1. خانه
  2. خودروها
  3. سایپا
  4. کوییک
  5. فول پلاس (1397-1398)

سایپا کوییک فول پلاس 1397-1398

Saipa Quick Full Plus 1397-1398

اطلاعات کلی

  • 69,000,000 (تومان)
  • 103,000,000 (تومان)
نمودار قیمت
فول پلاس
حداکثر سرعت (KM/H)
شتاب 0 تا 100 (برحسب ثانیه)
ثانیه
هاچ بک
1503 cc
بنزین سوز
4
انتقال قدرت اتوماتیک پیوسته
بیشتر

معرفی خودرو

سایپا کوییک – Saipa Quick بر روی پلت فرم X200 – مشترک با تیبا 2 – ساخته شده است. همان ابتدا که این خودرو در نمایشگاه خودرو تهران به نمایش درآمد، نقد های زیادی در زمینه ی کیفیت کابین و قیمت این خودرو انجام شد. سایپا در قرار دادن امکانات این خودرو دست و دل بازی کرده و بر روی کوییک امکانات رفاهی زیادی قرار داده است در حالی که کیفیت مونتاژ و ادوات داخلی آن هنوز در سطح حداقل قرار دارد. پیشرانه ی کوییک همان پیشرانه ی 1.5 لیتری می باشد که پیش از این بر روی تیبا و ساینا نیز قرار گرفته بود. در نسخه های اتوماتیک، از جعبه دنده اتوماتیک پیوسته ( CVT ) ساخته کمپانی Punch Powertrain بلژیک – مشترک با ساینا اتوماتیک -استفاده شده است. کوییک در 3 تیپ عرضه می شود که 2 تیپ از آن اتوماتیک و دیگری دنده دستی می باشد.

مدیا گالری

نظرات کاربران
  • نهال بهمن 17 آذر 1398 ساعت 16:33

    باسلام وخسته نباشید .لطفا راهنمایی کنید چطور میتونم از نمایندگی یک دستگاه کوییک ثبت نام کنم .سپاسگزارم.

  • فرهاد 18 آبان 1398 ساعت 10:04

    کوییک به نسبت قیمت و مقایسه با خودروهای همتراز خیلی بهتره زیبا کم استهلاک و نرم نظرات باید فنی باشه نه احساسی بعضی هم فقط بد می گند ولی خودشون تو صف اول ثبت نام انگشت رو کیبورد نگه داشتند.

  • View 17 آبان 1398 ساعت 12:50

    چقدر کیلومترش شبیه به هوندا اکورد هست

اضافه کردن نظر

مشخصات فنی

مشخصات تولید کننده

  • کشور تولید کننده ایران
  • نام خودرو سایپا کوییک فول پلاس 1397-1398
  • شرکت گارانتی/خدمات دهنده سایپا یدک

مشخصات فنی بدنه

  • کلاس بدنه هاچ بک
  • کلاس اتومبیل B Segment
  • وزن 1105 کیلوگرم
  • تعداد فضای سرنشینان 5
  • ابعاد و نوع لاستیک چرخهای جلو 185/65 R 14
  • ابعاد و نوع لاستیک چرخهای عقب 185/65 R 14

مشخصات فنی موتور

  • حجم موتور 1503 cc
  • نوع موتور بنزین سوز
  • تعداد سیلندرها 4
  • تعداد سوپاپ ها 8
  • آرایش قرار گیری سیلندرها خطی مستقیم
  • محل قرار گیری موتور موتور جلو
  • سیستم سوخت رسانی انژکتوری پاشش چند نقطه ای
  • ظرفیت باک 41 لیتر لیتر
  • حداکثر توان خروجی (دور بر دقیقه / اسب بخار) 87 اسب بخار در 5300 دور بر دقیقه
  • حداکثر گشتاور خروجی (دور بر دقیقه / نیوتن متر) 128 نیوتن متر در 4000 دور در دقیقه
  • توان خروجی حجمی (اسب بخار بر لیتر) 57.8 اسب بخار

مشخصات جعبه دنده ( Transmission )

  • نوع جعبه دنده انتقال قدرت اتوماتیک پیوسته
  • محل قرار گیری اهرم تعویض دنده کنسول میانی
  • سیستم حرکتی خودرو (انتقال قدرت) موتور جلو دیفرانسیل جلو

سیستم ترمزها

  • نوع سیستم ترمز سیستم ترمز ABS + EBD
  • نوع دیسک و کالیبر ترمز جلو دیسکی
  • نوع دیسک و کالیبر ترمز عقب کاسه ای

سیستم تعلیق و فرمان

  • تعلیق جلو مک فرسون
  • تعلیق عقب نیمه مستقل
  • کمک فنرهای جلو هیدرولیکی
  • کمک فنرهای عقب هیدرولیکی
  • نوع سیستم فرمان برقی

