1. خانه
  2. اخبار خودرو
  3. خودروسازان داخلی
  4. رونمایی از اولین فورد موستانگ الکتریکی Mach-E پلیس نیویورک

رونمایی از اولین فورد موستانگ الکتریکی Mach-E پلیس نیویورک

31 فروردین 1401
  • 0

اداره پلیس نیویورک، جمعه‌ی گذشته در پس‌زمینه‌ی نمایشگاه بین المللی خودروی 2022 نیویورک، اولین خودروی پلیس فورد موستانگ الکتریکی Mach-E خود را معرفی کرد.

اداره‌ی خدمات اداری شهر نیویورک، دسامبر گذشته اعلام کرده بود که مقامات شهری تصمیم گرفته‌اند، برای استفاده به منظور اجرای قانون و عکس‌العمل مناسب در مواقع اضطراری، 184 خودروی کراس‌اوور سفارش دهند. اولین خودروهای این گروه تابستان امسال مشغول انجام وظیفه خواهند شد.

نیویورکی‌ها به این دلیل که برخی از شرکت‌های تاکسیرانی فعال در این شهر از فورد موستانگ Mach-E استفاده می‌کرده‌اند، از قبل با این خودرو آشنا هستند، البته طبیعتا با نسخه‌ی زرد رنگ آن. برای مثال، یکی از این شرکت‌ها Gravity است که در ناوگان خود هم موستانگ Mach-E دارد و هم تسلا مدل Y.

اداره‌ی خدمات اداری شهر نیویورک می‌گوید که موستانگ Mach-E GT با برد بالا را برای ناوگان پلیس خود انتخاب کرده است. این نسخه 480 اسب بخار قدرت و 600 پوند فوت گشتاور دارد، همچنین برد تایید شده‌ی آن توسط EPA، 270 مایل است. این اداره همچنین می‌گوید که 29 شارژر سریع برای استفاده‌ی پلیس نیویورک، و 103 شارژر سریع برای استفاده‌ی عموم در سطح شهر نیویورک نصب کرده است، و قرار است 275 شارژر سریع دیگر نیز تا پایان سال 2022 در این شهر نصب شود.

کراس اوورهای الکتریکی، در ناوگان 6200 خودرویی اداره‌ی پلیس نیویورک جایگزین خودروهای قدیمی احتراق داخلی می‌شوند. به گفته‌ی اداره‌ی خدمات شهری نیویورک، به تدریج تعداد خودروهای الکتریکی افزایش خواهد یافت، تا اینکه در سال 2035 کل ناوگان از این خودروها تشکیل شود.

2021-ford-mustang-mach-e-police-pilot-vehicle_100807101_h-min.jpg

کیت کرمان، معاون اداره‌ی خدمات اداری نیویورک در بیانیه‌ای در این باره گفت: «سفارش خودروهای تمام الکتریکی Mach-E به سازمان‌های مجری قانون ما این امکان را می‌دهد که مدل‌های الکتریکی را کاملا به آزمایش بگذارند و مسائل مربوط به تعمیر و نگهداری، چراغ‌ها و آژیرها، شارژ و سایر مسائل عملیاتی را مورد بررسی قرار دهند. این یک گام مهم برای رسیدن به هدف یک ناوگان کاملاً الکتریکی است.»

رونمایی از اولین موستانگ Mach-E پلیس نیویورک، کمتر از یک سال پس از آن اتفاق افتاد که یک خودروی تست ویژه موستانگ Mach-E پلیس، برنامه ارزیابی سالانه خودروی پلیس ایالت میشیگان را گذراند. این برنامه، یک برنامه‌ی تأثیرگذار است که سازمان‌های پلیس سراسر کشور برای انتخاب وسایل نقلیه‌ی خود به آن تکیه می‌کنند.

فورد، که یکی از سردمداران تامین خودروهای پلیس در ایالات متحده است، هنوز مشخص نکرده است که چه تغییراتی در ویژگی‌های موستانگ Mach-E مخصوص پلیس این شرکت انجام گرفته است، البته به جز موارد واضحی مانند آژیر و چراغ‌های چشمک‌زن.

توجه داشته باشید که موستانگ Mach-E اولین خودروی گشت الکتریکی پلیس نیویورک نیست. این اداره، سال گذشته آزمایش یک تسلای مدل 3 را آغاز کرد که برای انجام وظایف پلیسی تغییر داده شده بود. اداره‌ی خدمات اداری شهر نیویورک اشاره کرده است که ممکن است تا 250 دستگاه از این سدان‌های الکتریکی سفارش دهد.



نظرات