1. خانه
  2. خودرو‌ ها
  3. پژو
  4. 207i ایران خودرو
  5. دنده ای (1395-1399)

پژو 207i ایران خودرو دنده ای 1395-1399

Peugeot 207i IKCO Manual 1395-1399

اطلاعات کلی

  • تعیین نشده
  • 260,000,000 (تومان)
نمودار قیمت
حداکثر سرعت (KM/H)
شتاب 0 تا 100 (برحسب ثانیه)
ثانیه
هاچ بک
1587 سی سی
بنزین سوز
4
دنده دستی
6.6 لیتر در 100 کیلومتر
بیشتر

معرفی خودرو

پس از توقف تولید 4 ساله ی پژو 207 (دنده ای) – Peugeot 207،  ایران خودرو پژو 207 ایرانیزه ی خود را در سال 1395، ابتدا تنها در تیپ دنده ای روانه ی بازار کرد. 207 جدید شامل تغییرات ظاهری از جمله چراغ های جدید جلو و عقب، آیینه و رینگ های جدید شده است. همچنین مانیتور لمسی، غربیلک فرمان جدید با دکمه های کنترل سیستم صوتی و کروز کنترل، دی لایت، دوربین و سنسور عقب از جمله امکانات اضافه شده به 207 جدید هستند.   علیرغم آنکه گزارش های مشتریان حاکی از ایراد و خرابی های عجیب برقی و فنی پژو 207 هستند، اما 207 به فروش خوبی دست یافته است.

پژو 207i دنده ای ایرانیزه با 2 مدل ECU (کامپیوتر مرکزی خودرو) و دریچه گاز کانتینانتال (کروز) و بوش ME17 (به صورت محدود) عرضه شده است؛ 

پس از اعمال تحریم ها بر صنعت خودروسازی، ایران خودرو برخی امکانات این خودرو، از جمله کروزکنترل و رینگ آلومینیومی را از روی این خودرو حذف کرد.

شتاب پژو 207i دنده ای توسط Car.ir مورد بررسی قرار گرفته است و شما میتوانید ویدیو آن را در کارلانچ تماشا کنید.

نظرات کاربران
  • محمد 19 آبان 1399 ساعت 00:10

    باسلام من سوالی که داشتم اینکه قد من 2 متره میخواستم بدانم با وجود قدم مشکلی در نشستن پشت فرمان این ماشین برام پیش نمیاد جام میشه ممنون میشم بگید این ماشین برای افراد قدبلند خوبه یا نه

  • سعید 29 مهر 1399 ساعت 13:42

    207 فقط مشکی ????

  • parisa 25 مهر 1399 ساعت 00:23

    کاش ویدئو رو به با اپارات یا هر سیستم دیگه ای که با سرعت نت کیفیت رو ست میکنه اپلود میکردید که با این وضعیت نت ادم اینقدر منتظر لودینگ نشه..

اضافه کردن نظر

مشخصات فنی

مشخصات تولید کننده

  • کشور تولید کننده ایران
  • نام خودرو پژو 207i ایران خودرو دنده ای 1395-1399
  • شرکت گارانتی/خدمات دهنده ایساکو

مشخصات فنی بدنه

  • کلاس بدنه هاچ بک
  • کلاس اتومبیل B Segment
  • وزن 1054 کیلوگرم
  • تعداد فضای سرنشینان 5
  • ابعاد و نوع لاستیک چرخهای جلو 185/65R14
  • ابعاد و نوع لاستیک چرخهای عقب 185/65R14

مشخصات فنی موتور

  • حجم موتور 1587 سی سی
  • نوع موتور بنزین سوز
  • تعداد سیلندرها 4
  • تعداد سوپاپ ها 16
  • آرایش قرار گیری سیلندرها خطی مستقیم
  • محل قرار گیری موتور موتور جلو
  • سیستم سوخت رسانی انژکتوری پاشش چند نقطه ای
  • حداکثر توان خروجی (دور بر دقیقه / اسب بخار) 105 اسب بخار در 5800 دور در دقیقه
  • حداکثر گشتاور خروجی (دور بر دقیقه / نیوتن متر) 142 نیوتن متر در 4000 دور در دقیقه
  • توان خروجی حجمی (اسب بخار بر لیتر) 66.1 اسب بخار بر لیتر
  • ظرفیت باک 50 لیتر بنزین
  • روغن مناسب برای خودرو 5w30 SM
  • روغن مناسب برای خودرو 2 10w40 SM
  • روغن مناسب برای خودرو 3 10w40 SL

