1. خانه
  2. خودرو‌ ها
  3. پژو
  4. 206
  5. تیپ 6 (1380-1400)

پژو 206 تیپ 6 1380-1400

Peugeot 206 Type 6 1380-1400

اطلاعات کلی

  • توقف تولید
  • توقف تولید
نمودار قیمت
تیپ 6
حداکثر سرعت (KM/H)
شتاب 0 تا 100 (برحسب ثانیه)
ثانیه
هاچ بک
1587 سی سی
بنزین سوز
4
اتوماتیک تیپ ترونیک
7.3 لیتر در 100 کیلومتر
بیشتر

معرفی خودرو

پژو 206 – Peugeot 206 (پژو 206 اتوماتیک - تیپ 6) را شاید بتوان جوان پسندانه ترین خودروی اقتصادی کشور دانست. ۲۰۶ از سال 1380 توسط ایرانخودرو – در ۶ تیپ – عرضه شده است. با اینکه بیش از 2 دهه از طراحی و تولید این خودرو در بازار های جهانی می گذرد، 206 هنوز هم خودروی زیباییست و طراحی آن کهنه نشده است. این خودرو با 2 پیشرانه 1.4 و 1.6 لیتری عرضه می شود که هم اکنون تیپ 5 آن با موتور 1.6 لیتری پرفروش ترین تیپ 206 به شمار می آید. پژو 206 به لطف طراحی جوانپسندانه، قوای فنی خوب، امکانات کافی و ایمنی قابل قبول سومین خودرو در لیست پر تیراژ ترین خودرو های تولید داخل است.

مدیا گالری

نظرات کاربران
  • آرین داردرفشی 1 دی 1399 ساعت 00:42

    بابافقط جیپ برامان بفرست باش

  • آرین داردرفشی 1 دی 1399 ساعت 00:39

    بابا فقط جیپ نمیشه فیلم جیپ‌ برامان بفرستی

  • غفاری 27 آذر 1399 ساعت 18:42

    با سلام خدمت دوستان بنده یه مدل ۹۰ خریدم ، ماشین خوبیه و راضیم چنتا نکته هست که بگم خدمتتون : ۱. شتاب اولیه ماشین نسبت به هم رده های خودش حتی با ریمپ بدلیل اتومات بودن یکم پایینه ، نه به این معنی که راه نمیره ... به این معنی که اگه کورس بذارین متوجه میشین اول حرکت جا می‌مونه یکم که بنظر خود من که زیاد لایی نمیکشم اهمیتی نداره ولی شتاب ثانویه و رولینگش خوبه ۲. چون مدل ۹۰ بالاتر ماشین نیست اگر خواستین بخرین حتما حتما کارشناسیش کنین و همون ابتدا یه چار پنج تومنی برا خرید دریچه گاز و کوئل و ترمز و فلان و بهمان بذارین کنار که اذیت نشین ولی وقتی سرحالش میکنین ماشین خوبیه ????

اضافه کردن نظر

مشخصات فنی

مشخصات تولید کننده

  • کشور تولید کننده ایران
  • نام خودرو پژو 206 تیپ 6 1380-1400
  • شرکت گارانتی/خدمات دهنده ایساکو

مشخصات فنی بدنه

  • کلاس بدنه هاچ بک
  • کلاس اتومبیل B Segment
  • وزن 1100 کیلوگرم
  • تعداد فضای سرنشینان 5
  • ابعاد و نوع لاستیک چرخهای جلو 185/65R
  • ابعاد و نوع لاستیک چرخهای عقب 185/65R14

مشخصات فنی موتور

  • حجم موتور 1587 سی سی
  • نوع موتور بنزین سوز
  • تعداد سیلندرها 4
  • تعداد سوپاپ ها 16
  • آرایش قرار گیری سیلندرها خطی مستقیم
  • محل قرار گیری موتور موتور جلو
  • سیستم سوخت رسانی انژکتوری پاشش چند نقطه ای
  • حداکثر توان خروجی (دور بر دقیقه / اسب بخار) 110 اسب بخار در 5800 دور در دقیقه
  • حداکثر گشتاور خروجی (دور بر دقیقه / نیوتن متر) 142 نیوتون متر در 4000 دور در دقیقه
  • توان خروجی حجمی (اسب بخار بر لیتر) 73.3 اسب بخار بر لیتر
  • ظرفیت باک 50 لیتر بنزین
  • روغن مناسب برای خودرو 5w30 SM
  • روغن مناسب برای خودرو 2 10w40 SM
  • روغن مناسب برای خودرو 3 10w40 SL

