1. خانه
  2. اخبار خودرو
  3. اخبار خودرو
  4. ساعت کار مراکز تعویض پلاک در هفته پایانی سال افزایش میابد

ساعت کار مراکز تعویض پلاک در هفته پایانی سال افزایش میابد

18 اسفند 1400
  • 0

رئیس مرکز شماره گذاری خودرو در یک برنامه تلویزیونی اعلام کرد ساعت کار مراکز شماره گذاری خودرو در هفته پایانی سال تا ساعت 17 میباشد.

سرهنگ علی محمدی در برنامه در انتهای الوند که از شبکه دوم سیما پخش شد اظهار کرد: از روز شنبه ۱۴ اسفند ساعت کاری مراکز تعویض پلاک به ساعت ۱۴ افزایش یافت و از شنبه آینده ۲۱ اسفند تا ۲۸ اسفند نیز تا ۱۷ هر روز خدمات دهی داریم و افراد از ۷ صبح تا ۱۷ می توانند نوبت بگیرند و تا آخرین نفر را خدمات می دهیم. 

وی ادامه داد: مردم می توانند مجازی نوبت بگیرند و زودتر و دیرتر به مراکز مراجعه نکنند و می توانند در تایمی که دارند در کوتاه ترین زمان ممکن کارهای خود را انجام دهند. 

رئیس مرکز شماره گذاری پلیس راهور ناجا توضیح داد: امسال در سه استان شماره گذاری اینترنتی را راه اندازی کردیم. مرکز میثم و خاوران در تهران و در اصفهان و مشهد این مراکز راه افتاد و در برنامه داریم این مراکز به کل کشور تسری پیدا کند. 

محمدی ادامه داد: در این روش ۸۵ درصد کار با تلفن همراه متقاضی انجام می شود و تنها دو کار است که به لحاظ قانونی نمی توان مجازی انجام داد. صرفا برای بازدید اصالت خودرو و فک پلاک شهروندان به مراکز مراجعه می کنند و در کمتر از ۱۰ دقیقه می توانند شماره گذاری کنند. 

وی تصریح کرد: یکی از توصیه‌های ما به شهروندان این است که از این سامانه استفاده کنند و این ظرفیت ۲۴ ساعته در دسترش شهروندان است. سامانه سخا در راهور ۱۲۰ وجود دارد و در اپلیکیشن پلیس من نیز لینک این سامانه وجود دارد. 

رئیس مرکز شماره گذاری پلیس راهور ناجا گفت: این روش مزایای بسیاری دارد از جمله اینکه سوابق تصادف خوردویی که می‌خرید را می توانید مشاهده کنید و پلاکی که آزاد دارید می توانید انتخاب کنید. سوابق بیمه و معاینه فنی در این سیستم مشخص است و این موارد نکات بسیار مهمی است. 



نظرات