 1350 کیلوگرم
  • تعداد فضای سرنشینان 5
  • ابعاد و نوع لاستیک چرخهای جلو 215/R18
  • ابعاد و نوع لاستیک چرخهای عقب 215/45R18

مشخصات فنی موتور

  • حجم موتور 1800 سی سی
  • نوع موتور بنزین سوز
  • تعداد سیلندرها 4
  • تعداد سوپاپ ها 16
  • آرایش قرار گیری سیلندرها خطی مستقیم
  • محل قرار گیری موتور موتور جلو
  • سیستم سوخت رسانی انژکتوری تزریق چند نقطه ای
  • حداکثر توان خروجی (دور بر دقیقه / اسب بخار) 140 اسب بخار در 6000 دور در دقیقه
  • حداکثر گشتاور خروجی (دور بر دقیقه / نیوتن متر) 176 نیوتون متر در 4200 دور در دقیقه
  • توان خروجی حجمی (اسب بخار بر لیتر) 77.7 اسب بخار بر لیتر
  • ظرفیت باک 59 لیتر بنزین

مشخصات جعبه دنده ( Transmission )

  • نوع جعبه دنده انتقال قدرت اتوماتیک پیوسته
  • تعداد دنده (جلو) 6
  • محل قرار گیری اهرم تعویض دنده کنسول میانی و پدالهای پشت فرمان
  • سیستم حرکتی خودرو (انتقال قدرت) موتور جلو دیفرانسیل جلو

سیستم ترمزها

  • نوع سیستم ترمز دارای سیستم مدیریت پایداری خودرو
  • نوع دیسک و کالیبر ترمز جلو دیسکی خنک شونده با هوا
  • نوع دیسک و کالیبر ترمز عقب دیسکی خنک شونده با هوا

سیستم تعلیق و فرمان

  • نوع سیستم تعلیق مستقل برای هر چرخ
  • تعلیق جلو مک فرسون
  • تعلیق عقب اتصال چندگانه ( مولتی لینک )
  • نوع سیستم فرمان قدرت کمکی الکتریکی و حساس به سرعت

عملکرد اتومبیل

  • حداکثر سرعت 192 کیلومتر بر ساعت
  • شتاب 0 الی 100 (برحسب ثانیه) 11.5 ثانیه
  • مصرف سوخت شهری(بنزین) 8.6 لیتر در 100 کیلومتر
  • مصرف سوخت جاده ایی(بنزین) 5.5 لیتر در 100 کیلومتر
  • مصرف سوخت ترکیبی 6.6 لیتر در 100 کیلومتر
  • استاندارد آلایندگی یورو 5
  • ستاره ایمنی از مرکز استاندارد و ایمنی اروپا EURONCAP 5

