ورود
مشخصات فنی بدنه | |
---|---|
کلاس اتومبیل | Pickup Trucks |
وزن | 1665 کیلوگرم |
تعداد فضای سرنشینان | 5 |
ابعاد و نوع لاستیک چرخهای جلو | 215/75R15 |
ابعاد و نوع لاستیک چرخهای عقب | 215/75R15 |
مشخصات فنی موتور | |
---|---|
تعداد سوپاپ ها | 16 |
آرایش قرار گیری سیلندرها | خطی مستقیم |
محل قرار گیری موتور | موتور جلو |
سیستم سوخت رسانی | انژکتوری چند نقطه ای |
حداکثر توان خروجی (دور بر دقیقه / اسب بخار) | 132.5 اسب بخار در 5000 دور بر دقیقه |
حداکثر گشتاور خروجی (دور بر دقیقه / نیوتن متر) | 208 نیوتن متر در 3000 دور بر دقیقه |
توان خروجی حجمی (اسب بخار بر لیتر) | 56.8 اسب بخار بر لیتر |
ظرفیت باک | 60 لیتر بنزین + لیتر گاز + لیتر باک سوخت دوم |
روغن مناسب برای خودرو | 10w40 SL |
روغن مناسب برای خودرو 2 | 20w50 SL |
مشخصات جعبه دنده ( Transmission ) | |
---|---|
تعداد دنده (جلو) | 5 |
محل قرار گیری اهرم تعویض دنده | کنسول میانی |
سیستم حرکتی خودرو (انتقال قدرت) | چهارچرخ متحرک |
سیستم ترمزها | |
---|---|
نوع سیستم ترمز | مجهر به سیستم ترمز ضدقفل ABS |
نوع دیسک و کالیبر ترمز جلو | دیسکی تهویه شونده |
نوع دیسک و کالیبر ترمز عقب | کاسه ای |
سیستم تعلیق و فرمان | |
---|---|
نوع سیستم تعلیق | مستقل |
تعلیق جلو | 2 جناغی با میل پیچشی و میراکننده دو راهه تلسکوپی |
تعلیق عقب | فنر برگی با میراکننده دو راهه تلسکوپی |
کمک فنرهای جلو | روغنی |
کمک فنرهای عقب | روغنی |
نوع سیستم فرمان | دنده شانه ای، تقویت شده هیدرولیکی با قابلیت تنظیم |
عملکرد اتومبیل | |
---|---|
حداکثر سرعت | 160 کیلومتر بر ساعت |
شتاب 0 الی 100 (برحسب ثانیه) | ثانیه |
مصرف سوخت شهری(بنزین) | لیتر در 100 کیلومتر |
مصرف سوخت جاده ایی(بنزین) | لیتر در 100 کیلومتر |
استاندارد آلایندگی | یورو 4 |
کیسه های هوا ( نوع و تعداد ) | کیسه هوا راننده و سرنشین جلو (2عدد) |
سیستم های امنیتی و حفاظتی | دارای سیستم ضد سرقت ایموبلایزر، قفل مرکزی |
سیستمهای تهویه مطبوع | سیستم تهویه مطبوع با تنظیم دستی |
سیستم صوتی و تصویری | سیستم صوتی با قابلیت پخش رادیو، سی دی، دارای درگاه USB |
سیستم آیینه ها | قابلیت تنظیم آینه های جانبی به صورت برقی |
سیستم روشنایی جلو | قابلیت تنظیم ارتفاع چراغ جلو، دارای مه شکن |
سال 1395 پارس خودرو اقدام به عرضه ی وانت ریچ نمود؛ ریچ یک پیکاپ 2 دیفرانسیل می باشد که از قابلیت های خارج جاده ای قابل قبولی برخوردار است.