تنها 191 دستگاه پژو 206 تیپ 4 به صورت SKD (مونتاژ قطعات بر روی خودروی نیمه کامل که از طرف کمپانی مادر به کشور وارد شده است) در بازار عرضه شد. تیپ 4 هایی که به ایران وارد شدند، مخصوص عرضه به جانبازان بودند. تنها نصب صندلی و لاستیک این 191 خودرو در کشور انجام میشد و مابقی خودرو به صورت مونتاژ شده در پالت به کشور وارد شده بودند. از تفاوت های 206 تیپ 4 با بقیه تیپ های پژو ۲۰۶ می توان به رنگ های متنوع بدنه و تودوزی اشاره کرد.
همچنین تیپ 4 ها مجهز به سنسور باران، محفظه مخفی زیر صندلی شاگرد و توری نگه دارنده صندوق عقب هستند اما سیستم تهویه مطبوع به صورت دستی تنظیم می شود و امکان تعویض دنده به صورت دستی (تیپترونیک) در آن فراهم نیست.پژو 206 تیپ 4 از نظر فنی، تقریبا مشابه تیپ 6 است. این خودرو از موتور 1.6 لیتری با کد TU5 استفاده می کند که 110 اسب بخار قدرت تولید می کند. همچنین این تیپ سری اول 206 های اتوماتیک کشور به حساب می آیند که جعبه دنده 4 سرعته با کد AL4 بر روی آن قرار گرفته است.
اما مشکلی که تیپ 4 ها با آن مواجه بودند، استفاده از سیستم فنربندی نسخه ی اروپایی برای این خودرو بود که استقامت زیادی در برابر ناهمواری راه های کشور ما نداشت.
206 های سفارش ایران از سیستم فنربندی مقاوم تری در مقایسه با 206 های اروپایی بهره می برند و ارتفاع آن ها 2 سانتی متر بالاتر از نسخه های اروپایی است.