درباره سایت خودرو
وب سایت خودرو با هدف اطلاع رسانی در حوزه خودرو در آذر 92 فعالیت خود را آغاز نموده است. سعی بر آن بوده که مرجعی برای اطلاعات و مشخصات فنی خودروهای داخل ایران باشیم و بتوانیم به صورت تخصصی مقایسه، قیمت، تست و بررسی خودروها را انجام بدهیم. همواره پذیرای انتقادات و پیشنهادات شما خواهیم بود.
پیشنهاد خیلی خوبی است اما چون سودی برای مسولین مملکت نداره اجرائی نمیشه.
توی این مملکت مسولین دنبال جیب خودشونن تا رفاه و اسایش مردم.
(البته که این مشکلات و نابسامانی کار اسرائیل و امریکای خائنه )
اگه اجرایی میشد که خیلی هم خوب بود......
ولی چون دست اندر کارند خودشون هیچ موقع اجرایی نمیشه
یعنی عالی
ایده ی بسیار منطقی
حیف که تو این مملکت هیچکی سر جای خودش نیست
همچین اتفاقیم هرگز نمیوفته چون خودرو های لوکس میلیاردی دست من و شما نیست
اما اگه چنین چیزی اتفاق بیوفته عملا کسی نمیتونه خودرو بخره به عنوان سرمایه و دلال ها ( منظور خورده پاهایی با ضریب هوشی زیر 50 که احساس زرنگی میکنن ) هم نمیتونن بازار خودرو رو به گند بکشن.
کاری که برای مسکن و گرفتن عوارض از واحد های خالی قرار بود انجام بدن اما در عمل اصلا انجام نمیشه
حرفی نیست تعرفه پ هزار کوفت و زهر مار رو نگیرین ، عوارضکه چه عرض کنم ، جریمه سالیانه بگیرین باز هم به نفعه
کاملاً منطقی و موثر هست هست راهکار ارائه شده، تو خیلی از کشورهای موفق خودرو ارزان اما هزینه های استفاده گرانه و این سبب فرار مردم از ماشینهای پرمصرف و غول آسا شده اما کشور ما داره دهها سال راهو اشتباه میره و قصد اصلاح به مسیر صحیح نداره، چنانچه شهر توکیو را بررسی کنید از هر ۱۰ ماشین ۹ تای آن موتورش ۸۰۰ ccهم نمیشه این درحالیه که حرف و صحبتی تو تولید و صادرات خودروهای لوکسش نیست