محدوده گارانتی

امکانات رفاهی و آپشن ها

  • کیسه های هوا ( نوع و تعداد ) مجهز به 7 کیسه هوای ایمنی (2عدد ایربگ جلو دو مرحله ای، راننده و سرنشین جلو-2عدد ایربگ جانبی-2عدد ایربگ پرده ای-1عدد ایربگ زانویی راننده)
  • سیستم های پایداری و کمک راننده سیستم ترمز ضد قفل (ABS)، کنترل فعال پایداری (ASC)، کنترل کشش (TCL)، سیستم توزیع الکترونیکی نیروی ترمز (EBD)، ترمز کمکی (BA)
  • سیستم های امنیتی و حفاظتی قفل مرکزی ، ریموت کنترل اخطار دهنده ، سیستم کلید ضد سرقت ، سیستم قفل و باز کردن درب ها و روشن شدن خودرو بدون کلید
  • سیستم فرمان و هدایت پذیری قدرت کمکی الکترو هیدرولیکی به همراه سیستم هوشمند الکترونیکی فرمان و سیستم حساس به سرعت
  • نوع غربیلک 3 شاخه لوکس به همراه تنظیم تلسکوپی در 4 حالت ، دارای ریموت کنترل صوتی از روی غربیلک فرمان ، دارای روکش چرمی
  • سیستمهای تهویه مطبوع سیستم تهویه مطبوع اتوماتیک
  • سیستم صوتی و تصویری سیستم صوتی حرفه ای Rockford Fosgate همراه با صفحه نمایش ، رادیو MW/FM ، قابلیت پخش MP3 و CD ، مجهز به 9 اسپیکر (2 اسپیکر جلو، 2 اسپیکر دوکاناله عقب همراه با 2 تیوتر، 1 ساب ووفر و 2 تیوتر جلو)
  • سیستمهای مولتی مدیا مجهز به بلوتوث جهت مکالمات تلفنی و سوئیچ کنترل هندزفری بر روی غربیلک فرمان ، پورت USB
  • سیستم صندلیهای جلو صندلی­ها با ظرفیت 5 سرنشین با روکش چرم ، مجهز به گرمکن صندلی های جلو ، تنظیم برقی صندلی راننده ،
  • سیستم صندلیهای عقب صندلی­های تاشوی عقب
  • سیستم آیینه ها آئینه های جانبی همرنگ با بدنه ، تنظیم برقی آئینه ­های جانبی ، مجهز به گرمکن
  • سیستم شیشه ها شیشه بالابرهای عقب و جلو برقی
  • سیستم های سقف سانروف با تنظیم الکتریکی
  • سیستم روشنایی جلو چراغ­های جلو زنون، مجهز به سیستم گردش اتومانیک چراغ های جلو با توجه به گردش فرمان (AFS)، تنظیم اتوماتیک ارتفاع نور چراغ های جلو، شوینده چراغ های جلو
  • سیستم روشنایی عقب مجهز به چراغ ترمز روی درب صندوق عقب (LED)
  • سنسورهای پیش فعال روشن و خاموش شدن چراغهای جلو متناسب با نور محیط
  • سیستم های کمک رانندگی سنسور دنده عقب و دوربین دید عقب ، کروز کنترل
حداکثر سرعت (KM/H)
شتاب 0 تا 100 (برحسب ثانیه)
ثانیه
نظر خود را بیان کنید
  • omid omid (1 تیر 1398 ساعت 15:12)

    سلام من کلا اولین باری که میتسوبیشی رو سوار شدم عاشقش شدم و اولین مدلی که سوارش شدم مدل ۱۹۹۲ بود بعد از اون الان یه ۲۰۱۸ گرفتم بالا دستش نیومده به نظر من سرعت رو توی کاتالوگ ها کم زدن من با مدل ۱۹۹۲ حدود۲۳۰ تا ۱۴۰ تا رفتم ولی با این یکی دلم نیومد خداییش امنیت همچیش عالیه هم اون زمان هم الان

  • امیر طاها امیر طاها (17 آبان 1397 ساعت 13:53)

    سلام. من حدود 2 سال لنسرو دارم. قبلش ماکسیما داشتم قبل از اون اپتیما ex داشتم... در مقایسه با اونا یه سر و گردن بالاتره... بدون تعصب میگم... هندلینگش درست مثل تلیسمان هستش و حتی بعضی جاها بهتر.... فقط جون میده سر پیچ با سرعت بپیچی ....... چنان ماشینو جمع میکنه تو مسیر که انگار نه انگار پیچیدی... عالیه

  • حمید حمید (5 آبان 1397 ساعت 14:54)

    سلام
    ماشین فوق العاده کم مصرف، تو 120 تا سرعت دور موتور نریک 2200 میشه. هندلینگ فوق العاده بالا و.... فوق العاده جادار با امکانات کامل . کروز . شیشه شور . چراغ گردان 7 ایربگو ...

  • Farzaneh Farzaneh (25 مهر 1397 ساعت 11:42)

    دوستان شرکت میتسوبیشی یه شرکت دزد و متقلب هست ، خرداد ماه اوت لندر ثبت نام کردیم همین که قیمت ها رفت بالا قرار دادمون رو باطل کردن ، ٣٠ روز کاری گفتن طول میکشه پولمون رو پس بدن ، مجبورمون کردن قرار داد رو تبدیل به لنسر ٢٠١٨ کنیم با تحویل ٣٠ روزه !!! هنوز تحویل ندادن هیچ میگن ٨٠ میلیون باید مابتفاوت بدین تازه معلوم هست نیست کی تحویل بدن !!!! اجازه ترخیص دارن !!!!

