1. خانه
  2. اخبار خودرو
  3. خودروسازان خارجی
  4. انتشار تصاویری دیدنی از جذاب ترین اتومبیل دنیا + جزئیات

انتشار تصاویری دیدنی از جذاب ترین اتومبیل دنیا + جزئیات

انتشار تصاویری دیدنی از جذاب ترین اتومبیل دنیا
29 شهریور 1399
  • 3

 

شرکت سفارشی سازی اتومبیل مستقر در مودنا ایتالیا اعلام کرده است که در حال کار بر روی یک ابر خودروی جدید بوده که بر اساس پلت فرم C۸ شورلت Corvette Stingray ساخته شده است.

این ابر خودروی جدید که کد آن را پروژه S می‌نامند، به نظر می‌رسد دارای طراحی کابین جلو شبیه موتور کونیگزگ ( Koenigsegg ) یا پاگانی باشد. در مورد شیشه جلو پنجره بسته بندی شده، الهاماتی از کونیگزگ نیز وجود دارد، در حالی که ستون فقرات مرکزی و نوار منفرد برای چراغ‌های عقب یادآور برجستگی بوگاتی شیرون است.

مکانیک دهنده اهدا کننده کوروت باقی مانده است، اما به طور چشمگیری آرس موفق شده است بدون اینکه از مسیر آسان استفاده از القا forced اجباری عبور کند، قدرت را به میزان قابل توجهی افزایش دهد. یک قدرت چشمگیر ۷۰۵ اسب بخار و ۷۱۵ پوند فوت گشتاور در دسترس خواهد بود که گفته می‌شود این موتور قادر است یا تا ۹۰۰۰ دور در دقیقه دور حرکت کند.

12.jpg
طبق اطلاعاتی که بدست آمده این خودرو دارای برخی از پیشرفت‌های عمده مکانیکی است. پروژه آرس طراحی  S C۸ Corvet را می‌گیرد و آن را به یک ماشین اسپرت زیبا تبدیل می‌کند. گرچه تا حدودی باور را تضعیف می‌کند، اما رئیس آرس و مدیر عامل سابق لوتوس، دنی بهار، در مورد پروژه جدید می‌گویند که اولین تحویل‌ها ممکن است در پایان سال اتفاق بیفتد.

14.jpg

جعبه دنده هشت سرعته دو کلاچه مستقیماً از جدیدترین کوروت تهیه شده است. هرچند اتفاق عجیب و غریب با موتور وجود دارد. گفته می‌شود (V۸ ) ۶.۲ لیتری، ۷۰۵ اسب بخار قدرت (۵۲۶ کیلووات) در دور موتور ۴۴۵۰ دور در دقیقه و گشتاور ۷۱۵ پوند فوت (۹۶۹ نیوتن متر) در ۵۱۵۰ دور در دقیقه تولید می‌کند. همچنین گفته می‌شود می‌تواند تا ۹۰۰۰ دور در دقیقه دور کند.

13.jpg

 بهار گفت: این ابرخودرو جدید دارای تغییرات مکانیکی جدیدی است که نمی‌توانید این کار را از طریق نرم افزار انجام دهید. صدایی که ایجاد می‌کند از F۱ V۱۰‌های قدیمی الهام گرفته و از تناژ بسیار بالایی برخوردار است.

استخراج ۲۰۰ اسب بخار اضافی (۱۴۹ کیلووات) از LT۲ V۸ Corvet و حفظ تنفس طبیعی و جابجایی ۶.۲ لیتر، یک چالش واقعی است. به علاوه، خط قرمز ادعا شده ۹۰۰۰ دور در دقیقه ۲۵۰۰ دور بیشتر از نسخه موجود است. مشخصات ادعا شده حاکی از بازنگری گسترده نیروگاه است.

پروژه S  از بدنه‌ای انعطاف پذیر استفاده می‌کند که شامل گلگیر‌های برجسته است و باید دید بیرونی گسترده‌ای داشته باشد. خط سقف روان دارای یک حرکت شبیه چمچه زنی برای ارسال هوا به موتور است و در همه گلگیر‌ها لوور وجود دارد. اگزوز‌ها از عرشه عقب به صورت عمودی بالا می‌روند. به نظر نمی‌رسد شیشه عقب وجود داشته باشد، اما سیستم دوربین می‌تواند این مشکل را برطرف کند.

11.jpg

طراح آرس قصد دارد در طی دو سال ۲۴ نمونه از پروژه S بسازد و آن‌ها را به قیمت ۵۰۰، هزار  یورو (۵۹۴، ۳۷۵ دلار با نرخ ارز فعلی) بفروشد. در نهایت، شرکت مایل است انواع مختلفی از مدل را معرفی کند.

دنی بهار مدیرعامل کمپانی Ares می گوید: ما یک کمپانی خودرو سازی نیستیم که نیاز به توسعه فناوری داشته باشیم زیرا فناوری های بسیار خوبی از پیش ساخته شده و بهتر است که این فناوری های افزوده خریداری شود. در واقع عملکرد ما چیزی همانند جراح پلاستیک است که سوژه مورد نظر خود را بر پایه ایده های خود تغییر می دهیم و در مورد پروژه Ares S، کسی باورش نمی شود که در زیر لایه آن کوروت C8 نهفته است.

 

 



نظرات

  • پوریا پوریا (31 شهریور 1399 ساعت 10:29)

    آقا حیفه این تاپیک نیست آخه راجع به همین سوپر اسپرتی متن انگلیسی رو زدید تو گوگل ترنسلیت ، فارسیشو گذاشتید اینجا !!!

  • پوریا پوریا (31 شهریور 1399 ساعت 10:28)

    آقا این چه نوشتاریه آخه ، خودتون خوندید ، بعد از خوندن اصلا متوجه شدید چی به چیه ؟!!
    همه متن انگلیسی رو زدید تو گوگل ترنسلیت ، فارسییشو گذاشتید اینجا !!!

  • حسین حسین (29 شهریور 1399 ساعت 11:55)

    جذاب ترین؟!!! این که شبیه قورباغه است...