1. خانه
  2. اخبار خودرو
  3. خودروهای آتی بازار
  4. قیمت و زمان عرضه تیگارد X35 اعلام شد

قیمت و زمان عرضه تیگارد X35 اعلام شد

اعلام رسمی قیمت و زمان عرضه تیگارد X35
8 اسفند 1401
  • 4

تیگارد X35 نام نخستین محصول تیگارد موتور پارسیان است که نخستین بار در فروردین مال سال جاری معرفی شد و حال که در روزهای پایانی سال 1401 هستیم، تیگارد موتور اعلام کرد تمامی زیرساخت ها و مجوزهای لازم برای عرضه این خودرو فراهم شده ومحصولات تولید شده در آینده نزدیک وارد بازار خواهند شد.

در همین راستا روز گذشته تیگارد موتور طی یک نشت خبری در محل دفتر مرکزی این شرکت با حضور اصحاب رسانه، آخرین برنامه ریزی ها برای عرضه این خودرو را اعلام کرد، در ابتدای این نشست خبری، امین مهرزاد، کارشناس ارشد بازاریابی تیگارد موتور از فعالیت خط تولید این شرکت برای تولید محصول X35 خبر داد و گفت تا به امروز بیش از 200 دستگاه از این خودرو در رنگ های سفید و مشکی به تولید رسیده و تجاری سازی شده است، مهرزاد در ادامه از تولید آزمایشی تیگارد X35 با رنگ قهوه ای نیز خبر داد.

02.webp

خدمات پس از فروش تیگارد X35

در ادامه این نشست، امیرحسین اسفندیاری با اعلام در نظر گرفتن گارانتی 3 سال یا 60 هزار کیلومتری برای تیگارد X35، به راه اندازی 3 نمایندگی خدمات پس از فروش در شهر های تهران، شیراز و بابل اشاره کرد و از برنامه ریزی های شرکت برای توسعه شبکه خدمات پس از فروش در آینده نزدیک با توجه به روند تولید خبر داد؛ وی در پاسخ به سوال خبرنگار Car.ir در مورد محدودیت ها برای مالکین تیگارد X35 در شهرهایی که نمایندگی این شرکت افتتاح نشده نیز گفت:

تا زمانی که شبکه خدمات شرکت پوشش گسترده تری در سطح کشور داشته باشد، تیگارد موتور قراردادی با کانون اتومبیلرانی و جهانگردی منعقد می کند تا در صورت خرابی خودرو در شهرهایی که نمایندگی این شرکت در آن ها وجود ندارد، خودرو به رایگان به نزدیکترین نمایندگی تیگارد موتور حمل شود و در آنجا خدمات مورد نظر به مشتری ارائه گردد.

اسفندیاری در ادامه به شهرهایی مانند اصفهان، تبریز و مشهد اشاره کرد که در سال آینده نمایندگی خدمات تیگارد موتور در آن ها تاسیس خواهد شد.

01.webp

قیمت و زمان عرضه تیگارد X35

در ادامه نشست دیروز نیز سارا غفاری، مدیر فروش تیگارد موتور به قصد اولیه مسئولین شرکت برای پیش فروش تیگارد X35 در تابستان 1401 اشاره کرد و گفت که در نهایت تصمیم بر این شده تا فروش به صورت نقدی و تحویل فوری باشد و در واقع خودرویی به مشتری فروخته شود که اکنون تولید شده و در کارخانه موجود است. غفاری در ادامه افزود که قطعا تا پیش از پایان سال جاری بین 200 تا 300 دستگاه خودرو تیگارد X35 به صورت فروش نقدی با تحویل حداکثر 60 روزه فروخته می شود.
وی در مورد قیمت تیگارد X35 نیز گفت: تعیین و اعلام قیمت دقیق خودرو نیازمند ایجاد ثبات حداقلی در بازار ارز است و اکنون و با توجه به عدم ثبات ارز حتی برای یک لحظه، نمی توان قیمت دقیقی برای آن متصور بود، با این حال پیش بینی میکنیم قیمت نهایی تیگارد X35 برای ورود به بازار رقمی در محدوده 950 میلیون تا یک میلیارد و 50 میلیون تومان باشد.

مدیرفروش تیگارد موتور تعداد پک های قطعات کامل X35 که در کارخانه موجود هستند را 480 دستگاه پک قطعه اعلام کرد و از برنامه ریزی ها برای تولید 2000 دستگاه تیگارد X35 در سال آینده خبر داد.

منبع car.ir


نظرات

  • سام سام (8 اسفند 1401 ساعت 21:34)

    روش قرار دادن خودرو در بورس دقیقا همان روش مناقصه است که هرکس به قیمت بالاتری بخرد.........امن هشدار میدهم که به همین زودی این راهکار به بازار کلیه کالاها تسری می یابد ونتیجه ان افزایش فقر وگرسنگی و...... خواهد بودکه معضلات اجتماعی فراوانی ببار می اورد قدری دولتمردان در ادامه دادن این کار تامل کنند .....-----من الباب خیر خواهی -----

  • . امیر . امیر (8 اسفند 1401 ساعت 12:46)

    گفتید: اعلام قیمت رسمی و زمان عرضه !!!!
    هیچ قیمتی ذکر نشده و صحبت تابستان ۱۴۰۱ هست نه الان

    علی خیرخواه علی خیرخواه (8 اسفند 1401 ساعت 13:00)

    طبق متن، "محدوده 950 میلیون تا یک میلیارد و 50 میلیون تومان" برای قیمت عنوان شده؛
    همچنین فروش اول قبل از عید انجام میشه و زمان تحویل 60 روزه هست.

    milad milad (8 اسفند 1401 ساعت 19:37)

    شما فکرشو کن با این قیمت بفروشن.داداش یه خورده از این پایینتر میگن بعدش تشریف میبرن تو بورس اونوقت یهو میشه 2میلیارد