    Mmm Mmm (14 شهریور 1400 ساعت 13:44)

    داداش شما خبر داری که تحریم هستیم؟
    به همین دلیل هیچ شرکتی نمیتونه نمایندگی شو بیاره ایران
    وارد کنندها باید یه تضمینی کنن پس مجبورن خودشون نماینده ماشینی که وارد میکنم باشن متوجه شدین دوست عزیز
    یدلیل دیگش هم که تحریم که نمیزاره ماشین وارد بشه و ما باید غیر مستقیم ماشین وارد کنیم مثلاً بریم از نمایندگی دوبی و کویت بخریم بر همین موعد تحویل ماشین دیر میشه یا ....
    پس میتسوبیشی دزد نیست مشکل از خودمونه

  • حسین حسین (25 تیر 1397 ساعت 22:43)

    سلام لنسر یه سلکت عالی هستش. فقط برام سواله که قیمت نمایندگی ۱۳۸میلیون هست و قیمت در بازار ۲۱۹میلیونه آیا واقعا صحت داره ؟؟؟ به همین قیمت فروش داره؟؟ هرچند هرکس خریده از ماشین راضی بوده و فروش نکرده

    Farzane Farzane (25 مهر 1397 ساعت 11:43)

    دوستان شرکت میتسوبیشی یه شرکت دزد و متقلب هست ، خرداد ماه اوت لندر ثبت نام کردیم همین که قیمت ها رفت بالا قرار دادمون رو باطل کردن ، ٣٠ روز کاری گفتن طول میکشه پولمون رو پس بدن ، مجبورمون کردن قرار داد رو تبدیل به لنسر ٢٠١٨ کنیم با تحویل ٣٠ روزه !!! هنوز تحویل ندادن هیچ میگن ٨٠ میلیون باید مابتفاوت بدین تازه معلوم هست نیست کی تحویل بدن !!!! اجازه ترخیص دارن !!!!

  • AMIR.H AMIR.H (1 خرداد 1397 ساعت 20:22)

    ماشین مثل ژاپنی ها هندلینگ عالی دارد وحتی اگه شما
    به ماشین رسیدگی کنید برایتان ۱۲یا۱۳ سال کار میکند
    قطعاتش هم در بازار راحت پیدا میشود فاصله دو محور
    ماشین کمه ولی همه چیز سره جاش قرارداره (به جز جای
    USB وAUXکه جای واقا بدی هستند) و فندک هم نداره و
    فندک ماکت هست ولی در کمال تعجب میتوانید از شارژر
    فندکی استفاده کنید و اما ظاهر ماشین که از نزدیک خیلی خوب هست

    Hossein Hossein (30 آبان 1397 ساعت 09:15)

    دوست عزیز، خدمتتون عرض کنم تا اونجایی که من اطلاع دارم، تمام ماشین های ژاپنی فاقد فندک هستند. به علت افزایش روند مصرف سیگار در ژاپن، با اتحاد صنایع خودروسازی این کشور، فندک از ماشینها حذف شده...

  • نیما نیما (22 بهمن 1396 ساعت 07:50)

    سلام دوستان
    رفتیم ماشین رو تحویل بگیریم اما در چند نقطه رنگ پریدگی داشت.
    گفتیم این چه وضعشه ماشین 180 میلیونی رو اینطور تحویل میدید؟ که خب با برخورد خوبی مواجه نشدیم.
    اگر ماشین رو تعویض نکنن قصد پس دادنش رو داریم. اگر هم بخوان همین رو بدن باید یه مبلغ درست و حسابی ازش کم کنن که بهش بیارزه. شما جساب کن الان بخوای بری بیرون بفروشی باید 10 تومن زیر قیمت بدی. حالا اگه طرف اینو ببینه حداقل 10 میلیون دیگه میزنه تو سر قیمت.
    تازه یه نکته جالب اینکه بدون تحویل مدارک داشتن ماشین رو تخویل میدادن. بدون پلاک، برگه گمرک و ....

    دوستان تجربه تون چیه؟

    سهراب سهراب (1 اسفند 1396 ساعت 11:27)

    ماهم این مشکلو سمت در شاگرد داشتیم و هرکاری کردیم زیر بار نرفتن که نرفتن

    محمود محمود (13 آبان 1397 ساعت 12:06)

    من مدل 2017 رو خریدم که حتی 10 روز نسبت به زمانی که مقرر بود، زودتر بهم تحویل دادند. الحمدلله هیچ مشکلی هم نه با نمایندگی فروش و نه با خدمات پس از فروش تا این لحظه نداشتم. قاعدتا نباید ظرف یکسال اینقدر افت کیفیت خدمات داشته باشند.

