آغاز به کار سامانه یکپارچه تخصیص خودرو؛ چه شرکت هایی شرایط فروش خود را اعلام کرده اند؟

25 اردیبهشت 140114:00
2 دقیقه


آغاز به کار سامانه یکپارچه تخصیص خودرو؛ چه شرکت هایی شرایط فروش خود را اعلام کرده اند؟


گروه صنعتی ایران خودرو، شرکت خودروسازی سایپا، گروه صنعتی بهمن (فیدلیتی، دیگنیتی)، کرمان موتور، آرین پارس موتور (لاماری) و ... تاکنون شرایط طرح های فروش خود را برای ارائه در سامانه متمرکز فروش خودرو به وزارت صمت ارائه کرده اند. 

چه شرکت هایی به سامانه متمرکز اعلام کرده اند.jpg

 

قابل ذکر است که سامانه با آدرس اینترنتی www.iranecar.com  که در سال های گذشته در زمینه فروش خودرو  به صورت اینترنتی برای شرکت سایپا، گروه بهمن و در مقطعی محصولات ایران خودرو برعهده داشته است، در حال حاضر تنها پرتال جامع خودرو کشور، مسئولیت فروش خودرو را در سامانه یکپارچه فروش برعهده گرفته است. 

 


در حال حاضر طبق موعد مقرر، سه شنبه 27 اردیبهشت ماه سال جاری، شرکت های مذکور فروش خود را در این سامانه آغاز خواهند کرد. 

متقاضیان طی روزهای یکشنبه و دوشنبه ۲۵ و ۲۶ اردیبهشت ۱۴۰۱، قادر خواهند بود از بخشنامه‌های مختلف تخصیص خودرو که توسط کلیه شرکت‌های خودروسازی ارائه شده است، مطلع شوند. از روز سه‌شنبه مورخ ۲۷ اردیبهشت راس ساعت ۹ صبح نیز امکان ثبت‌نام در سامانه فراهم خواهد شد.در اولین دوره تخصیص خودرو در سامانه یکپارچه، بازه زمانی یک هفته‌ای جهت ثبت‌نام متقاضیان در نظر گرفته شده است که تقدم یا تاخر زمان ثبت‌نام هیچ تاثیری بر قرعه‌کشی و شانس برنده شدن نخواهد داشت. مراسم قرعه‌کشی تحت نظارت سازمان حمایت از تولیدکنندگان و مصرف‌کنندگان انجام می‌شود.