مشخصات جعبه دنده ( Transmission )

  • نوع جعبه دنده اتوماتیک تیپ ترونیک
  • تعداد دنده (جلو) 4
  • محل قرار گیری اهرم تعویض دنده کنسول میانی
  • سیستم حرکتی خودرو (انتقال قدرت) موتور جلو دیفرانسیل جلو

سیستم ترمزها

  • نوع سیستم ترمز روغنی با بوستر خلائی
  • نوع دیسک و کالیبر ترمز جلو دیسکی خنک شونده
  • نوع دیسک و کالیبر ترمز عقب دیسکی

سیستم تعلیق و فرمان

  • نوع سیستم تعلیق مستقل برای هر چرخ
  • تعلیق جلو مک فرسون
  • تعلیق عقب نیمه مستقل
  • کمک فنرهای جلو هیدرولیکی
  • کمک فنرهای عقب هیدرولیکی
  • نوع سیستم فرمان قدرت کمکی هیدرولیکی

عملکرد اتومبیل

  • حداکثر سرعت 190 کیلومتر بر ساعت
  • شتاب 0 الی 100 (برحسب ثانیه) 12.6 ثانیه
  • مصرف سوخت شهری(بنزین) 10.1 لیتر در 100 کیلومتر
  • مصرف سوخت جاده ایی(بنزین) 5.8 لیتر در 100 کیلومتر
  • مصرف سوخت ترکیبی 7.3 لیتر در 100 کیلومتر
  • استاندارد آلایندگی یورو 3
  • ستاره ایمنی از مرکز استاندارد و ایمنی اروپا EURONCAP 4

محدوده گارانتی

  • محدوده گارانتی 24 ماه یا 40 هزار کیلومتر

امکانات رفاهی و آپشن ها

  • کیسه های هوا ( نوع و تعداد ) 2 عدد راننده و سرنشین کناری
  • سیستم های پایداری و کمک راننده ABS , EBD , EBA
  • سیستم های امنیتی و حفاظتی سیستم ضد سرقت ، قفل مرکزی به همراه کنترل از راه دور ، سیستم قطع سوخت در مواقع اضطراری
  • سیستم فرمان و هدایت پذیری قدرت کمکی هیدرولیکی
  • نوع غربیلک سه شاخه اسپرت با قابلیت تنظیم ارتفاع
  • سیستمهای تهویه مطبوع کنترل اتوماتیک
  • سیستم صوتی و تصویری رادیو پخش CD به همراه پخش MP3 و کنترل از پشت فرمان
  • سیستمهای مولتی مدیا دماسنج و ساعت دیجیتال روی داشبورد
  • سیستم صندلیهای جلو پشت سری راننده به همراه تنظیم ارتفاع و زاویه
  • سیستم صندلیهای عقب دارای 3 عدد پشت سری قابل تنظیم / دارای قابلیت بازشوندگی جهت افزایش فضای صندوق بار
  • سیستم آیینه ها آیینه های جانبی با قابلیت تنظیم برقی و دارای حسگر دماسنج و قاب رنگی و گرمکن
  • سیستم شیشه ها شیشه بالابر جلو و عقب برقی
  • سیستم روشنایی جلو دارای مه شکن و قابلیت تنظیم ارتفاع
  • سیستم روشنایی عقب چراغ مه شکن عقب به همراه چراغ سوم ترمز
حداکثر سرعت (KM/H)
شتاب 0 تا 100 (برحسب ثانیه)
ثانیه

نظرات کاربران

نظر خود را بیان کنید
  • آرین داردرفشی آرین داردرفشی (1 دی 1399 ساعت 00:42)

    بابافقط جیپ برامان بفرست باش

  • آرین داردرفشی آرین داردرفشی (1 دی 1399 ساعت 00:39)

    بابا فقط جیپ نمیشه فیلم جیپ‌ برامان بفرستی

  • غفاری غفاری (27 آذر 1399 ساعت 18:42)

