1. خانه
  2. اخبار خودرو
  3. خودروسازان خارجی
  4. نگاهی به تست زمستانی یک ریماک نِوِرا در سوئد + عکس

نگاهی به تست زمستانی یک ریماک نِوِرا در سوئد + عکس

24 فروردین 1401
  • 0

معمولا هایپرخودروها را سطوحی با آسفالت زیبا می‌رانند، بنابراین ایده دیدن رقصیدن چیزی با قدرت 1914 اسب بخار(1427 کیلووات) روی یخ کمی غیرعادی به نظر می‌رسد. اما ریماک اصرار دارد که می‌خواهد نِوِرایی که به زودی ارائه می‌کند، واقعاً در همه جا قابل استفاده باشد. بنابراین این خودرو را برای تست نهایی به سوئد برفی رفت.

این تست رانندگی به شرکت اجازه داد تا سیستم هایی مانند ABS، ESP و گشتاور برداری را پیش از تحویل اولین خودروهای تولیدی تنظیم نماید. همچنین لاستیک‌های زمستانی توصیه شده‌ی خودرو، که توسط پیرلی به صورت خاص برای آن طراحی شده بودند، نیز تست شد.

میروسلاو زرنچویچ، راننده‌ی ارشد بخش تست و توسعه بوگاتی ریماک، می‌گوید:«انجام تست بر روی سطوح با چسبندگی کم، مانند این، به ما امکان می‌دهد مشاهدات دقیق و منسجمی در مورد عملکرد سیستم‌هایمان در دماهای پایین انجام دهیم. چیزها در مقایسه با آسفالت بسیار کندتر اتفاق می‌افتند، و ما مسیرهای کنترلی خوب و حتی نرم و یکنواختی داریم، بنابراین می‌دانیم که داده‌هایی که به دست می‌آوریم تحت تأثیر عیوب سطح یا نوسانات دما قرار نمی‌گیرند. پس از این دو هفته تست، ما خوشحالیم که دقیقاً نتایجی را که می‌خواستیم به دست آوریم، می‌بینیم.»

نِوِرا تست‌های همسان‌سازی برای ایالات متحده و اروپا را با موفقیت به پایان رسانیده و قرار است طی چند ماه آینده تحویل آن آغاز شود. با این حال، ریماک با انجام این تست، توانست نتایجی را که قبلاً در تالارهای اقلیمی به دست آورده بود تایید کند.

میت ریماک، مدیر عامل گروه ریماک می‌گوید: «برای ما، این فرآیند تست در هوای سرد فرصتی بود تا 0.1 درصد پولیش نهایی را روی نِوِرا اعمال کنیم، و اطمینان حاصل کنیم که خودرو پیش از تحویل به مالکان که طی چند ماه آینده آغاز می‌شود، بی نقص باشد. یافتن تعادل میان فراهم کردن یک رانندگی ارزشمند، اما ایمن، در یک خودروی 1914 اسب بخاری با چهار موتور الکتریکی مستقل، و در عین حال ساختن شاسی با قابلیت تنظیم ظریف در لبه‌ها، از روز اول هدف ما بوده است. اکنون که آخرین مراحل تست‌ها در حال اتمام است، می‌توانم با اطمینان بگویم که این دقیقاً همان چیزی است که ما با نِوِرا به آن دست یافته‌ایم.»



نظرات