مشخصات جعبه دنده ( Transmission )

  • نوع جعبه دنده دنده دستی
  • تعداد دنده (جلو) 5
  • محل قرار گیری اهرم تعویض دنده کنسول میانی
  • سیستم حرکتی خودرو (انتقال قدرت) موتور جلو دیفرانسیل جلو

سیستم ترمزها

  • نوع سیستم ترمز روغنی با بوستر خلائی
  • نوع دیسک و کالیبر ترمز جلو دیسکی خنک شونده
  • نوع دیسک و کالیبر ترمز عقب دیسکی

سیستم تعلیق و فرمان

  • نوع سیستم تعلیق مستقل
  • تعلیق جلو مک فرسون با فنر پیچشی و میله
  • تعلیق عقب نیمه مستقل
  • کمک فنرهای جلو هیدرولیکی
  • کمک فنرهای عقب هیدرولیکی
  • نوع سیستم فرمان قدرت کمکی هیدرولیکی

عملکرد اتومبیل

  • حداکثر سرعت 190 کیلومتر بر ساعت
  • شتاب 0 الی 100 (برحسب ثانیه) 11.6 ثانیه
  • مصرف سوخت شهری(بنزین) 8.8 لیتر در 100 کیلومتر
  • مصرف سوخت جاده ایی(بنزین) 5.4 لیتر در 100 کیلومتر
  • سیکل ترکیبی مصرف سوخت(بنزین) 6.6 لیتر در 100 کیلومتر
  • استاندارد آلایندگی یورو 5

محدوده گارانتی

  • محدوده گارانتی دوسال یا 40 هزار کیلومتر

امکانات رفاهی و آپشن ها

  • کیسه های هوا ( نوع و تعداد ) 2 عدد ، راننده و سرنشین جلو
  • سیستم های پایداری و کمک راننده سیستم ترمز به همراه EBD و ABS، EBA
  • سیستم های امنیتی و حفاظتی ایموبیلایزر, قفل مرکزی با ریموت ، کمربندهای ایمنی سرنشینان جلو 3 نقطه ای با قابلیت تنظیم ارتفاع،کمربند سرنشینان عقب 3 نقطه ای ،صندلی عقب مجهز به ایزوفیکس ، سنسور دنده عقب ،دوربین دنده عقب
  • سیستم فرمان و هدایت پذیری هیدرولیکی با تنظیم دستی
  • نوع غربیلک 3 شاخه، دارای کلید های سیستم صوتی روی فرمان
  • سیستمهای تهویه مطبوع اتوماتیک
  • سیستم صوتی و تصویری بلندگو درهای جلو و عقب ، تیوتر صوتی جلو
  • سیستمهای مولتی مدیا سیستم مالتی مدیا با صفحه نمایش 7 اینچی لمسی ، سیستم رهیاب، دی وی دی، پورت USB و قابلیت اتصال از طریق بلوتوث
  • سیستم صندلیهای جلو صندلی راننده و سرنشین با قابلیت تنظیم 4جهت بصورت دستی, پشت سری جلو وعقب قابل تنظیم، صندلی راننده قابلیت تنظیم ارتفاع
  • سیستم صندلیهای عقب جمع شونده دارای پشت سری
  • سیستم آیینه ها آینه های جانبی راهنما دار ،آینه های جانبی برقی هم رنگ بدنه
  • سیستم شیشه ها شیشه بالابر برقی درهای جلو و عقب، شیشه درب راننده اتوماتیک
  • سیستم های سقف فلزی
  • سیستم روشنایی جلو چراغ مه شکن جلو ,قابلیت تنظیم ارتفاع نور چراغ جلو از داخل خودرو ، چراغ جلو مجهز به چراغ روز
  • سیستم روشنایی عقب چراغ مه شکن عقب, چراغ جدید عقب طیفی
  • سیستم های کمک رانندگی سنسور عقب، دوربین عقب، کروز کنترل (سفارشی)
حداکثر سرعت (KM/H)
شتاب 0 تا 100 (برحسب ثانیه)
ثانیه