    با سلام خدمت دوستان
    بنده یه مدل ۹۰ خریدم ، ماشین خوبیه و راضیم چنتا نکته هست که بگم خدمتتون :
    ۱. شتاب اولیه ماشین نسبت به هم رده های خودش حتی با ریمپ بدلیل اتومات بودن یکم پایینه ، نه به این معنی که راه نمیره ... به این معنی که اگه کورس بذارین متوجه میشین اول حرکت جا می‌مونه یکم که بنظر خود من که زیاد لایی نمیکشم اهمیتی نداره ولی شتاب ثانویه و رولینگش خوبه
    ۲. چون مدل ۹۰ بالاتر ماشین نیست اگر خواستین بخرین حتما حتما کارشناسیش کنین و همون ابتدا یه چار پنج تومنی برا خرید دریچه گاز و کوئل و ترمز و فلان و بهمان بذارین کنار که اذیت نشین ولی وقتی سرحالش میکنین ماشین خوبیه ????

  • مهسا مهسا (21 آذر 1399 ساعت 12:19)

    الان خرید ۲۰۶ تیپ۶ ارزش داره با ۱۵۰ هزار کارکرد؟؟

  • لوکوس سرلئوس لوکوس سرلئوس (25 مهر 1399 ساعت 10:49)

    ارزون ترین ماشین اتومات کشور و صد البته با طراحی قدیمی هست اما در مدل های زیر ۸۹ ارگونومی و هندلینگ و متریال کابین نسبت به تیبا دو و ۱۱۱ بهتره و به تازگی ماشین لاکچری هم به حساب میاد .من خودم مدل ۸۴ شو دارم فقط خواهشاً اگر تا حالا اتومات سوار نشدید حتما یکی رو با خودتون ببرید که بشینه پشتش و گیر باکسش رو امتحان بکنه، من خودم این اشتباهو کردم ????

  • مهیار مهیار (16 مهر 1399 ساعت 15:55)

    با توجه به وضعیت بازار در حال حاضر 206 تیپ 6 به صرفه ترین انتخابه مشروط به اینکه سالمش خریداری بشه.
    مزایای 206 خدمتتون عرض میکنم که در انتخاب شما بزرگواران کمکی کرده باشم.
    ماشین‌های قبلی بنده: لیفان x60 اتومات، پرشیا، 206 تیپ2 و تیپ4، پروتون ویرا اتومات، تیبا صندوقدار ( بدون هیچ ترتیبی ) دیگه بعد از خرید 206 تیپ 6 ترجیح دادم نگه دارم و الان بیشتر از یک ساله که دارمش، مدل 88 با 230 هزار کارکرد
    قیمتایی که میگم به تاریخ روز نگارش بنده‌س

    هزینه های نگهداریش خیلی کمتر از خودروهای چینیه، به عنوان مثال گلگیر جلو 206 قیمت شرکتیش 330 هزار تومنه، قیمت گلگیر H30 کراس که محصول ایران خودرو 1 میلیون تومن، دیگه قیمت گلگیر محصولات ام وی ام و لیفان نگم براتون!! یا مثلا گیربکس 206 استوک اروپایی با یک سال ضمانت 7 میلیون تومن ( قیمت مربوط به شهریور 99 ) ولی مثلا هزینه تعمیر اساسی گیربکس ام وی ام ایکس 33 حدود 25 میلیون ( توجه فرمایید عرض کردم هزینه تعمیر، نه تعویض ).
    یه حسن دیگه 206 سهولت تامین قطعات با هر کیفیتی چه جنس اصل فرانسه چه ایرانی و چه ساخت چین، خب واقعا این خیلی خوبه که شما مجبور نشی ماشینت برای یه مدت نامعلوم بخوابونی تو نمایندگی تا فلان قطعه بلکه از چین بیاد!
    خوش فروش بودن ماشین واقعا مسئله مهمیه، وضعیت فروش ماشینای دست دوم تولید داخل به شدت نسبت به ماشینای وارداتی اوضاع بهتری داره.
    مصرف 206 خیلی خوبه، البته به نوع گاز دادن شما خیلی ارتباط داره، ولی معمولا کسی که 206 تیپ 6 جزو انتخاباشه اصولا خیلی اهل گاز دادن نیست، مصرف ماشین من تو جاده حداکثر 6، تو شهر با ترافیک خیلی سنگین 10 نمیشه، مصرف ترکیبی ماشینم معمولا بین 6.7 الی 6.9
    206 یه سری آپشن داره که از روش حذف شده و شما میتونید با مقداری هزینه ماشینتون ارتقا بدید، مثلا کروز کنترل، دیسپلی تایپ B و C ( تایپ سی خیلی گرونه )، سنسور نور و بارون ( که البته به صورت فابریکی روی بعضی از تیپ 4 ها هست )، برقی کردن صندلی و خیلی موارد دیگه که با یه سرچ میتونید همه رو پیدا کنید.
    آپشن های 206 به نسبت رقباش بیشتر نباشه، کمتر نیست، فقط سانروف نداره، که اونم اگه کسی خیلی دلش سانروف بخواد میتونه حدود 20 الی 25 میلیون هزینه کنه و به صورت فابریکی سانروف نصب کنه.
    یه قابلیت خوب دیگه 206 ایسیو برنامه پذیرشه، مثلا میتونید کاری کنید که نور بالا و پایین با هم روشن شه، یا مثلا وقتی که برف پاکن روشنه و شما دنده عقب میگیرید برف پاکن عقب به صورت اتومات روشن شه، یا اگه رینگ و لاستیک با نمونه اسپرت عوض کردید براش سایز جدید تعریف کنید که در سیستم ABS اختلال پیش نیاد و ...
    موارد مهم و اصلی خدمتتون گفتم، باز اگه چیزی جا موند خودتون اضافه کنید.
    یه توضیح هم راجب انتخاب بین 206 و 207، این 2 تا از لحاظ فنی و آپشن هیچ تفاوت ملموسی با هم ندارن و فقط ظاهری با هم فرق دارن، دیگه اینکه کدوم انتخاب کنید کاملا سلیقه ایه، خوبی 207 اینه که صفر داره ولی 206 از آخرین تولیدش 8 سال میگذره و خوبی 206 به 207 اینه که قیمت قطعات بدنه ای و ظاهریش خیلی کمتر از 207

