1. خانه
  2. اخبار خودرو
  3. اخبار اقتصادی
  4. چه خودروهایی را می توان در بازه قیمتی ۱۰۰ تا ۱۵۰میلیونی در بازار خرید؟ +جدول

چه خودروهایی را می توان در بازه قیمتی ۱۰۰ تا ۱۵۰میلیونی در بازار خرید؟ +جدول

1 اسفند 1397
  • 0

آنچه در زیر می‌آید قیمت روز خودروهای صفر بازار تهران طی بهمن ماه ۹۷ است که بین ۱۰۰ تا ۱۵۰ میلیون تومان در سطح بازار قیمت خورده است.

البته اصلا نمی توان در حال حاضر انتظار داشت با حدود ۱۵۰ میلیون تومان خودرویی بهتر از پژو ۲۰۷ اتوماتیک یا ساندرو استپ وی اتوماتیک را خریداری کرد .

در این رنج البته می توان خودروهای چینی نظیر چانگان cs 35 ، بسترن بی ۳۰ و یا احتمالا آریزو ۵ را نیز خرید ولی خودروهایی که در این رنج قیمت حدودا در ابتدای سال وجود داشتند به بازه های قیمتی خیلی بالاتری کوچ کرده اند که می توان به مزدا ۳ جدید و سراتو آپشنال اتوماتیک سایپا اشاره کرد .

اگر روند رو به رشد قیمتهای خودروهای داخلی به همین ترتیب پیش رود به احتمال زیاد در سال آینده در همین رنج قیمت می توان تنها خودروهایی نظیر پژو ۲۰۶ و یا سمند و پژو پارس را خریداری کرد . البته خیلی عجیب می باشد ولی بازار خودرو در کشور ثابت کرده است هیچ چیزی براش عجیب و غیر ممکن نخواهد بود .

هم اکنون که فروش فوری خودروسازان داخلی با قیمت حاشیه بازار انجام گرفته است و اتفاقا استقبال خیلی خوبی هم از طرف خریداران انجام گرفته است با توجه به قیمت های نجومی در نظر گرفته شده است برای این خودروها ، شاید بتوان گفت ادامه همین روند می تواند پراید را به بازه قیمتی ۱۰۰ میلیون تومان برساند .

21981410.jpg



نظرات