  • نیما نیما (22 بهمن 1396 ساعت 07:49)

    سلام دوستان
    رفتیم ماشین رو تحویل بگیریم اما در چند نقطه رنگ پریدگی داشت.
    گفتیم این چه وضعشه ماشین 180 میلیونی رو اینطور تحویل میدید؟ که خب با برخورد خوبی مواجه نشدیم.
    اگر ماشین رو تعویض نکنن قصد پس دادنش رو داریم. اگر هم بخوان همین رو بدن باید یه مبلغ درست و حسابی ازش کم کنن که بهش بیارزه. شما جساب کن الان بخوای بری بیرون بفروشی باید 10 تومن زیر قیمت بدی. حالا اگه طرف اینو ببینه حداقل 10 میلیون دیگه میزنه تو سر قیمت.
    تازه یه نکته جالب اینکه بدون تحویل مدارک داشتن ماشین رو تخویل میدادن. بدون پلاک، برگه گمرک و ....

    دوستان تجربه تون چیه؟

    Farzane Farzane (25 مهر 1397 ساعت 11:46)

    دوستان شرکت میتسوبیشی خرداد ماه اوت لندر ثبت نام کردیم همین که قیمت ها رفت بالا قرار دادمون رو باطل کردن ، ٣٠ روز کاری گفتن طول میکشه پولمون رو پس بدن ، مجبورمون کردن قرار داد رو تبدیل به لنسر ٢٠١٨ کنیم با تحویل ٣٠ روزه !!! هنوز تحویل ندادن هیچ میگن ٨٠ میلیون باید مابتفاوت بدین تازه معلوم هست نیست کی تحویل بدن !!!! اجازه ترخیص دارن !!!!

  • مسعود مسعود (5 بهمن 1396 ساعت 10:27)

    شرکت آرین موتور در مورد افزایش قیمت سرسام آور برای کسانی که با قیمت قطعی از طریق پیش فروش اقدام به خرید خودرو کرده بودند چه پاسخی دارد؟

    علی علی (16 بهمن 1396 ساعت 09:18)

    مشکل از وضعیت اقتصادی کشور هست که ثبات نداره

  • سهراب سهراب (21 دی 1396 ساعت 08:12)

    سلام این ماشین محشره آپشن کم نداره ولی اضافه ام نداری همه چیزش کاربردی. با اصلالته هندلینگ عالی داره تکه تو خیابون با کیفیته ولی از طرفی هم هزینه سرویسش زیاده و اگر تصادف کردین خرج سنگینی رو دستتون می ذاره ولی بازهم انتخاب محشریه و کاملا راضی نگرتون میداره

    Farzane Farzane (25 مهر 1397 ساعت 11:46)

    دوستان شرکت ********* یه شرکت دزد و متقلب هست ، خرداد ماه اوت لندر ثبت نام کردیم همین که قیمت ها رفت بالا قرار دادمون رو باطل کردن ، ٣٠ روز کاری گفتن طول میکشه پولمون رو پس بدن ، مجبورمون کردن قرار داد رو تبدیل به لنسر ٢٠١٨ کنیم با تحویل ٣٠ روزه !!! هنوز تحویل ندادن هیچ میگن ٨٠ میلیون باید مابتفاوت بدین تازه معلوم هست نیست کی تحویل بدن !!!! اجازه ترخیص دارن !!!!

  • شایان خان شایان خان (20 آذر 1396 ساعت 16:52)

    من حدودا یه سال هست که سوار لنسر میشم...هندلینگ که عالی...لذت رانندگی توپ....عالیه.... و تازه دیروز صبح که دمای هوای داخل ماشین 1 درجه سانتیگراد بود وقتی حدودا 500 متر با ماشین رفتیم دیدیم آلارم میده جلو کامپیوترش...هشدار بود که شما در شرایط خاص رانندگی میکنید مواظب باشید.....چون پائین 5 درجه و درشرایط یخبندان و بارانی وهمچنین بالای 50 درجه هشدار میده..جالب بود نمیدونستم قبلا....