    طاهری طاهری (3 دی 1399 ساعت 09:51)

    منم دارمش خوبه فقط صندق عقبش تو همه 206 صدا میده.درکل خیلی حال میده .بخصوص کروزش

  • سامان سامان (15 مرداد 1399 ساعت 05:43)

    سلام برای من به تازگی ۲۰۶ تیپ ۶ خریدن که موتورش tu3 هست کمکم کنید مکه نباید موتورش tu5 باشه فرقش چیه و معایبشو بهم بگید؟

  • محمد محمد (11 آذر 1398 ساعت 11:15)

    206 تیپ 6 تا وقتی گیربکسش به هزینه نیوفتاده عالیه. من یبار گیربکس عوض کردم که دیگه ماشین قبلیم نشد. گیربکسشم به خرج بیوفته هزینه تعمیراتش بالاست. حالا دوستان میگن یه روغن عوض کن اما با این کارا حل نمیشه. یهشیر برقیش خراب بشه 1 تومن افتادی. خلاصه کارکرده سالمش کم پیدا میشه. یمتش نرید بهتره. اتومات فقط بالای 500 میلیون

  • رضایی رضایی (28 فروردین 1398 ساعت 10:27)

    سلام دوستان. من ی 206 تیپ 6 مدل 89 خرداد ماه 97 خریدم که متاسفانه صاحب قبلیش بهش نرسیده بود. کلی از نظر فنی و ظاهر بهش رسیدم و به نظرم ماشین خوبیه در صورت رسیدگی و مدارا. اما اخیرا یه مشکلی پیدا کرده و تازگی سه چهار بار پشت چراغ یا ترافیک به محض یه کم گاز بیشتر و یکی دو بار هم تو سربالایی چراغ اسپرتش الارم داد و ماشین لگد میزد. رفتم پیش تعمیرکار گیربکس و بهم گفتن بین 3.5 تا 4 میلیون هزینه تعمیرشه. لطفا اگه تجربه دارید راهنماییم کنید. سپاس

    محمد محمد (7 خرداد 1398 ساعت 00:16)

    موتورش رو بخار شور کن درست میشه(بین 50 تا 100 هزار تومن)
    برای من بدتر از اینا بود درست شد.

    مهراد مهراد (6 تیر 1399 ساعت 03:02)

    سلام، اگر چراغ اسپرت و برف با همدیگر چشمک میزنند، دسته دنده را در حالت تیپ ترونیک ببرید، اگر عدد دنده را نشان ندهد یعنی گیربکس به حالت سیف مود میرود، و این اشکال فقط به دلیل خرابی ۲ عدد شیر برقی بزرگ هست، مشکل شما با تعویض ۲ عدد شیر برقی و روغن گیربکس نو برطرف میگردد و احتیاج به باز کردن گیربکس و هزینه های اضافی نیست.

