درباره سایت خودرو
وب سایت خودرو با هدف اطلاع رسانی در حوزه خودرو در آذر 92 فعالیت خود را آغاز نموده است. سعی بر آن بوده که مرجعی برای اطلاعات و مشخصات فنی خودروهای داخل ایران باشیم و بتوانیم به صورت تخصصی مقایسه، قیمت، تست و بررسی خودروها را انجام بدهیم. همواره پذیرای انتقادات و پیشنهادات شما خواهیم بود.
اقای دلال محض اطلاعتون حتی اگه خودروسازها خصوصی بشن بازم درصد خصوصی شدن این دو فرغون ساز اونقدری نمیشه که کلا دولت بره کنار(کلی پول تووشه)د ثانی الان مدیران خودرو نمونه یه خودروساز خصوصی قیمت تیگو8پرو رو 4برابر قیمت جهانی زده حالا فکر کن خصوصی سازی بشه.همه چی از پایه خرابه .رانت و فساد وحشتناک حتی واردات خودرو هم جوابگو نیست چرا که با تعرفه بالا انجام میشه ثانیا خودرو ها طوری انتخاب میشن که حاشیه امن دو فرغون ساز از بین نره
مگه این کارشناسان (دلال) نگران قیمت تورمی خودرو نیستند؟ خب آقا بزار خودروهای نیسان و هیوندایی و.. که در هند و چین با قیمت های رنج ۵۰۰۰ هزار دلار ساخته می شود رو وارد کنند ببینیم دیگه چه حرفی دارین امسال شماها .. جالبه واردات خودرو از واردات تلفن همراه هم حتی کمتر ارز بری داره و از طرفی هزارن سود برای دولت داره به خاطر مصرف و...
ما هم موافق خصوصی شدن کامل خودروسازها هستیم. منتها باید واردات خودرو با حداقل عوارض گمرکی هم آزاد بشه تا ببینیم این کارشناسان نخبه عرضه و توان رقابت و بقا رو دارن؟
جناب
لطفاٌ تیتر بزن ،نظر یک دلال خودرو
چرا وجاهت کلمه کارشناس را زیر سوال میبری؟