1. خانه
  2. اخبار خودرو
  3. اطلاعیه
  4. انتشار اطلاعیه بهمن موتور درباره مشکلات صنعت خودرو

انتشار اطلاعیه بهمن موتور درباره مشکلات صنعت خودرو

7 آذر 1397
  • 5

شرکت بهمن موتور با بیش از ۶۵ سال سابقه فعالیت در صنعت خودرو سازی کشور،همواره در جهت مشتری مداری گام برداشته و رضایت مشتریان محترم را در اولویت برنامه های خود قرار داده است.

در پی سوالات برخی از مشتریان محترم شرکت بهمن موتور درخصوص مسائل و مشکلات بروز یافته که اخیرا دامنگیر صنعت خودروی کشور شده و به تبع آن شرکت بهمن موتور نیز از آن مستثنی نبوده است، این شرکت اطلاعیه ای را به شرح ذیل منتشر کرد:

 انتشار اطلاعیه بهمن موتور درباره مشکلات صنعت خودرو

شرکت بهمن موتور با بیش از 65 سال سابقه فعالیت در صنعت خودرو سازی کشور،همواره در جهت مشتری مداری گام برداشته و رضایت مشتریان محترم را در اولویت برنامه های خود قرار داده است، در این شرایط نیز برآنیم تا با مدیریت شرایط، از بحران به وجود آمده گذر نماییم.

با اعمال تحریم های صنعت خودرو کشور که شرکت های طرف قرارداد خارجی به پیروی از این سیاست، فعالیت های خود در ایران را به تدریج کمرنگ نموده اند، تولیدات این شرکت نیز کاهش قابل توجهی داشته که این امر منجر به بروز تاخیر در تحویل برخی از محصولات به مشتریان محترم شده است.

ضمن پوزش از مشکلات به وجود آمده به اطلاع می رساند

• در حال حاضر تحویل خودروهای تکمیل وجه شده مشتریان محترم بر اساس اولویت های ثبت نام در دست اقدام است.
• مذاکره با شرکت های طرف قرارداد خارجی در خصوص رفع مشکلات تولید ادامه دارد و به محض رفع مشکلات تامین، نسبت به تولید و تحویل خودروها مطابق قرارداد تنظیمی با مشتریان محترم اقدام خواهد شد.
• مطابق قراردادهای فروش که بر مبنای ضوابط و رعایت حقوق مصرف کنندگان تنظیم شده است، تا زمان ارسال دعوتنامه مشتریان محترم، به وجه پیش پرداخت، سود مشارکت و جریمه دیرکرد مطابق مفاد مندرج در قرارداد، تعلق خواهد گرفت.
• مطابق قرارداد تنظیمی با مشتریان محترم، مبنای محاسبه قیمت خودرو ، قیمت مصوب شرکت می باشد که تعیین قیمت محصولات بر اساس قیمت تمام شده محصولات ناشی از خرید مواد اولیه بر اساس قیمت رسمی ارز در سیستم بانکی در زمان تسویه اسناد اعتباری خرید خارجی ، ترخیص کالا و همچنین اثرات ناشی از تغییر شاخص های اقتصادی متاثر بر عوامل تولید صورت می گیرد.
• در صورتیکه هر یک از مشتریان محترم به هر دلیل درخواست وجه پیش پرداخت خود را داشته باشند ، می توانند با ارائه درخواست انصراف از خرید خود، مبلغ واریزی به همراه سود مشارکت و جرائم تاخیر دریافت کنند.



نظرات

  • مرتضی مرتضی (8 آذر 1397 ساعت 12:35)

    با سلام
    واقعا متاسف هستم از اشخاصی که چنین خبری را انتشار می دهند اما خبر دلالی و ******** شرکت بهمن را در دیدگاه نظرات انتشار نمی دهد.
    با تشکر

  • علی علی (8 آذر 1397 ساعت 12:15)

    گروه بهمن که مال ارگان نظامیه اس که میگه ما فعالیت اقتصادی نداریم ...عجیبه خوب از مبادی خودتون گمرکات خودتون تمکین کنید به گمرک ایران رجوع نکنید شما بالاخره درس پس دادید ... چرا از مشکلات گوجه و قطعات مینالید ... البته میدونم جیب گشاد منطق حالیش نمیشه شما نمیتونید از سود هنگفتتون لابت کلاه زیبایی که سر مردم گذاشتید بگذرید و به نفع ایییییران کوتاه بیایید

  • ll ll (7 آذر 1397 ساعت 19:44)

    با سلام
    متاسفانه گروه بهمن با شبکه دلالی که به راه انداخته است از بازار گل آلود ماهی گرفته و تمام مشتریانی که با این خودرو ساز مشارکت کرده اند را متضرر کرده است در حالی که این خودرو ساز در خرداد ماه برای ماه مهر ثبت نام هاوال داشته است و تا تحویل خودرو نهایت 3 ماه وقت داشته که در این سه ماه نیز هیچ گونه تحریمی شامل خودرو سازی نشده و همچنین دلار در بازار آزاد هنگام ثبت نام حتی 5500 بوده ولی الان با مشتری با قیمت روز محاسبه می کند در حالی که با پول مشتریان قطعه وارد کرده و در شبکه دلالی خودش با قیمت بازار ازاد به فروش رسانده است و اسم این نوع از بازاریابی را پست مدرنیته گذاشته در حالی که ------ آشگار این شرکت را نشان می دهد و متاسفانه سازمان های نظارتی همچون حمایت از مصرف کننده در خواب ابدی به سر می برن و چراغ خاموش به این خودروساز دلال مجوز افزایش قیمت میدهند و صدای مشتری را هم نمی شنود.

  • ناصر ناصر (7 آذر 1397 ساعت 16:30)

    قیمت گذاری براساس قیمت قیمت مصوب شرکت؟
    پس حقوق کسانیکه چندین ماه پیش از شما خودرو پیش خرید کرده اند چه می شود؟
    قیمت خودرو پیش فروش شده بایستی توسط مراجع نظارتی و سازمان صمت تصویب و ابلاغ شود نه اینکه تنها به تصویب شرکت برسد.
    اگر شرکت مبنای تصمیم گیری قیمت خودرو باشد بایستی قیمتهای جدید برای محصولات فروش فوری قرار داده شود تا مردم قدرت انتخاب داشته باشند نه محصولاتی که در زمان قبل پیش فروش شده اند.

  • امیر امیر (7 آذر 1397 ساعت 09:19)

    من پولم به این ماشینا نمیرسه، از مفت خورهای داخلی تیبا ثبت نام کردم ولی نمیگم به من ربطی نداره. کفرم دراومد...
    گربه محض رضای خدا موش نمیگیره. شما هم دنبال سودتون بودید. پس از مشتری مداری حرف نزنید
    میخوان از بحران عبور کنید، پا روی کمر مشتری میذارید...
    آخرش هم که خوب شیره سرمایه مشتری رو کشیدند، میگن هر کی نمیخواد پولشو پس میدیم...
    میتونستیم سال 80 در جمع 5 کشور برتر دنیا باشیم... اما الان...
    مملکته داریم...