1. خانه
  2. اخبار خودرو
  3. اخبار خودرو
  4. مراسم تست درایو تیگارد X35 در برج میلاد

مراسم تست درایو تیگارد X35 در برج میلاد

10 شهریور 1402
  • 0

شرکت تیگارد موتور با همکاری نمایندگی فروش خود، اتوخسروانی، مراسمی برای تست درایو تیگارد X35 در برج میلاد تهران برگزار کرد.

در این مراسم که در روزهای پنجشبه و جمعه برگزار شد، شرکت تیگارد موتور 3 خودروی X35 را در اختیار عموم مردم برای تست قرار داده بود و بالغ بر 550 متقاضی اقدام به تست X35 کردند تا آشنایی کافی با این خودرو را بدست آورند.

tigard2.jpg

همچنین یک  دستگاه تیگارد X35 دیگر نیز جهت عکاسی در این مراسم وجود داشت.

tigard6.jpg

متقاضیان پس از تست درایو، به یک نظرسنجی درباره تیگارد X35 پاسخ می دادند و سپس پذیرایی از ایشان صورت می گرفت.

tigard4.jpg

نمایندگی اتوخسروانی نیز به عنوان برگزار کننده مراسم، در غرفه خود شرایط فروش نقدی و یا اقساطی تیگارد را به مشتریان توضیح می داد.

tigard3.jpg

تیگارد X35 که در بازار چین با نام بایک X35 نیز شناخته می شود، یک کراس اور کوچک شهری است که در ایران توسط شرکت تیگارد موتور مونتاژ و به بازار عرضه می شود. این خودرو از یک موتور 1.5 لیتری توربو با 147 اسب بخار قدرت و 210 نیوتن متر گشتاور بهره می برد.  گیربکس این خودرو نیز از نوع CVT است و سیستم انتقال آن به صورت دیفرانسیل جلو می باشد.

tigard7.jpg

از آپشن ها و امکانات شاخص تیگارد X35 می توان به مواردی نظیر 2 ایربگ، سیستم کنترل پایداری، سیستم کمک حرکت در سربالایی، سقف پانوراما، کی لس استارتر، سیستم تهویه مطبوع اتوماتیک، سنسور نور و باران، سیستم مولتی مدیا، ترمز پارک برقی، کروز کنترل و چراغ های جلو زنون اشاره کرد. همچنین قابل ذکر است که این کراس اور شهری 5 ستاره ایمنی از موسسه C-NCAP نیز دارد.

tigard5.jpg

منبع Car.ir


نظرات