سال 1389 ایران خودرو تصمیم گرفت تا پژو 206+ را با نام پژو 207 آی - Peugeot 207i (اتوماتیک) روانه بازار کند. 207 در 2 تیپ دنده ای و اتوماتیک (Al4) با پیشرانه مشترک با پژو 206، یعنی همان TU5، عرضه شد. 207 ای که سال 1389 تا 1391 توسط ایران خودرو عرضه شد، از لحاظ فنی و امکانات رفاهی، تفاوتی با پژو 206 ندارد و تنها ظاهر آن دستخوش تغییرات شده است. تولید پژو 207 در سال 1391 متوقف شد و 4 سال بعد، یعنی در سال 1395، ایران خودرو پژو 207 اتوماتیک خود را با ایجاد تغییراتی در ظاهر و سطح امکانات خودرو روانه بازار کرد.
خیلی پر مصرفه بابا ای کاش ۲۰۶ رو نمیفروختم پشیمونم خیلی
سلام ٢٠٧ اتومات ثبت نامی دارم یه چند سوال جان مادرتون درست حواب بدید .من این ماشینو سوار بشم یا بفروشم برم سراغ ال٩٠ یا ساندرو .واسم مهمه که سواری ماشین خوب باشه و همون اول خرج واسم نتراشه مثلن دکمه فرمون خراب باشه یا گیربکسی چیزی ضد حال میشه ماشین میزنه تو ذوقم اونوقت با ضرر باید بفروشم .میخام ببینم تو منطقه گرمسیر مثل خورستان کسی تجربه داره با این ماشین
سلام دوستان من تا چند وقت دیگه قصد خرید دارم الان فعلا تو مرحلهی تحقیقم.بهتره ۲۰۶ تیپ ۵و صفر خریدو به اوتومات تبدیل کرد یا همون ۲۰۷ بگیرم؟خیلیا میگن شتابش کمه مخصوصا تو سربالایی میخوام ببینم مشکلی پیش میاد یا نه، بیشتر به خاطر اتومات بودنش خلاص شدن از تعویض دنده میخوام ۲۰۷ بگیرم