  • amir amir (9 آذر 1397 ساعت 03:30)

    من تیپ ۶مدل ۸۴دارم خیلی خیلی ازش راضی هستم.کلا با سرعت رانندگی میکنم و خیلی معکوس میکشم و اکثر اوقات با اس رانندگی میکنم و خدا و شکر مشکل نداشتم تا حالا .یک سال و نیم میش ماشینو خریدم.دوستان دنده بذارین روی درایو دکمه برفیو بزنین بعد اینکه دکمه زدین بزارید رو حالت دستی اگه روی دنده ۲بود گیربگستون سالمه اگه دنده ۲نرفت گیربگس یه ضعفی داره.کار دکمه برفی اینه مستقیم میذاره دنده ۲ که ماشین با دنده سنگین حرکت کنه تو جاده یخی.یکی دیگه از تست توربین و سلامت گیربگس اینه بذارید روی درایو و ترمز محکم نگه داشته باشین و گاز تا آخر فشار دهید اگه دور موتور بالای ۲رفت گیربگس مشکل داره واگه زیر ۱.۵باشه یعنی توربین ضعیفه فقط سر بالا شدید یکم کم میاره تو بقیه جاها خوبه و تا کلا از کار نیوفتاد عوض نکنید.حواستون باشه از ۳ثانیه بیشتر طول نکشه به گیربگس فشار میاد.حتما این کارو بکنید.

  • متین متین (7 آبان 1397 ساعت 12:40)

    من دانشجو هستم. میخوام یه 206 تیپ 6 بخرم. چون ماشین کوچیکیه و هرجا پارک میشه و دنده اتوماته که توی ترافیک اصلا اذیت نمیکنه. شنیدم اگه باهاش خوب رفتار بشه خیلی خوب جواب میده حتی 300 هزار تا کار میکنه. میدونم که الان نو موجود نیست ولی میشه راهنمایی که که اگه دست دوم بخرم. چه مدلی باشه؟؟ چطور باشه؟؟

    هادی هادی (22 آبان 1397 ساعت 01:32)

    دوست عزیز هر ماشینی ی سری مزایا و معایب داره و بدرد ی کاری میخوری، اگه اهل و سرعت و معکوس و این کارایی که دور کل ماشین های اتوماتو خط بکش که اصلا حال نمیده، ولی اگه کلاچ و دنده عوض کردن خوشت نمیاد و ی رانندگی راحت و بدونه خستگی میخوای، تیپ6 ماشین خوب جم و جور، نسبتا شیک، و مقرون بصرفس خرجش مثل ماشین های چینی و خارجی هم نیست، حتی به مراتب از نظر فنی و خرابی و کیفیت قطعات از 207 هم سرتره، در کنار این خوبیهاش، باید باهاش مدارا کنی به موتور و گیربکشس فشار بیخود اضافی نیاری که اذیتت نکنه، من هم سوناتا جیلی تیپ2 سمند داشتم و رد کردم ولی تیپ6 واسه زیر پام نگه داشتم با این قیمت حتی ماشین چینی هم نمیتونی بگیری که اونا خودشون کلی داستان دارن، موفق باشی

  • میم میم (18 مهر 1397 ساعت 11:11)

    سلام دوستان یه سوال داشتم آیا ۲۰۶ تیپ ۵صفر مدل اتومات داره؟اگه نداره امکان داره بخوایم برامون اتومات بزنن؟از کیفیتش کم نمیشه؟

  • آناهیتا آناهیتا (13 مهر 1397 ساعت 18:34)

    خدا نکنه چراغ چک 206 روشن بشه که رفتی خدا نگه دارت

  • آناهیتا آناهیتا (13 مهر 1397 ساعت 18:29)

    اگر بخواید بین تیپ 5و6 یکی رو انتخاب کنید حتما 5 انتخاب کنید ،
    من یه 206 تیپ 5 دارم توربو سفارشی آزارا سوسک میکنه

  • رضوی ضیا رضوی ضیا (27 اردیبهشت 1397 ساعت 17:35)