عملکرد اتومبیل

  • حداکثر سرعت 0 کیلومتر بر ساعت
  • شتاب 0 الی 100 (برحسب ثانیه) 0 ثانیه
  • استاندارد آلایندگی یورو 4

محدوده گارانتی

امکانات رفاهی و آپشن ها

  • کیسه های هوا ( نوع و تعداد ) 2 عدد ، کیسه هوای راننده و سرنشین جلو
  • سیستم های پایداری و کمک راننده سیستم کمکی ترمز BAS
  • سیستم های امنیتی و حفاظتی سیستم ضد سرقت (Immoblizer)، سیستم هشدار نبستن کمربند راننده (SBR)، سیستم هشدار سرقت با بوق خودرو (VAS)، طراحی شده بر مبنای محافظت از عابر پیاده، سیستم ورود به خودرو بدون سوییچ، سیستم استارت دکمه ای
  • سیستم فرمان و هدایت پذیری برقی
  • نوع غربیلک 3 شاخه، دارای کلید های کنترل سیستم صوتی
  • سیستمهای تهویه مطبوع سیستم تهویه مطبوع نیمه اتوماتیک
  • سیستم صوتی و تصویری مجهز به رادیو + CD Player + USB، مجهز به ۴ بلندگو در جلو و عقب،
  • سیستمهای مولتی مدیا نمایشگر لمسی ۷ اینچی+رادیو+USB، مجهز به مسیریاب (Navigation)، مجهز به Bluetooth و دوربین دید عقب
  • سیستم صندلیهای جلو تنظیم دستی، کمربند ایمنی جلو با قابلیت تنظیم ارتفاع
  • سیستم صندلیهای عقب صندلی های عقب با قابلیت تاشو
  • سیستم آیینه ها آینه های جانبی با قابلیت تنظیم برقی
  • سیستم شیشه ها شیشه بالابرهای برقی جلو و عقب، شیشه های دودی عقب، دارای برف پاک کن عقب
  • سیستم های سقف فلزی
  • سیستم روشنایی جلو چراغهای جلو با قابلیت تنظیم ارتفاع، چراغ مه شکن جلو، چراغهای روشنایی در روز (DRL)، چراغ های همراهی تا درب منزل
  • سیستم روشنایی عقب دارای مه شکن
  • سنسورهای پیش فعال بازکردن قفل صندوق عقب با ریموت کنترل
  • سیستم های کمک رانندگی کامپیوتر سفری، نمایش دمای محیط بیرون
حداکثر سرعت (KM/H)
شتاب 0 تا 100 (برحسب ثانیه)
ثانیه

نظرات کاربران

نظر خود را بیان کنید
  • نهال بهمن نهال بهمن (17 آذر 98 ساعت 16:33)

    باسلام وخسته نباشید .لطفا راهنمایی کنید چطور میتونم از نمایندگی یک دستگاه کوییک ثبت نام کنم .سپاسگزارم.

    بهمن بهمن (19 آذر 98 ساعت 12:15)

    از طریق سایت saipacorp.com ثبت نام میکنید نمایندگی کاره ای نیست..طرح های فروش روپیگیر باشین

  • فرهاد فرهاد (18 آبان 98 ساعت 10:04)

    کوییک به نسبت قیمت و مقایسه با خودروهای همتراز خیلی بهتره زیبا کم استهلاک و نرم
    نظرات باید فنی باشه نه احساسی بعضی هم فقط بد می گند ولی خودشون تو صف اول ثبت نام انگشت رو کیبورد نگه داشتند.

  • View View (17 آبان 98 ساعت 12:50)

    چقدر کیلومترش شبیه به هوندا اکورد هست

  • یوسف یوسف (16 آبان 98 ساعت 10:54)

    به نظرم پولتون تو آشغالی می ریزید هر هفته یه چیز خراب میشه در کل بیچاره میشید

  • صادق صادق (15 آبان 98 ساعت 06:51)

    تموم کشور های دنیا روز به روز به سمت پیشرفت تکنولوژی و خدمات رفاهی به روز قدم بر میدارن مسؤلین با درایت ما خلاف جهت بقیه قدم برمیدارن

  • Moosavi Moosavi (9 آبان 98 ساعت 17:58)

    با سلام
    العان حدودا یک هفته هستش که کوییک دنده دستی گرفتم، خدایش بخوام بگم حیف پول که بدی این اشغال ماشین رو سوار شی، من شصت وشیش تومن گرفتم این ماشین رو حالا جدا از شیشه بالا برش خراب شده سمت شاگرد و دیسک و صفحه ول کرد یبار تو این چند روز، خلاصه بخوام بگم فقط دعا کنیم و امیدوار که روزی برسه چهار تا بازرس و مدیر و مدبر دلسوز این سیستم غارت خونه دو برند خودرو رو کلا منهل و از نو بنا کنن با قیمتها و کیفیتهای واقعی و به اندازه ارزش خودرو پول بدید، بخدا این کوییک از نظر من بیست تا بیست و پنج تومن هم زیاده براش. ممنون از همگی که وقت گذاشتید و پای صحبتهام نشستید، امیدوارم بدرد کسایی که واقع بین هستند و قسط خرید دارن بخوره مطالبم و دنبال یه ماشین دیگه باشید.

