درباره سایت خودرو
وب سایت خودرو با هدف اطلاع رسانی در حوزه خودرو در آذر 92 فعالیت خود را آغاز نموده است. سعی بر آن بوده که مرجعی برای اطلاعات و مشخصات فنی خودروهای داخل ایران باشیم و بتوانیم به صورت تخصصی مقایسه، قیمت، تست و بررسی خودروها را انجام بدهیم. همواره پذیرای انتقادات و پیشنهادات شما خواهیم بود.
پرآید ۶۰۰۰ دلاری با نرخ ۱۰۰۰ تومنی یه قیمت و با دلار ۴۲۰۰ یه قیمت و با ۱۵۰۰۰ تومنی هم یه قیمت ولی من به عنوان یک ایرانی از ترامپ ملعون میخوام، حالا که مثلا برای مسئولان دانشمند؟!؟ ما چند نرخ مختلف برای دلار تعیین کردی پس لطف کن یه نرخ حداکثر ۱۰۰۰ تومنی هم برای خرید گوشی موبایل و لوازم صوتی تصویری در نظر بگیر تا شاید یکم جوونا شادتر بشن،.، آخه پروفسورا چطور ممکنه که مبادلات بانکی تحریم بشه و دلار آمریکا در کشورمون دارای چند نرخ مختلف باشه!!!چرا با شعور ملت شوخی میکنی،
آقا دمتون گرم.شما خوبید،گلید،نازیدو....!!!خودروهای باکیفیت و نازتون رو بدید به همون کشورهای دوست و برادری که میخان و باصرفه هست براتون.ماها رو ول کنید که بریم از همون آشغالهای فورد و شورلت و بنز و بی ام و....وارد کنیم و بریم تو دره،نصف شیم و....!!ما لیاقت پرااااااااااید نداریم همون کامارو باید سوار شیم.
***********
صنعت خودرومون عقبگرد داشته.از کادیلاک وبنز و شورلت و بیوک و....رسیدیم به چینی.چرت چرا میگی؟!شماکه ادعاتونه کشورهای دیگه اله وبله چرا نمیگید حقوق و مزایا و خدماتشون به کارگر چطوره؟همرو بگید.
خودروساز ************** . خونآشام. مثل تمام دنیا مرزها باز بود و مردم آزاد بودن یک دستگاه ماشین نمیتوانستید بفروشید.فشاری که به مردم وارد کردید روی م***** و ****** را سفید کردید. خدا ........
اقا وقتی در حال ضرر و زیاندهی هستین،یدفه درشو گل بگیرید بذارید ماشین با کیفیت خارجی وارد شه،نگران بیکاری کارمندانتونم نباشید!
میتونن تو نمایندگیای همین شرکتا استخدام شن
والا
به جای پراید 50 میلیون تومنی می تونید فورد پوما 1998 با قیمت 1000 پوند معادل 14 میلیون تومن خرید میشه بنز C200 مدل 1998 با قیمت 1000 پوند میشه 14 میلیون تومن تویوتا راو 1998 به قیمت 14 میلیون تومن آئودی 1998 به قیمت 14 میلیون تومن مزدا 5 به قیمت 11 میلیون تومن مزدا 8 مدل 2004 به قیمت 14 میلیون تومن آلفارومئو 2003 به قیمت 21 میلیون تومن همه این ها با قیمت امروز با نرخ ارز بازار آزاد هست آقای نجفی منش همین خودروها با همین مدل تو کشورمون بالای 120 میلیون تومان هستش پس از سر معده صحبت نکن تعرفه رو بردارن مردم برن خودروی دست دوم کشورهای دیگه رو بیارن صد تا می ارزه به آشغال های شما هر چی نداشته باشه کم مصرف ه امکانات و امنیت جانی داره
به جای پراید 50 میلیون تومنی می تونید فورد پوما 1998 با قیمت 1000 پوند معادل 14 میلیون تومن خرید میشه بنز C200 مدل 1998 با قیمت 1000 پوند میشه 14 میلیون تومن تویوتا راو 1998 به قیمت 14 میلیون تومن آئودی 1998 به قیمت 14 میلیون تومن مزدا 5 به قیمت 11 میلیون تومن مزدا 8 مدل 2004 به قیمت 14 میلیون تومن آلفارومئو 2003 به قیمت 21 میلیون تومن همه این ها با قیمت امروز با نرخ ارز بازار آزاد هست آقای نجفی منش همین خودروها با همین مدل تو کشورمون بالای 120 میلیون تومان هستش پس از سر معده صحبت نکن تعرفه رو بردارن مردم برن خودروی دست دوم کشورهای دیگه رو بیارن صد تا می ارزه به آشغال های شما هر چی نداشته باشه کم مصرف ه امکانات و امنیت جانی داره
خوبه پس شما واردات خودرو را ازاد کنید وبا قیمت بالاتر صادر کنید وبگذارید مردم خودرو خارجی بخرن چقدر دروغ میگویید خدا دیگه سرنگونتان کند که لگن سازی نداشته باشیم و ماشین خارجی سوار شیم چرا یکبار بازرسی سر نمیزنه ببینیم حقوق شما چند میلونه وچقدر کم اوردید که از مردم میگیرید
چراحکومت مردم فقیرونیازمندرابه حال خودرهاکرده و5% هاملت راچپاول می کننددرآمدنفتی ومنابع به جیب چه کسانی می رودچراهرکه دراین کشورهرچه دلش خواست گران می کندچرابی قانونی بیدادمی کندمثل پرایدهفت میلیونی ،آیانه این است که عده ای خون ملت مظلوم ومتین وساکت ایران رامی مکندچرابزرگان مادربرابراین ظلم هاصدایش درنمی آیدولی اگریک فلسطینی زخمی شودتمام رسانه بیست وچهارساعت دادوفریادمی کنندآیا ارزش جان ملت ماکمترازملیت های دیگراست تورابه خدابه دادملت برسیددیگه به استخوان رسیده لعنت به آمریکا،اسرائیل ، عربستان ولعنت برکسی که به فکرملت نیست