  • محمد محمد (4 مهر 1396 ساعت 18:20)

    هیچوقت ماشینای ژاپنی رو با کره ای مقایسه نکنید کافیه یک هفته سوار بشید اونوقت متوجه میشید ارزونترین ماشین ژاپنی مثل میراژ از گرونترین ماشین کره ای سرتره و باکیفیت تر بدون تعصب

    Masoud Mahmoodi Shahrebabaki Masoud Mahmoodi Shahrebabaki (8 خرداد 1397 ساعت 10:28)

    اصلا این جور نیست. به غیر از تویوتا و هوندا که الان هم سطح هیوندای و کیا رقابت می کنند بقیه ژاپنی ها در مقابل کیا و هیوندای هیچ حرفی واسه گفتن ندارن. میتسوبیشی و نیسان که از همه داغونتر هستن.

  • علی علی (18 شهریور 1396 ساعت 15:14)

    سلام به همگی من به تازگی ماشینو تحویل گرفتم. واقعا ماشین نرمیه و صدای موتور داخل اتاق خیلی کم شیفترها عالی کار می کنند. فرمان پذیری خوبی داره

  • فراز فراز (1 شهریور 1396 ساعت 02:13)

    salam in mashino man tipe 1 2014 daram
    vagheann narmeeee
    hame chiah khobe
    faghat option kame vali arzesh dare

  • مهرداد مهرداد (9 مرداد 1396 ساعت 16:35)

    سلام
    واقعا شماها صدو سی میلیون پول مفت دارید
    دولت حق داره هر روز جنساشو گرون کنه و مالیات سنگین بگیره وقتی ملت این قدر پول مفت دارن واقعا حق داره
    بعد میگن مردم پول ندارن وضع خرابه و ...

    رامین رامین (21 بهمن 1396 ساعت 13:26)

    مهرداد جان
    داداش مگه از حساب شخصی شما برداشت کردیم و ماشین خریدیم؟؟؟؟
    از صمیم قلبم آرزو میکنم شما هم به پول برسی و بخری

  • مهدی مهدی (10 تیر 1396 ساعت 15:10)

    دوستانی که خودروهای شرکت میتسوبیشی را بیش از 1 الی 2 سال دارید،
    خدمات پس از فروش شان، مخصوصا اگر خدای ناکرده محتاج تعویض قطعه باشید، چطوریه؟
    خودوری تحویل فوری را که به جای دو هفته، بعد از دو ماه هنوز تحویل ندادند، وای به آن روز که بخواهند قطعه وارد کنند.

  • مجید مجید (10 خرداد 1396 ساعت 14:29)

    با سلام
    لطفا عزیزانی که لنسر دارن در مورد لوازم یدکی اون هم توضیح بدن که آیا به راحتی در دسترس هست یا به سختی پیدا میشه؟

    omid omid (1 تیر 1398 ساعت 15:17)

    به نظر من قطعاتش خیلی آسون و بدون دردسر پیدا میشه.

  • فرشید فرشید (9 خرداد 1396 ساعت 17:00)

    امیرخان از راهنمایی خوبتون خیلی سپاسگزارم. ببخشید که دوباره میپرسم پس کف ماشینتون گیر نمیکنه؟ واقعیتش من در انتخاب بین لنسر و تیوولی مرددم. میدونم که ژاپنی بهتر از کره ایه اما اونایی که تیوولی دارن ازش راضین و بازار بهتری هم به نسبت لنسر داره و حدود 20 تومن هم ارزونتره. حالا دارم نقاط ضعف و قوت هرکدوم رو جستجو میکنم که بتونم انتخاب بهینه رو داشته باشم

    امیر امیر (10 خرداد 1396 ساعت 14:15)

    تو جاده های آسفالته مشکل گیر کردن نداری اما تو جاده های خاکی باید قبول کنی که سوار لندکروزر نیستی.
    تفاوت تیوولی با لنسر خیلی زیاده و به نظر من نباید با هم مقایسه شن.حجم موتور..کلاس بدنه...کشور سازنده...سال معرفی به بازار جهانی.لنسر برای مسافرت بهتر از تیوولیه.فضای سرنشینای عقب راحتی صندلی عقب لنسر بهتره.تیوولی بیشتر استایل شهری داره طراحی داخلی به روز تری داره.لنسر ژاپنی و اون کره ای.هر چند اگه برای شهر میخوای و تیپ کاری و شهری...تیوولی اگه اهل مسافرت گشت و گذاری لنسر.البته لنسر میتونه جذابیت کافی شهری رو ارایه کنه ولی تیوولی بهتره برا شهر.