نظرات کاربران

نظر خود را بیان کنید
  • محمد محمد (19 آبان 99 ساعت 00:10)

    باسلام من سوالی که داشتم اینکه قد من 2 متره میخواستم بدانم با وجود قدم مشکلی در نشستن پشت فرمان این ماشین برام پیش نمیاد جام میشه ممنون میشم بگید این ماشین برای افراد قدبلند خوبه یا نه

  • سعید سعید (29 مهر 99 ساعت 13:42)

    207 فقط مشکی ????

  • parisa parisa (25 مهر 99 ساعت 00:23)

    کاش ویدئو رو به با اپارات یا هر سیستم دیگه ای که با سرعت نت کیفیت رو ست میکنه اپلود میکردید که با این وضعیت نت ادم اینقدر منتظر لودینگ نشه..

    امیرعطا فکری امیرعطا فکری (27 مهر 99 ساعت 09:31)

    سلام
    ویدیو روی بستر آپارات آپلود شده...، برای انتخاب کیفیت، در قسمت گالری به بخش ویدیو برید، اونجا امکانات کامل تری در اختیارتون هست

  • Artin Artin (16 مهر 99 ساعت 17:52)

    من با فیلمتان موافق نیستم.خیلی چرت.اصلا اینجوری نیست.ایرانخودرو این موتور دست کاری کرده اگر یه چند تا سیم رو ببرین دقیقا مثل ۲۰۶ میشه بعد توش اصلا مشکل نداره.خیلی ماشین خوبیه.
    اول مطالعه کنین بعد حرف بزنین

  • محمد اکبری محمد اکبری (17 شهریور 99 ساعت 19:53)

    207 مدل 96 دارم بسیار عالی هستش سری جدید ها از جمله از سال 98 به بعد خیلی ایرانیزه شده تاکید می کنم خیلی ایرانیزه شده تا دنده سه شتاب خوبه ولی دنده 4 که می ری خیلی باید به پدال گاز فشار بیاری دیسک و صفحه به معنای چشم گیر کم می اره از دنده 4 به بعد سخت شتاب می گیره همون طور که گفتم خیلی ایرانیزه شده ولی برای من که مدل 96 هست بشدت دیسک و صفحه ام قویی هست و سریع شتاب می گیره

  • مسعود مسعود (24 تیر 99 ساعت 01:12)

    نظری ندارم خخخخخ

  • میثم میثم (19 خرداد 99 ساعت 13:14)

    عالی

  • خدایی خدایی (2 خرداد 99 ساعت 18:21)

    ماشین خوبیه

  • سعید سعید (27 مرداد 98 ساعت 07:26)

    باسلام
    نقدهای این سایت بعضاً خوبه. اما تا جایی که من دیدم سیاست کلی سایت در جهت حمایت از چینی ها و مخصوصا مدیران خودرو هست. حالا نمی‌دونم چرا؟ حتی در ویدیوی مقایسه این ماشین ۲۰۷ با ۳۱۵ ام وی ام، بدون اینکه به ایراد خاصی از ۲۰۷، اشاره کنه و یا به برتری خاصی از ۳۱۵، مدام القا میکرد که ۳۱۵ بهتره. در فیلمهای دیگه ای هم که از محصولات مدیران خودرو، دیدم در این سایت، باز همین سیاست حمایت از مدیران خودرو (حالا یا به دلیل علاقه شخصی یا به خاطر مسایل دیگه) کاملا مشهود و واضح بود

    امیرعطا فکری امیرعطا فکری (27 مرداد 98 ساعت 13:47)

    این سایت به هیچ شرکت یا کارخانه ای وابستگی نداره و تمام خودروها هم از بازار و توسط مالک تهیه میشن برای بررسی....

