1. خانه
  2. اخبار خودرو
  3. خودروهای آتی بازار
  4. رونمایی از KMC ایگل، فیس لیفت داخلی جک J4!

رونمایی از KMC ایگل، فیس لیفت داخلی جک J4!

14 آبان 1402
  • 2

شرکت کرمان موتور در مراسمی از پروتوتایپ محصول جدید خود، کی ام سی ایگل، رونمایی کرد.

کی ام سی ایگل در واقع فیس لیفت داخلی خودروی جک J4 است. شرکت کرمان موتور مدتیی قبل پلتفرم این خودرو را به طور کامل از شرکت JAC چین خریداری کرد و در نظر دارد تا محصولاتی را روی این پلتفرم توسعه دهد. کی ام سی ایگل، اولین محصول کرمان موتور براساس پلتفرم PS1 است.

1.jpg

مشخصات فنی کی ام سی ایگل

زیر کاپوت ایگل تفاوت چندانی با جک J4 ندارد و کرمان موتور از همان موتور 1.5 لیتری تنفس طبیعی با 103 اسب بخار قدرت و 143 نیوتن متر گشتاور بهره می برد. گیربکس این خودرو نیز از نوع CVT است.

سیستم تعلیق این خودرو از نوع مک فرسون در محور جلو و تورشن بیم در محور عقب است. ترمزهای خودرو نیز در محور جلو از نوع دیسکی خنک شونده و در محور عقب از نوع کاسه‌ای هستند.

2.jpg

آپشن ها و امکانات کی ام سی ایگل

یکی از مشکلات اساسی جک J4 فقر آپشن بود که به‌نظر می‌رسد کرمان موتور در محصول جدید خود این مشکل را مرتفع کرده است. شیشه بالابرهای برقی، آینه‌های جانبی برقی، سانروف، سیستم تهویه مطبوع اتوماتیک، سنسور نور، کروز کنترل، کی لس استارتر، سنسور TPMS و کامپیوتر سفری امکاناتی هستند که ایگل به مشتریان خود ارائه خواهد کرد.

همچنین این خودرو به 2 ایربگ برای سرنشینان جلو و سیستم کنترل پایداری ESP نیز مجهز است.

3.jpg

زمان عرضه ایگل به بازار

نسخه رونمایی شده از ایگل یک پروتوتایپ است که به گفته مسئولین کرمان موتور بسیار شبیه به نسخه اصلی خواهد بود. ایگل تا پایان سال 1402 تکمیل شده و روی خط تولید خواهد رفت. بنابراین انتظار می‌رود که اولین نمونه‌های این خودرو در اوایل سال 1403 وارد خیابان‌های ایران شوند.

منبع Car.ir


نظرات

  • محمدرضا محمدرضا (16 آبان 1402 ساعت 19:55)

    ببخشید این همون خودرویی نیست که پارسال برای نامگذاری آن کرمان موتور مسابقه برگزار کرد؟

  • رضا رضا (15 آبان 1402 ساعت 14:20)

    طراح این فیس لیفت آقای حسین وفایی طراح ارشد کرمان موتور هست