    Hamid Hamid (10 خرداد 1396 ساعت 14:35)

    دوست عزیز بنده خیلی به شک افتاده بودم بین تیوولی و لنسر و در آخر هم ریسک نکردم و لنسر خریدم تویه یه مقاله خوندم که موتور توولی ساخت هنده و کیفیت قطعاتش خیلی بالا نیست درسته از لنسر قشنگ تره ولی اگه یه ماشین بی دردسر با کیفیت می خوای بخری لنسرو بهت پیشنهاد می کنم

    مرتضی مرتضی (3 آبان 1396 ساعت 01:21)

    سلام دوست عزیز
    به قول معروف قیاس مع الفارغ می کنید.
    اصالت ماشین خیلی مهمه شاید بازار ثانویه تیوولی بهتر از لنسر باشه ولی قطعا لنسر بهتره بعدا خودت پشیمون میشی که چرا ماشین ژاپنی نگرفتم تیوولی صندلیهای عقب بسیار تنگی داره بدون اغراق میگم در خد 405 است ولی لنسر در حد کمری است. صندلی عقب هردوتاشون بنشین به حرف من میرسی. منم خیلی تحقیق کردم و بالا پایین کردم و تصمیمم رو برای خرید لنسر گرفتم.
    شاید قطعات لنسر توی بازار گرون باشه ولی مطمین باش تا 10 سال واقعا خراب نمیشن. به نظر من تنها عیب قطعات لنسر سپر عقب بزرگ و یک تیکه آن باشه که من قیمتش رو نمیدونم ولی این عیب رو میشه با بیمه بدنه فول جبران کرد که اگه خدایی نکرده یکی بهت زد جبران میشه(البته کسی که از عقب بزنه مقصره)
    بازهم تصمیم با خودته و سلیقه و پول شماست.

    سروش سروش (1 اسفند 1396 ساعت 19:03)

    سلام عزیز دل هیچ وقت ماشین ژاپنی و کره ای رو با هم مقایسه نکن من اگر جای تو بودم یه چرخ لنسر رو با تیولی عوض نمیکردم تویوتا هایلوکس سوار میشم مدل ۲۰۰۳ همش هم تو آفرودم تا الان فقط یه صفحه کلاج عوض کردم چند قطعه جلو بندی .اگر کره ای بود چند سال پیش باید مینداختمش دور.لنسر عالیه مخصوصا اینکه مونتاژ خود ژاپنه به نظر من از خیلی ژاپنیا که مونتاژ کشور دیگه است بهتره

  • فرشید فرشید (7 خرداد 1396 ساعت 13:09)

    با سلام، از دوستان عزیز راهنمایی میخواستم: اول اینکه کسانی که مزدا3جدید داشتن از اینکه فاصله ی زیر ماشین با جاده کمه و زیاد گیر میکنه (مخصوصا در دست اندازها و ورودی رمپ ها) خیلی ناراضی بودن. آیا لنسر هم این مشکل رو داره؟ دوم اینکه بازار خرید و فروشش چطوره؟ میشه راحت فروختش؟ و آخر اینکه آیا نمایندگی خوب و فعالی داره؟ ممنونتون میشم اگه جواب بدین

    امیر امیر (7 خرداد 1396 ساعت 18:50)

    سلام دوست عزیز.من ماشین قبلیم مزدا سه قدیمی بود.الان لنسر دارم.کفش نسبت به اون بالاتره.بازار دسته دو میگن بده ولی من ماشینو برای ۸-۹ سال گرفتم بازارش برام مهم نیست.ماشینم هنوز به سرویس اولیه نرسیده ولی من اصفهان هستم اشتباه نکنم دو تا نمایندگی پس از فروش داره.از خدماتش اطلاع ندارم هنوز.ولی در کل ماشین خوبیه و از مزدا سه یه سر و گردن بالاتره.در ضمن ماشین ژاپنیه در حالی الان مزدا گروه بهمن قطعات ایرانی چینی داره.مزدا ژاپن مزدا سه ای رو که میده دست مردم زمین تا آسمون با اینی که تو ایران تحت عنوان نیو به فروش میرسد فرق داره.مزدا بهمن دو مدل قدیمی تر از مدل جهانی مزدا سه هستش.

  • Evo Evo (7 خرداد 1396 ساعت 03:54)

    کسانی که می گن خروجی aux نداره توی سرویس خدماتش سوال کردم حذف شده و بجاش باید از بلوتوث استفاده کنین توی تنظیمات ظبط می تونین گزینه aux رو خاموش کنین