1. خانه
  2. خودرو‌ ها
  3. سایپا
  4. شوکا
  5. بنزینی (1388-1392)

سایپا شوکا بنزینی 1388-1392

Saipa Shoka Petrol 1388-1392

اطلاعات کلی

بنزینی
حداکثر سرعت (KM/H)
شتاب 0 تا 100 (برحسب ثانیه)
ثانیه
وانت
2378 سی سی
بنزین سوز
4
دنده دستی
13 لیتر در 100 کیلومتر
بیشتر

معرفی خودرو

وانت جدید زامیاد با نام وانت شوکا – Shoka Pickup و با بدنه و قوای محرکه جدید قرار بود جانشین وانت زامیاد قدیمی Z24 شود. این خودرو با قوای محرکه Z27 زامیاد تولید و در دو مدل تک و دو دیفرانسیل  به بازار عرضه شد. این خودرو دارای تجهیزاتی چون فرمان هیدرولیک، ترمز ABS و شیشه های برقی است .

نظرات کاربران
  • مسعود کامنت 24 دی 1395 ساعت 10:33

    چرا موتور با این ظرفیت و مصرف بالا بازده خیلی کمی داره؟ خساست تولید کنندگان خودرو در ایران رو با این پول های نجومی که برا محصولاتشو میگیرند درک نمیکنم. نشد یه بار موتوری رو یه ماشین بذارند که سرش به تنش بی ارزه

  • تنبور 13 شهریور 1393 ساعت 12:54

    وانت نیسان شوکا دماغ عملیه رنگ پریده

  • ramin 28 بهمن 1392 ساعت 13:15

    ایده آل اگه یه کم ظاهر جلوش تغییر کنه و امروزی بشه .

اضافه کردن نظر

مشخصات فنی

مشخصات تولید کننده

  • کشور تولید کننده ایران
  • نام خودرو سایپا شوکا بنزینی 1388-1392
  • شرکت گارانتی/خدمات دهنده سایپا یدک

مشخصات فنی بدنه

  • کلاس بدنه وانت
  • کلاس اتومبیل Pickup Trucks
  • وزن 1660 کیلوگرم
  • تعداد فضای سرنشینان 3

مشخصات فنی موتور

  • حجم موتور 2378 سی سی
  • نوع موتور بنزین سوز
  • تعداد سیلندرها 4
  • تعداد سوپاپ ها 8
  • آرایش قرار گیری سیلندرها خطی مستقیم
  • محل قرار گیری موتور موتور جلو
  • سیستم سوخت رسانی انژکتوری تزریق چند نقطه ای
  • حداکثر توان خروجی (دور بر دقیقه / اسب بخار) 95 اسب بخار در 4800 دور در دقیقه
  • حداکثر گشتاور خروجی (دور بر دقیقه / نیوتن متر) 190 نیوتون متر در 2400 دور در دقیقه
  • توان خروجی حجمی (اسب بخار بر لیتر) 39.5 اسب بخار بر لیتر
  • ظرفیت باک 40 لیتر بنزین
  • روغن مناسب برای خودرو 20w50 SJ
  • روغن مناسب برای خودرو 2 20w50 SL

مشخصات جعبه دنده ( Transmission )

  • نوع جعبه دنده دنده دستی
  • تعداد دنده (جلو) 4
  • محل قرار گیری اهرم تعویض دنده کنسول میانی
  • سیستم حرکتی خودرو (انتقال قدرت) موتور جلو دیفرانسیل عقب

سیستم ترمزها

  • نوع سیستم ترمز روغنی
  • نوع دیسک و کالیبر ترمز جلو کاسه ای
  • نوع دیسک و کالیبر ترمز عقب کاسه ای

سیستم تعلیق و فرمان

  • نوع سیستم تعلیق نیمه مستقل
  • تعلیق جلو اکسل صلب
  • تعلیق عقب اکسل صلب
  • کمک فنرهای جلو فنر تخت
  • کمک فنرهای عقب فنر تخت
  • نوع سیستم فرمان دستی

عملکرد اتومبیل

  • سیکل ترکیبی مصرف سوخت(بنزین) 13 لیتر در 100 کیلومتر
  • استاندارد آلایندگی یورو 3

محدوده گارانتی

امکانات رفاهی و آپشن ها

  • سیستم فرمان و هدایت پذیری دستی
حداکثر سرعت (KM/H)
شتاب 0 تا 100 (برحسب ثانیه)
ثانیه

نظرات کاربران

نظر خود را بیان کنید
  • مسعود کامنت مسعود کامنت (24 دی 95 ساعت 10:33)

    چرا موتور با این ظرفیت و مصرف بالا بازده خیلی کمی داره؟ خساست تولید کنندگان خودرو در ایران رو با این پول های نجومی که برا محصولاتشو میگیرند درک نمیکنم. نشد یه بار موتوری رو یه ماشین بذارند که سرش به تنش بی ارزه

  • تنبور تنبور (13 شهریور 93 ساعت 12:54)

    وانت نیسان شوکا دماغ عملیه رنگ پریده

  • ramin ramin (28 بهمن 92 ساعت 13:15)

    ایده آل اگه یه کم ظاهر جلوش تغییر کنه و امروزی بشه .