1. خانه
  2. اخبار خودرو
  3. کسب و کار
  4. کنفرانس بین المللی چری 2024: عصر جدیدی از فروش میلیونی

کنفرانس بین المللی چری 2024: عصر جدیدی از فروش میلیونی

11 اردیبهشت 1403
  • 0

در 28 آوریل، کنفرانس تجاری بین المللی چری 2024 با موفقیت در ووهو چین برگزار شد. دلالان و سرمایه گذاران در سراسر جهان به هم پیوستند تا شاهد گام های محکم و دستاوردهای درخشان چری در مسیر جهانی شدن باشند.

ژو شائودونگ، مدیر عامل برند چری، گزارشی با مضمون «کاوش در عصر جدید» ارائه کرد و خلاصه کار و استراتژی توسعه آتی برند چری را به اشتراک گذاشت.

2.jpg

ژو با اشاره به هدف چری برای همکاری با همه فروشندگان و سرمایه گذاران برای ایجاد سیستمی که قادر به پشتیبانی از هدف فروش یک میلیون دستگاه خودرو باشد، تأکید کرد.

در سال 2023، چری با صادرات 937000 دستگاه خودرو، به نتایج قابل توجهی دست یافت که آن را به برترین برند صادرات خودرو چین تبدیل کرد و اعتماد بیش از 13 میلیون مشتری در سراسر جهان را به خود جلب کرد.

این دستاوردها نتیجه تلاش‌های بی وقفه نزدیک به 50000 فروشنده در سراسر جهان است که ارزش‌های اصلی چری را از طریق مهارت‌های حرفه‌ای و خدمات عالی خود به کاربران جهانی منتقل می کنند.

توسعه ۲۷ ساله چری

در عصر جهانی شدن و رقابت شدید بازار، پنج سال آینده یک دوره حیاتی مرگ و زندگی برای برندهای خودروسازی چینی و همتایان جهانی آنها خواهد بود. در این چشم‌انداز چالش‌برانگیز، رشد پایدار تنها با پرورش قدرت برند قوی و قابلیت‌های بازاریابی چند وجهی حاصل می‌شود، زیرا تنها اتکا به «قیمت‌گذاری غارتگرانه» در بلندمدت قابل دوام نیست. بنابراین، چری خود را در نقطه‌ای حساس از تحول می‌بیند، که به کاوش در راه‌های جدید فراتر از رقابت متعارف برای ایجاد یک سیستم بازاریابی برند در سطح جهانی نیاز دارد.

از نظر کیفیت محصول، چری در حال ساخت اولین پلتفرم هیبریدی الکتریکی در جهان است که دارای چهار حالت رانندگی است: بنزینی، هیبرید، پلاگین هیبرید و برقی و از پنج گواهینامه ایمنی جهانی IIHS، C-NCAP، EUCAP، JNCAP و NHTSA پیشی خواهد گرفت.

در آینده، چری حضور خود را در بازارهای بزرگ بین‌المللی گسترش خواهد داد، در فعالیت‌های رفاهی عمومی شرکت خواهد کرد و به توسعه ابتکارات بشردوستانه چری ادامه خواهد داد و به قدرت چری در جهان کمک خواهد کرد.

در این کنفرانس تجاری بین‌المللی، تجزیه و تحلیل عمیقی از آخرین پیشرفت‌های فن‌آوری چری ارائه و قدرت نوآوری قوی این برند نشان داده شد.

3.jpg

در مراسم اهدای جوایز، از نمایندگان فروش برجسته به دلیل برتری و سخت کوشی آن‌ها تقدیر شد.

در پایان کنفرانس، آقای ژانگ گویبینگ، رئیس چری اینترنشنال، سخنرانی پایانی را ایراد کرد. او تاکید کرد که هدف فروش میلیون واحدی برای سیستم بازاریابی، نه تنها چشم اندازی از نقطه عطف مهم دیگری در مسیر توسعه برند چری است، بلکه یک طرح اولیه با انتظارات بالا برای کل تیم فروشندگان است.

4.jpg

 موفقیت کامل کنفرانس تجاری بین المللی چری در سال 2024، آغاز یک سفر کاملاً جدید برای چری است. چری به دنبال ایجاد شبکه های همکاری قوی تر و کارآمدتر با شرکای فروشنده جهانی خود است. آن‌ها با هم چالش‌ها را حل خواهند کرد، از فرصت‌ها استفاده می‌کنند و مسیر را برای آینده‌ای موفق  برای چری و همه شرکای درگیرش هموار خواهند کرد!

5.jpg



نظرات