بله پیش بهای خربزه و کاهو و گوشت چندان گران نیست تا حالا با ارز حاصل از فروش نفت پراید را 20 می دادند حالا دیگر نیست
آن شخص بايد درك كند در آمد در ديگر كشورها و ارزش ارزي آنها به مراتب بيشتر از كشور ماست همجنين دستمزدها و امكانات رفاهي
كسي كه خودش را بخواب مي زند سخت مي شود بيدارش كرد
دنيا دار مكافات و سرگمي است روزگار صنايع خودرو هم تمام خواهد شد اين اصل واقعيت است و راستي حق مدار است
همه دزد شدن .اگر گردن چندتا پای چوبه دار میرفت این همه گران نمیشد
بله ما مصرف کننده هم موافقیم دولت دخالت نکند. و تعرفه واردات هم بردارد بعد ببینم کی میاد از شما این لگن بخرند
دولت اجازه دهد واردات خودرو صفر کیلومتر و دست دوم آزاد شود؟؟ انوقت مسله فقط رقابت است که آیا شرکت سایپا و ایران خوردو میتوانند رقابت کنند یا نه ؟؟؟اگر شرکتهای ماشین سازی نمتوانند خودرو ارزان قیمت تولید و به بازار عرضه کنند که نباید توان آن را مردم بدهند!!! شما یک جنس بنجول را به زور میخواهید به مردم غالب کنید هیچ حق انتخاب و راه دیگری هم جلو خریداران نیست و این یک مافیای به معنای دقیق کلمه است چه در دولت و چه خودرو ساز ایرانی ...؟؟؟؟
فعلاکهمملکتهرکیهرکیشدهتازهدارممیفهمموقتیبعضیهامیگفتن ۲×۲=۵ کیبهکیهیعنیچی
نسبت به دیه ای که هر فرد میگیره در مقابل مرگش ۵۰ میلیون گرون نیست *** بر سر مسولین سایپا
راست میگه برای یک کارگر عراقی که حداقل حقوقش هفتصد دولار در ماهه پراید گرون نیست ولی برای من مهندس ارشد رسمی این مملکت که در یک ارگان مهم هم کار میکنم و به دولار سیصد دولارهم نمیگیرم گرونه گرانی نسبیه
اون بیسوادی که این ادعایی را میکند ، باید بداند که حرفش اون وقت صحیح است که طبق افزایش 4 برابری قیمت دلار که باعث افزایش قیمت پراید به 50میلیون شده ، حقوقها و در آمد مردم نیز 4 برابر بشه اونوقت دخل و خرج بالانس شده و قیمت پراید هم 50 میلیون منطقی میشود . لطفا کمی مطالعه داشته باشید و البته مردمی . فاصله با مردم این اراجیف را بدنبال خواهد داشت .
واسه شما آقا و آقازاده ها معلومع گران نیست الان اکثر مردم توی بدبختی زندگی میکنن ی پراید نمیتونن بگیرن مشکل اینجاست که همتون وضع مردمو با وضع مثل خودتون میبینین این قیمت ها آره واسه شماها چیزی نیسا
آقا صادر کنید ما نمیخواییم شما ضرر کنید پا گذاشتید رو خرره مردم مرزو بستید ملتو مجبور میکنید که محصولات بی کیفیت شما رو به بهای مال و جانشون از شما بخرند...مرزو آزاد کنید ببینم یه پراید تو خیابونا میچرخه یا نه...خدا هر مسولی که ماشین نمیده بازار تا گرون شه بعدش میگه برای رفاه حال مردم فروش فوری پنج درصد زیر قیمت بازار داریمو ریشه کن کنه
با سلام
بنده 23 سال در صنعت خودرو کار میکنم .
ریشه مشکل در خودرو سازی ها غفلت مدیران شرکت ها می باشد که در سال های قبل که خودرو سازی رونق زیادی داشت بجای اینکه خطوط جدید و ماشین های جدید و ایمن تر تولید کنند رفتند سراغ بانکداری و خرید ملک و رانت و دز....و به طور کلی در خواب غفلت بودند.
این پراید که میگید، چرا باید بعد از 30 سال ،بب کیفیت تر از 30 سال قبل باشه ،اصلا چرا باید هنوز تولید بشه؟؟و مردم بگند کره ای هاش بهتر بود؟
موضوع دیگر اینکه در این سالها هر مدیری امد جمعی از نفرات خود را آورد و ....و تنها هزینه های اضافی یعنی قیمت تمام شده خودروها بیشتر کرد.چرا باید الان در خودروسازی بیش از 20000نفر مازاد داشته باشیم؟؟
افراد در سازمان های وابسته به خودرو سازی باید واقعا فکر کنند ببینند چقدر کارمفید می کنند در سازمان چقدر نفر اضافه دارید و خروجی کارتان چیست ؟؟البته پیش خودتان تفکر کنید و....که دوستان کار داشتند که هر از گاهی ایم مطالب را نمی نوشتند و بازار خودرو را مشنج تر نمی کردید.
کار بهینه در تئوری صورت نمی گیرد بلکه عملی است.
مدیریت جهادی در خودروسازی جایی ندارد.
درج نمایید لطفا