1. خانه
  2. اخبار خودرو
  3. خودروهای آتی بازار
  4. تویوتا کرولا وارداتی به تهران رسید؛ مشخصات + ویدیوی معرفی

تویوتا کرولا وارداتی به تهران رسید؛ مشخصات + ویدیوی معرفی

نگاهی به تویوتا کرولا وارداتی معین خودرو
20 آبان 1402
  • 5

به گزارش Car.ir، تویوتا کرولا وارداتی یکی از خودروهای وارداتی است که فروش آن به تازگی در سامانه یکپارچه خودروهای وارداتی آغاز شده است. شرکت معین خودرو که سابقا واردکننده محصولات پورشه بود، اکنون نمایندگی تویوتا را در اختیار گرفته و مشغول فروش کرولا به عنوان اولین محصول ژاپنی خود است.

 

4.webp

مشخصات فنی کرولا 1200

کرولا وارداتی معین خودرو مجهز به یک موتور 1.2 لیتری توربو است که 116 اسب بخار قدرت و 185 نیوتن متر گشتاور دارد و توان خود را از طریق یک گیربکس CVT با 10 دنده مجازی به چرخ‌های جلو منتقل می کند. مشخصاتی دقیقا مشابه تویوتا CHR بنزینی.

 

هر چهار چرخ کرولا جدید به ترمز دیسکی مجهز هستند. همچنین وجود سیستم تعلیق مولتی لینک در محور عقب این خودرو نکته‌ای مثبت است که باعث بهبود هندلینگ و سواری این خودرو می‌شود.

3.webp

امکانات تویوتا کرولا وارداتی

نسخه‌های اولیه تویوتا کرولا وارداتی معین خودرو همگی از تریم میدآپشن هستند و به مواردی نظیر 7 ایربگ (سرنشینان جلو، جانبی، پرده‌ای، زانویی)، سیستم کنترل پایداری ESP، رادار بین خطوط، سیستم کمکی حرکت در سربالایی، کروز کنترل تطبیقی، سیستم اتو استارت/استاپ، درایو مود، مانیتور 9 اینچی، سانروف، فرمان تلسکوپی، نوربالا هوشمند، صندلی چرمی یا پارچه‌ای (به سفارش مشتری) و ترمز پارک برقی مجهز است.

1.webp

قیمت و زمان عرضه کرولا به بازار

سری اول کرولا های وارداتی با قیمت مصوب 2 میلیارد و 15 میلیون تومان به فروش می‌رسند. این خودرو در رنگ‌های سفید، نقره‌ای، سربی و مشکی به ایران وارد شده و هم اکنون در حال طی کردن مراحل تحویل به خریداران است.

با این که موعد تحویل این خودرو طبق توضیحات مندرج در سامانه یکپارچه 30 روز کاری است، اما با توجه به حجم زیاد واردات این خودرو، تمام سفارشات مشتریان به زودی به ایشان تحویل می‌شود.

2.webp

منبع Car.ir


نظرات

  • جهان جهان (30 آبان 1402 ساعت 07:46)

    توربو نمی تونه باشه با این قدرت اسب بخار پایین

    علیرضا میرهادی علیرضا میرهادی (30 آبان 1402 ساعت 10:12)

    مرسی از نظر کارشناسانه ای که دادید جهان جان

  • توربو نمی تونه باشه با این قدرت اسب بخار پایین توربو نمی تونه باشه با این قدرت اسب بخار پایین (30 آبان 1402 ساعت 07:46)

    توربو نمی تونه باشه با این قدرت اسب بخار پایین

  • jack jack (22 آبان 1402 ساعت 23:39)

    از مشخصات فنی نامید شدم اونم با این قیمت که البته خیلی بیشتر از اینا قیمت میشه.مغز فندقی ها میبینن مشکل بنزین داریم تویوتا هم توربو وارد کردن.

  • علی علی (21 آبان 1402 ساعت 22:51)

    تویوتا چینی که وارداتی محسوب نمیشه! مال خودمونه!