گروه خودروسازی بی ام و در آلمان به تازگی اپلیکیشن موبایلی جدیدی را در اختیار خودروهای این برند قرار داده تا بتوانند از راه دور به سرویس و تعمیر خودروی خود بپردازند.
گروه خودروسازی بی ام و آلمان به تازگی خدمت و سرویس جدیدی را برای مشتریان و صاحبان خودروهای برندهای مینی و بی ام و معرفی کرده است که به واسطه آن می توانند از راه دور و بدون نیاز به مراجعه حضوری به مراکز مجاز تعمیر و نمایندگیهای معتبر خودروی خود را مورد سرویس و تعمیر قرار دهند.
صاحبان خودروهای برند آلمانی بی ام و و مینی قادر خواهند بود با دانلود اپلیکیشن اینترنتی مربوطه از پلتفرم فروشگاههای آنلاین موبایلی و نصب آن بر روی گوشیهای هوشمند خود، از راه دور به سرویس و تعمیر خودروی خود بپردازند.
به عقیده کارشناسان و تحلیلگران فعال در حوزه فناوری، این سرویس هم زمان با شیوع گسترده ویروس کرونا در کشورهای مختلف که بسیاری از مشاغل را به سمت و سوی دورکاری و اینترنتی هدایت کرده است، بدون شک از استقبال بینظیری از سوی کاربران و صاحبان خودروهای مذکور روبرو خواهد شد.
این اپلیکیشن موبایلی که i-Service نام دارد، از سوی گروه خودروسازی بی ام و در آلمان توسعه داده شده و در اختیار صاحبان خودروهای برندهای زیرمجموعه آن قرار داده شده است.
بر اساس گزارش وب سایت soyacincau، کاربران می توانند با استفاده از این اپلیکیشن، به تاریخچه سایر تعمیرات و سرویسهای پیشین خودروی خود نیز دسترسی پیدا کنند و تمامی اطلاعات مربوط به تاریخ و سرویس های آتی را نیز ردیابی و مشاهده کنند.