    سلام عرض ادب و خسته نباشید خدمت دوستان
    ببخشید به نظر شما 206 تیپ 6 بهتره یا 207 حالا چه مدل های قدیمیش چه مدل جدیدش
    و از نظر خرید کدوم به صرفه تره

     میترا میترا (5 مرداد 1397 ساعت 10:21)

    خوب ۲۰۷ آپشن های ۲۰۷ بیشتره و ظاهره بهتری داره

  • امیررضا امیررضا (25 اردیبهشت 1397 ساعت 13:36)

    با سلام
    دوستان یه سوال داشتم
    من بخاطر کاری که دارم مجبورم مدت طولانی رانندگی کنم تو سطح شهر الان سمند دارم راضی ام ولی بخاطر ترافیک سنگین خیلی اذیتم میکنه بنظر دوستانی که این ماشینو دارن یه 206تیپ 6 قدیمی مدل 85 اتومات برای من مناسبه
    فقط میخوام در سطح شهر ازش استفاده کنم که از شر دتده عوض کردن های پیاپی خلاص بشم

    نورانی نورانی (9 مرداد 1397 ساعت 17:15)

    خوبه ولی قدیمی تمیز باشه مصرف کم و گیربکس سالم
    به سختی پیدا میشه ولی هست بگردید

  • کامران کامران (20 آذر 1396 ساعت 12:30)

    سلام ، من 206 اتوماتیک دارم خیلی ماشین راحتیه و بدرد کسانی میخوره که در قرن جدید زندگی میکنن اون کسانی که از کامپیوتر ودیجیتال و اصول فنی سر در نمی یارن همون دنده ای براشون مناسبه ، کمی آموزش میخواد و در حال حاضر بیشتر ماشین های جدید دنده اتوماتیک هستن ، موتور 206 و گیر بکس اتوماتیک کلا با بقیه پژو ها مثل 405 و انواع سمند فرق داره ،میشه گفت یه سرو گردن از همه اونا بالاتره ،بشرط اینکه موتور شاسی وگیر بکس سالم باشه و شرکت همراه مکانیک اون رو تایید کنه ....حتما همراه مکانیک تائید کنه.

    سالار جاده سالار جاده (24 شهریور 1397 ساعت 15:58)

    عزیز اتومات برای بانوان و افراد ناتوان بهتره،کسی که ماشین باز و عشقه ماشین باشه کلاچ و دنده رو رو چشاش میزاره،متاسفم از این حدغده ای بودنت⁦

  • مریم مریم (8 آبان 1396 ساعت 18:42)

    من همیشه دوست داشتم یه 206 سفید داشته باشم، به نظرم خیلی ماشین فوق العاده ای هست، مخصوصا برای خانمهای جوان، مثل من و انشاءالله به یاری خدا در آینده ای نزدیک می خرم

  • danoosh danoosh (21 شهریور 1396 ساعت 11:24)

    سلام. من خودم 206 تیپ 6 مدل 88 دارم میشه یکی بهم بگه که اگه تیپ پنج مدل بالاتر بگیرم بهتره یا تیپ 6 مدل بالاتر
    ممنون میشم پاسخ دهید

    محمد محمد (12 آذر 1396 ساعت 13:27)

    من تیپ ۶ مدل ۹۰ دارم و پیشنهاد من اینه که با هر هزینه ای که میشه همونو نگه دارید

    هرمز هرمز (21 دی 1396 ساعت 22:54)

    هرسال که ماشینهای ایرانی بدتر میشن .شما ماشینت هر مشکلی داشته باشه یه تعمیر گیربکسه که فوقش سه تومن بشه که دویست هزارتا دیگه کار میده و یه موتوره که مدل ماشین شما اگر مشکل آب و روغن هم داشته باشه یه سرسیلندر نو میخواد .هیچ موقع تراش نزن فقط عوض کن چون تراش بخوره یکسال دو سال بیشتر کار نمیده . که این خرجها روی هم بشه پنج میلیون و هفتصد تومن هم جلوبندی بخواد که با این خرجها ماشینت نو میشه الان همین رو بخوای دویست وهفت اتومات بگیری باید پنجاه میلیون پول بری تازه به کیفیت این فرانسویها نیست

  • عرفان عرفان (11 شهریور 1396 ساعت 17:17)

    سلام
    میخوام 206 sd تیپ 6
    اتومات بگیرم
    ایاکسی هست راهنمایی کنه برا مزایا ومعایبش؟

خودروهای هم رده