1. خانه
  2. اخبار خودرو
  3. خودروسازان خارجی
  4. تیونینگ قابل‌توجه هیوندای سانتافه با قطعات N پرفورمنس + عکس

تیونینگ قابل‌توجه هیوندای سانتافه با قطعات N پرفورمنس + عکس

10 مرداد 1399
  • 2

 

یک حرف برای هیوندای به معنی دنیای جدیدی از به‌روزرسانی‌های طراحی است: N! نسخه‌های پرفورمنس محصولات این برند کره‌ای همچون ولوستر با پسوند N عرضه می‌شوند و مدل‌هایی که به‌ ظاهر اسپورت اکتفا کرده‌اند پسوند N Line را یدک می‌کشند که از آن جمله می‌توان به الانترا N Line اشاره کرد؛ اما افرادی که پیش از این مالک یک هیوندای بوده و می‌خواهند خودروی خود را به سطح N برسانند می‌توانند قطعات N پرفورمنس هیوندای را انتخاب کنند.

hyundai-santa-fe-with-n-performance-parts-front-grille.jpg
محصولات کنونی‌ای که می‌توان قطعات N پرفورمنس را برایشان انتخاب کرد عبارت‌اند از i30 و ولوستر. البته به نظر می‌رسد هیوندای قطعات N پرفورمنس را برای کراس اوور نونوار شده خود یعنی سانتافه هم عرضه کرده است.

برخی خبرگزاری‌های کره‌ای می‌گویند قطعات N پرفورمنس حداقل در مقطع کنونی مختص بازار کره جنوبی هستند.

hyundai-santa-fe-with-n-performance-parts-side-shot.jpg
در آغاز باید گفت پکیج ظاهری این خودرو شامل سپر جلو و عقب گیرا، اسپویلر عقب، رینگ‌های ۲۱ اینچی منحصربه‌فرد، ترمزهای N پرفورمنس، دیفیوزر کربنی، پوشش کربنی آینه‌بغل‌ها، پله‌های جانبی و جلوپنجره N پرفورمنس است.

داخل کابین هم تغییراتی رخ داده و می‌توانیم صندلی‌های اسپورت N با بالشتک‌های بیشتر و عناصر آلکانترا و فیبر کربن را مشاهده کنیم.

hyundai-santa-fe-with-n-performance-parts-quadruple-exhaust.jpg
فعلاً خبری از عرضه این قطعات برای سانتافه در بازارهای جهانی منتشر نشده اما اگر این‌گونه شود خریداران و مالکان سانتافه آپشن فوق‌العاده‌ای را در اختیار خواهند داشت.

hyundai-santa-fe-with-n-performance-parts-interior-updates.jpg

hyundai-santa-fe-with-n-performance-parts-rear-seats.jpg

hyundai-santa-fe-with-n-performance-parts-21-inch-rims.jpg

 

 

 

 

منبع پدال


نظرات

  • کامران کامران (15 مرداد 1399 ساعت 17:14)

    کره جنوبی VS کره شمالی !!!!

  • رامین رامین (15 مرداد 1399 ساعت 17:09)

    ویران خودرو !! و هیوندای تقریبا همزمان شروع بکار کردن حتی ویران خودرو ۲ یا ۳ سال زودتر شروع به اتومبیل سازی کرده حالا مقایسه کنید ملت بیچاره ایران چه خودروهایی تحویل میگیرن و کره ای ها چه خودروهایی!! از ماست که بر ماست