لاماکو نام جدیدترین برند گروه آرین است که در خرداد ماه سال 1404 رسما طی مراسمی متفاوت معرفی شد.مدیران هولدینگ آرین سرمایه در مراسم معرفی جدیدترین برند گروه، از رویکرد لاماکو برای معرفی محصولاتی اقتصادی در بازار ایران سخن گفتند تا بدین ترتیب گروه آرین...
لاماکو نام جدیدترین برند گروه آرین است که در خرداد ماه سال 1404 رسما طی مراسمی متفاوت معرفی شد. مدیران هولدینگ آرین سرمایه در مراسم معرفی جدیدترین برند گروه، از رویکرد لاماکو برای معرفی محصولاتی اقتصادی در بازار ایران سخن گفتند تا بدین ترتیب گروه آرین گام جدیدی در راستای تنوع بخشی به محصولات و جذب مشتریان گسترده تر بردارد.
این گروه آرین پیش از این با معرفی برند لاماری و عرضه لاماری ایما و لاماری اکو با فروش بیش از ۲۰ هزار دستگاه از این خودرو در بازار ایران روند موفقی طی کرده بود.
پشتیبانی گسترده، تأمین قطعات بهموقع و ارائه خدمات پس از فروش رضایتبخش را میتوان از عوامل مؤثر در موفقیت این گروه نام برد.
این گروه خودروسازی با معرفی برند لاماکو تصمیم گرفته برای پاسخ به نیازهای بازار اقتصادیتر و قشر بزرگ تری از مشتریان، آماده شود. نام این برند از ترکیب لاماری و واژه اکو (eco) ساخته شده و مستقیماً به هدف آن یعنی عرضه خودروهای اقتصادی تر اشاره دارد.
لاماکو ساختاری مجزا از لاماری دارد و با تمرکز بر مواردی مانند قیمت گذاری مناسب، خدمات گسترده، کیفیت قابل قبول و دسترسی ساده تر به دنبال این است که جایگاهی مستقل در بازار ایران پیدا کند. اولین قدم از این مسیر، با معرفی لاماکو فلو برداشته شد تا فلو به نوعی اولین محصول این برند باشد.