1. خانه
  2. اخبار خودرو
  3. تصادفات و حوادث
  4. شهروندان مهربان راننده ای را که پشت فرمان غش کرده بود نجات دادند +ویدیو

شهروندان مهربان راننده ای را که پشت فرمان غش کرده بود نجات دادند +ویدیو

26 اردیبهشت 1401
  • 0

هفته گذشته در جنوب فلوریدا، یک زن در حالی که در یک تقاطع شلوغ توقف کرده بود، دچار یک وضعیت اورژانسی شد. قبل از هر چیز، بسیار خوشحالیم که بگوییم همه چیز به خیر گذشت و این اتفاق بدون هیچ حادثه ای به پایان رسید و حال راننده خوب است. البته که اگر اقدام سریع چندین قهرمان خوب حاضر در صحنه نبود، شاید وضعیت تبدیل به یک تراژدی غم انگیز می شد.

این حادثه در روز 5 می در فاصله تقریبا ۱۰۰ کیلومتری شمال میامی رخ داد و دوربین ترافیکی نصب شده در تقاطع، این اتفاق را ثبت کرده است. در آغاز، خودرویی را می بینیم که به نظر یک مزدا 3 نسل دوم است و به آرامی و به صورت مورب در وارد تقاطع می شود. پشت فرمان، خانم «لوری رابیور» است که به دلیل مصرف داروهای فشار خون همزمان با ناشتا بودن برای یک آزمایش پزشکی، از هوش رفته است.

منبع ویدیو:‌ کانال یوتیوب اینساید ادیشن

 

روی ویدیو ساعت 4:40 بعد از ظهر به وقت محلی نشان داده می شود که نشان می دهد این اتفاق در زمان شروع ترافیک عصرگاهی رخ داده است و همان طور که در تصویر هم مشخص است، ترافیک سنگین در همه سمت های تقاطع وجود دارد.

درست در زمان شروع حرکت، یک فورد اکسپلورر نقره ای که از حادثه خبر ندارد، از سمت چپ مزدای سرگردان شروع به حرکت می کند و با فاصله کمی از کنار آن عبور می کند و برخوردی اتفاق نمی افتد. خوشبختانه، یکی از همکاران رابیور که در خودرویی در همان نزدیکی است، او را می بیند که روی فرمان از حال رفته است و از خودرو پیاده می شود و در حالی که توجه سایر رانندگان را به خود جلب می کند، به سمت چهارراه می دود و ماشین را تعقیب می کند. پس از آن، چندین نفر دیگر وارد عمل می شوند و خودرو را بلافاصله پس از عبور از تقاطع، قبل از برخورد به خودروهای آن سوی چراغ متوقف می کنند.

با این حال، این تنها بخشی از داستان است. در حالی که رابیور کماکان بیهوش بود و در از داخل قفل بود و هیچ راهی برای رسیدن به او وجود نداشت، یک نفر در حال مشت زدن به شیشه دیده می شود. شخص دیگری دمبلی می آورد که از آن برای شکستن شیشه استفاده می کنند و این ها در حالی است که دیگران همچنان ماشین را در جای خود نگه داشته اند. یکی از شهروندان نیز پرستاری بود که تا رسیدن امدادگران اقدامات کمکی اولیه را برای خانم رابیور انجام داد.

ممکن است برای برخی کمی غم انگیز باشد که بسیاری از رانندگان علی رغم وقوع یک وضعیت اضطراری آشکارا به راه خود ادامه دادند؛ اما دیدن کار آنهایی که قدم جلو گذاشتند و به کمک خانم رابیور شتافتند، امیدوار کننده و لذت بخش است. اداره پلیس بوینتون بیچ، شهری که حادثه در آن اتفاق افتاده، به امید یافتن شهروندان فداکار و تجلیل از آنها فیلم این حادثه را در کانال یوتیوب خود منتشر کرد و البته موفق هم شدند که دیروز مراسم ویژه ای هم برای تقدیر از آنها برگزار کنند.

حال رابیور خوب است و از قرار معلوم، تنها آسیب حادثه شکسته شدن شیشه مزدا بوده است.

منبع موتور ۱


نظرات