درباره سایت خودرو
وب سایت خودرو با هدف اطلاع رسانی در حوزه خودرو در آذر 92 فعالیت خود را آغاز نموده است. سعی بر آن بوده که مرجعی برای اطلاعات و مشخصات فنی خودروهای داخل ایران باشیم و بتوانیم به صورت تخصصی مقایسه، قیمت، تست و بررسی خودروها را انجام بدهیم. همواره پذیرای انتقادات و پیشنهادات شما خواهیم بود.
یکی از مهترین دلایلی که تعرفه های نجومی برای واردات خودرو گذاشته بودن این بود که واردات خودرو باعث ارز بری میشه و ما میتونیم با اون ارز خیلی کارهای دیگه بکنیم...ولی در عمل میبینیم که با تولید ماشین در داخل ما همون میزان ارز بری داریم...از یه طرف دیگه مگه شما ارز 4200 تومنی دریافت نمیکنین از دولت؟پس اساسا افزایش یا کاهش نرخ ارز اصلا به شما ارتباطی پیدا نمیکنه و همین که قیمت کارخونه ای ماشیناتونم افزایش دادین هیچ توجیحی نداره!
چجوری میشه با ارز 3800 قبل گرونی 206 تیپ 5 با قیمت 40 میلیون تومن عرضه میشده الان با ارز 4200 همون ماشین میاد میشه 79 میلیون تومن؟چجوری 207 دنده دستی با ارز 3800 میشده 47 میلیون تومن ولی همون ماشین با ارز 4200 میشه 96 میلیون تومن اونم با حذف رینگ و کروز کنترل؟
در شرایطی که همه میدونن همین قیمت ها هم الکیه و عملا هیچکس نمیتونه تو فروش فوری ها ثبت نام کنه
با این قیمت ها هیچکس نمیتونه ماشین بخره..تا قبل از این گرونی ها نود درصد مردم ماشین زیر 40 میلیون تومن سوار میشد ولی الان پراید شده 50 میلیون !!!!
چرا نمیخواهید قبول کنید مردم نه دلال هستند و نه سودجو مردم برای روزگار گرفتاری از جمله بیماری و یا ازدواج فرزندان ویا خرید خانه وموراد دیگرپس انداز میکنند ولی متاسفانه پس اندازی که طی سالیان زیاد با کار و زحمت زیاد و صرفه جویی کردن اندوخته شده یک شبه با تبرم عجیب و غریب بر باد میرود و مردم از ترس زیان بیشتر مجبور میشوند که به خرید سکه و یا اتوموبیل و یا هرچیز دیگری که بتواند ارزش دارایی هایشون حفظ کند روی میاورند بعد هم شما بهشون میگید دلال و یا سودجو