    Hayzen berg Hayzen berg (19 تیر 99 ساعت 14:27)

    آفرین

  • مهدی مهدی (24 مرداد 96 ساعت 12:53)

    نقدی بر کارشناسی جانبدارنه و غیر تخصصی کارشناس محترم این سایت از دیدگاه یک مصرف کننده حقیقی
    با سلام
    دوستان عزیز بنده حدود 45 روزه که خودرو 207 جدید دنده ای دارم و با خودرو ساندرو دنده ای که همسایه گرامی داره مدتی قبل به صورت کامل مقایسه کردیم و نتایج آن را از دیدگاه یک مصرف کننده خدمت شما عزیزان اعلام میکنم بر خلاف نظرات کاملا جانبدارانه و متناقض کارشناس محترم سایت نتایجی کاملا متفاوتی گرفتیم:
    1. طراحی خارجی
    در این زمینه اصلا نیازی به کارشناس و بررسی تخصصی هم نمیباشد و اصلا حتی بر خلاف نظر کارشناس این سایت سلیقه ای هم نیست چرا که اختلاف طراحی دو خودرو به قدری زیاد است که فقط کافیه این دو خودرو رو به هر کسی بدون هیچ برداشت اضافه ای نشان دهید تا به شما بگوید که 207 جدید طراحی و ظاهر فوق العاده بهتری دارد !
    2. طراحی داخلی
    در داخل هر دو خودرو وقتی نشستیم مشاهده کردیم که برخلاف نظر کارشناس سایت ، کابین داخلی 207 به مراتب به لحاظ جنس و کیفیت از ساندرو بهتر و شکیل تر است و متاسفانه در کابین داخلی ساندور از پلاستیک متوسط و طراحی زشت و کسل کننده همانند همان تندر 90 استفاده شده که بعد از مدتی استفاده خسته کننده میگردد .
    3. امکانات
    از لحاظ تجهیزات و امکانات داخل به جرات میگویم که هیچ خودوریی در ایران در این بازه قیمتی به اندازه 207 جدید دارای امکانات مولتی مدیا ، سیستم تهویه اتومات ،پخش دی وی دی و .... به صورت یکجا و با هم نمیباشد و از این لحاظ هم برتری کامل با خودرو 207 می باشد.
    4. کیفیت فنی و سواری
    ساندرو شتاب اولیه نسبتا بیشتری داره به علت هماهنگی بیشتر گیربکس و موتور اما در جاده یا اتوبان 207 پس از شتاب اولیه ضعیفتر ، بروی دنده 4 و 5 ساندرو رو جا میذاره ، سیستم تعلیق 207 از ساندرو بهتره و احساس پایداری و امنیت به مراتب بیشتری در پیچ ها و گردنه های جاده ای به شما میدهد ، سیستم ترمز 207 هر دو چرخ دیسکی هست برخلاف ساندرو که چرخهای عقب کاسه ای هست و در عمل هم ترمز 207 به لطف داشتن سیستم های ABS، EBD و EBA سیتم ترمز کمکی بر خلاف ساندرو که فقط دارای ABS میباشد بهتر و مطمئن تر عمل مینماید و در زمینه مصرف سوخت هم 207 مصرف شهری کمتری دارد
    نتیجه : در آخرین رده بندی کیفی خودرو ها مربوط به تیرماه 96 که در تاریخ 12 مرداد در رسانه ها منتشر گردید و اتفاقاً اولین حضور خودرو 207 در آزمون کیفی و رده بندی کیفی خودرو ها در ایران بود برخلاف نظر جانبدارنه کارشناس این سایت ، هر دو خودرو 207 و ساندرو دارای 4 ستاره شدند هر چند که ما به عنوان مصرف کننده برتری محسوس 207 نسبت به ساندرو را در استفاده مشترک از هر دو خودرو مشاهده کردیم . امیدورام قابل اسفاده و مفید بوده باشد .

  • احمدرضا احمدرضا (18 اردیبهشت 96 ساعت 18:15)

    با سلام من دایم این ماشینو داره بهتره بگم که منو داییم همیسه باهمیم این ماشین عالیه صدای موتور اصلا داخل نمیاد فقط موقع پیچ باید سرعت و کم کرد کلا برای 206 های هاچبک این کارو کرد سربالای مثل بوگاتی میره فقط باید مواظب باشید گیربکس رو نرم عوض کنید چون داییم ی ضره تو کارش عجله داره و الان گیربوکسش صدا میده در کل ماشین خوبیه