  • محمد محمد (7 آبان 98 ساعت 13:41)

    چند ماه مدل دستی کوییک دارم ماشین خوبیه ، اگه درست آببندی بشه اصلا اذیت نمیکنه در ضمن روغن موتور سر ۲۰۰تا عوض کنید و اینکه قبل از هزارتا کارکرد فشار به موتور نیارید و ترمز ناگهانی نزنید حدالامکان ، لاستیک خارجی نرم و با کیفیت استفاده کنید ، روغن گیربکس ترجیحا سر ۱۰هزارتا با مدل آلمانی آدینول 75w90جایگزین کنید

  • mohammadtaha mohammadtaha (4 آبان 98 ساعت 20:39)

    تعریف های زیادی از کوییک شده در کل من می خوام بخرم دوست داشتید میتونید نظر بدید.

  • حسین حسین (26 مهر 98 ساعت 14:31)

    درکل همون پرایده فقط تغیرش دادن موتورشو ارتقاع دادن

  • محمد محمد (23 مهر 98 ساعت 11:11)

    من میخوام بخرم لطفا یکی قشگ نوضیح بده ک خوبه یا ن در کل نمیگم در همه چیز

  • ممد مکافات ممد مکافات (22 مهر 98 ساعت 01:53)

    فنی ماشین فوق العاده بی کیفیت خصوصا جلوبندی کیفیت اتاق و ادواتش فوق تصور بشر ، در حد پلاستیک بازیافتی
    دو هفته یکیشو داشتم فروختمش بعد از سه ماه هنوز شبها مثل کابوس میاد تو خوابم..!

  • امیر امیر (10 مهر 98 ساعت 11:16)

    اینا همه جدشون پرایده

  • پ.کوییک پ.کوییک (9 مهر 98 ساعت 02:40)

    من کوییک دنده ای دارم متاسفانه صفحه کلاجم خیلی ضعیف انداختن جوری که هنوز ۱۰۰۰ تا کار نکردم ولی تو سر بالایی داغ کرده و بو لنت داده یا باید با گاز زیاد نیم کلاج کنم گاز خیلی زیاد تر از حد نرمال . نمیدونم این ضعف تو همه کوییک ها هست یا فقط صفحه کلاج من رو خیلی ضعیف انداختن. ????

  • رضا رضا (3 مهر 98 ساعت 19:01)

    سلام بد نیست عالی هم نیست نسبت به دانگ فنک H30بهتره قدرت موتور عالی نیست ولی خوبه اتاق عالی وبی صدا ترمز خوب فقط درب صندوق ایراد دارد خلاصه بعد از چند بار مراجعه به نمایندگی سایپا و جواب درست نگرفتن مجبوری همین طور خراب ماشین سوار بشی ممنون در کل بد نیست

  • مهدی عزتی مهدی عزتی (3 مهر 98 ساعت 16:12)

    واللا میگن قراره دیگه پرایدو پلاک نکنن و مجوز ساختشو باطل کنن. پراید که از این با شرافت تره به نظر من

  • آریا آریا (20 شهریور 98 ساعت 13:31)

    سلام
    دوستانی که کوییک اتومات دارن قدرت ماشین تو جاده های کوهستانی چه جوره
    مثلا تو جاده هایی نظیر گردنه هیران چطوره ؟

  • تقوی تقوی (17 شهریور 98 ساعت 19:26)

    سلام
    من می خواهم کوییک اتومات بخرم
    ماشین چه جوری است.

  • امیر امیر (7 شهریور 98 ساعت 07:22)

    اصلا یک سوم اینم نمی ارزه
    باید خیلی ارزونتر از این بشه ، تا بشه روش حساب باز کرد و سوار شد ، کیفیتش خیلی پایین تر از قیمتشه
    با این پول ۲۰۶ میشه گرفت،که خیلی بهتر از اینه و قابل قیاس نیست

  • فرشاد فرشاد (5 شهریور 98 ساعت 11:09)

    والا من با ۹۳ میلیون ۲۰۶ میگیرم،نه چرت های سایپا رو.

  • نه خوب نیست نه خوب نیست (20 مرداد 98 ساعت 02:35)

    خوب نیست با این قیمت