درباره سایت خودرو
وب سایت خودرو با هدف اطلاع رسانی در حوزه خودرو در آذر 92 فعالیت خود را آغاز نموده است. سعی بر آن بوده که مرجعی برای اطلاعات و مشخصات فنی خودروهای داخل ایران باشیم و بتوانیم به صورت تخصصی مقایسه، قیمت، تست و بررسی خودروها را انجام بدهیم. همواره پذیرای انتقادات و پیشنهادات شما خواهیم بود.
این اسمش و گذاشته کارشناس!هرچند از این استادان کارشناس بی سواد زیاده تو این کشور!
یکی نیست بگه همینکه دولت اجازه ورود خودروهای خارجی رو بدون گمرک نمیده یعنی داره علنا از هر غلط کاری خودروساز حمایت میکنه!
اونوقت باید از جیب مردم به خودروسازی که هیچ قاعده و قانونی تو این سالها به غیر از بهانه اشتغال نداشته پول بده که یه زمانی ورشکسته نشه!
تا این کارشناسا شدن باسواد ما اینم وضع خودروس هر سال افزایش قیمت کاهش کیفیت ،معلومه با اینجور ادم ها صنعت خودرو سازی ایران باید عقب گرد کنه و فقط فکر خالی کردن جیب مردم باشن
استاد یار دانشگاه مهندسی واقعا مانده ام دانشجویانی که زیر دست شما قانون جنگل را فرا میگیرند ، در آینده می خواهند چه بلایی سر این مردم بدبخت بیاورند ، خیلی صنعت خودرو بالا بود که الان با اندک پایین آمدن قیمت زمین بخورد ، چهل سال افزایش قیمت چهل سانت افزایش کیفیت نداد ،تو کجای این مملکت راحت روی صندلی خودت نشستی وحرف میزنی ، برات متاسفم که از مردم اینقدر دوری
این کارشناس************زده است
****** امثال شماهایی که به خاطر پول حاضرید پا روی حق و حقوق مردم بذارید.
ایران کشوری است که در آن مجبورید بی کیفیت ترین خودرو را به سه برابر قیمت بخرید و طنز تلخ تر اینکه برای آنکه در خیابان های شهر با این خودرو حرکت کنید مجبور می شوید عوارض پرداخت کنید. خودروساز، شهرداری و... همه ......
خودمون همین شرایطو خواستیم!
وقتی من و شما به این ماشینا پول ندیم خودروساز یا میره از خارج ماشین میاره میفروشه یا مجبور میشه که یه ماشین استاندارد، با کیفیت و ایمن بسازه.
باور کن مشکل از ما مردمه و نه از خودروساز و ... !
خوک کثیف، چندش
جایی که این یارو عضو هیات علمی هست، دانشگاه نیست.
طویله است
احتمالا از افزایش قیمت سود زیادی برده الان با این کار متحمل ضرر میشه
واقعا صنعت خودرویی که مشتری به این خوبی دارد حیف هم است از بین برود مشتری که یک قرارداد یکجانبه را امضا می کند بی انکه بداند قیمت خودرو چند است بدون اینکه بداند زمان تحویل خودرو چه وقت است شش ماه یکسال دوسال کمتر بیشتر بدون اینکه بداند رنگ خودرو چه رنگی است سفید مشکی یا ابی واین اواخر هم حتی نوع خودرو هم مشخص نیست چه چیزی تحویل میگیرد حالا تحویل هم گرفت تازه اول مشکلات و گرفتاریش است خرابی خودرو خدمات پس از فروشی ضعیف از این هم بگذریم جان و سلامتی مشتری و خانواده اش همواره در معرض خطر ایمن نبودن خودرو میباشد به عبارتی مشتری اول پولش و از دست میدهد بعد اعصابش را از دست میدهد و در مرحله بعد هم ممکن است جانشم از دست بدهد
صنعتی که پول را پیش پیش از مردم میگره و صنعتی انحصاری هست چرا باید افزایش قیمت داشته باشد مگر اینکه حبف و میل و ندانم کاری در آن ساری باشد .تمام خودرو سازهای جهان با کاهش هزینه برای کم کردن قیمتها رقابت میکنند اما تو ایران بر عکسه .
بعضی ها میگن فرغون ؟ بعضی ها هم قدیمها اریا سوار میشدند گاز میدادند بعد تصادف میکردند!میگفتندترمزهاش مشکل داره !وقتی صنعت خودروسازی داخل توسط ***** داخلی ورشکست شد انوقت باید فرغون سوار شد
اولا دولت هیچ وقت قیمت خودرو را به حالت قبل برنمی گردونه.دوما الان اگر صنعت خودرو با این قیمتها در فضاست مسئله ای نیست در فضا نگهش دارین.
مردم آسیب ببینند ولی صنعت خودرو آسیب نبینه ؟ چهل سال فرصت برای شکوفایی خودرو کم نبود ؟! مگه باید تا ابد مردم عذاب بکشند ؟
این کارشناس خودرو که یکبار هم تو مناظره شرکت کرده یک دلال تمام عیار صنعت خودرو سازی است
آقا ما صنعت فرغون سازی نخواهیم کی رو باید ببینیم؟
بسه دیگه
اینقدر این فرغون سازها به مردم ظلم کردن
خون هزاران بیگناه بخاطر همین ابوقراضه هاشون تو جاده ریخته شده!!
تا کی حمایت!!
یکی به داد این مردم بدبخت برسه
میخوام نباشه این صنعت خودرو آقای کارشناس ...
دنیا اینطور نمیمونه، میتازونی میتازونی این چرخ گردون میچرخه آخرش حواله خودت جد و آبادتون میشه
مگر صنعت خودرو داریم.چ.ن اینی که داریم مافیای خودرو است. 40 سال پول ریختیم ما مردم از جیبمون مستقیم توسط دولت غیر مستقیم تازه می گویند چنین و چنان و ورشکست میشه.
خودرو وارد کنید تولید متوقف عوضش مردم خلاص میشند .
کارگاه های کوچک قطعه ساز ها را حمایت کنید برای خودروهای وارداتی این هم میشه جبران بیکاری . عوضش دست مافیا کوتاه میشه از جیب مردم.اینها اگر می خواستند تو این چهل سال باید می کردند.تنها چیزی که بلد شدند یعنی یادشون دادیم جیب مردم را بزنند و بس